Nån som har lust köra private game eller pcw adda steam henke_ee
men lol vad ska jag köpa för trim?,munstycke,vikter, ???
är ju nybörgare "
Vikter: Lägg på en 80-100 kg där bak på moppen (man kan sno en skivstång från gymmet om man inte vill köpa) och när du kommer till en brant nedförsbacke lägger du i friläge o sen rullar du lätt i 100!
Jag tycker att ni kan gå dö era p12 som försöker lura folk om du är modig borde du komma fram o berätta lilla p12 det är säkert nån från forumet........ mogen kille
TyllaaaN: jag undrade bara om du skulla vilja ha min public server på cod mw2?
^8[^2T^8BB^2T^8] ^4AchmedAbdula: okej har du öppet nat?
TyllaaaN: a
^8[^2T^8BB^2T^8] ^4AchmedAbdula: vilja hur då spela alltså?
TyllaaaN: men jag behöver dina konto uppgifter för att sätta ställa in public inställningarna till din server
^8[^2T^8BB^2T^8] ^4AchmedAbdula: du är snygg
^8[^2T^8BB^2T^8] ^4AchmedAbdula: jag är inge p12 som skulle kunna luras lilla rtard
TyllaaaN: rawr, dumed!
TyllaaaN: jag har inte p12 och jag lurar ingen
Folk som verkligen vill kan jo adda om ni vill spela ist för ta andras konto skaffa jobb o köp spelet
är ju nybörgare "
Vikter: Lägg på en 80-100 kg där bak på moppen (man kan sno en skivstång från gymmet om man inte vill köpa) och när du kommer till en brant nedförsbacke lägger du i friläge o sen rullar du lätt i 100!
eggi skrev:Jag tycker att ni kan gå dö era p12 som försöker lura folk om du är modig borde du komma fram o berätta lilla p12 det är säkert nån från forumet........ mogen kille
TyllaaaN: men jag behöver dina konto uppgifter för att sätta ställa in public inställningarna till din server
^8[^2T^8BB^2T^8] ^4 jag är inge p12 som skulle kunna luras lilla rtard
Folk som verkligen vill kan jo adda om ni vill spela ist för ta andras konto skaffa jobb o köp spelet
Lånar tråden och frågar om det är nån som vill lira lite 1 on 1(på 1.6) eller mer, men måste ha nån som kan låna en server orkar inte skaffa acc på "serverlån" så om nån vill lira lite vi kan samla ett gäng och köra pcw, OBS detta är altså på 1.6 inte cod vore kul om nån ville lira lite:D adda STEAM: anton_ocean
eggi skrev:Jag tycker att ni kan gå dö era p12 som försöker lura folk om du är modig borde du komma fram o berätta lilla p12 det är säkert nån från forumet........ mogen kille
^8[^2T^8BB^2T^8] ^4 jag är inge p12 som skulle kunna luras lilla rtard
AchmedAbdula
behöver jag säga mer ?
hahah ja det är ganska episk nick
är ju nybörgare "