det passar inte en keeway fact.. men det är typ mellanvarvigtnot-gay skrev:är Doppler (S3R) Évolution nå bra eller alltså den som är på auktion idag?? är den högvarvig?? och hur är den om man jämför med yasuni r i toppfart ?? behöver svar så snabbt som möjligt om jag ska kunna hinna bida något på auktionen
det finns inte pro rör i chrome...phille94 skrev:Någon som vet vad det är för skillnad på ett stage6 pro och ett stage6 pro replica ?Sen undrar jag ifall stage6 pro finns i chrome
LoL stage6 PRO replica är högvarvigt... För högvarviga Stage6 cylindrar.. =S Så va de iallfall för min polare.. Gick *fult ord* segt till ett visst varvtal.. Sen skjöt den iväg som en projektilSpeedy 2 skrev:Köp ett lågvarvigt rör, som Stage6 pro replica eller Leovince ZX
Okej. Vad sägs om Stage6 Racing rör (ej pro replica)kallepalle skrev:om du ska porta, och vill ha ut max, så kör på c16. annars funkar yasuni r utmärkt till stage6 pro cylindern.
anton155 skrev:Någon som vet nåt om det här röret? Är det bra eller dåligt?
http://www.twostroke.se/product.asp?product=18508
duger det till stunt??^Nilsson^ skrev:Metrakit handmade är lågvarvigt vad jag vetMuffä skrev:Min fråga är inte riktigt besvarad ännu... Frågan lyder ;
(Finns det något rör som är lika lågvarvigt som Leovince ZX ?? Isåfall vilket? Ska stunta med det..
Och skriv inte dopplr:P
min polare hade ett sånt på sin aerox när han stuntade så de funkar och dem e billiga med ligger väl på 1400:- men vrf vill du inte ha zx? förutom att dem e skit fula så e de ju ett ganska bra rörMuffä skrev:duger det till stunt??^Nilsson^ skrev:Metrakit handmade är lågvarvigt vad jag vetMuffä skrev:Min fråga är inte riktigt besvarad ännu... Frågan lyder ;
(Finns det något rör som är lika lågvarvigt som Leovince ZX ?? Isåfall vilket? Ska stunta med det..
Och skriv inte dopplr:P
Sen skulle jag vilja ha ett billigt=) hur är priset på det?