Okej, då vet ja de iafbluerider94 skrev:Derbi har ett av motorfästena i svingen ja.. men om det är samma tjocklek som betan vet jag inte
Låter underbart. Adda msn!Daanne skrev:Derbi motorn är nog minst utav dem.
Har en till salu ifall du är intresserad.
Jofan, snabbt och enkeltDaanne skrev:Det vart en lyckad affär och jag hoppas det går bra för dig nu.
Hör av dig ifall du behöver hjälp med något nu!
Om du kollar vid insuget så står det en text D50BO och så heter motorn. Detta är ej AM6 och är Derbi motorn från 06 och uppåtWestinMX skrev:Jofan, snabbt och enkeltDaanne skrev:Det vart en lyckad affär och jag hoppas det går bra för dig nu.
Hör av dig ifall du behöver hjälp med något nu!![]()
Men visst är motorerna 2006 -> oxå Derbi´s egna motor? Någon försökte lura i mig att de va AM6?
Okej okej, tackarDaanne skrev:Om du kollar vid insuget så står det en text D50BO och så heter motorn. Detta är ej AM6 och är Derbi motorn från 06 och uppåtWestinMX skrev:Jofan, snabbt och enkeltDaanne skrev:Det vart en lyckad affär och jag hoppas det går bra för dig nu.
Hör av dig ifall du behöver hjälp med något nu!![]()
Men visst är motorerna 2006 -> oxå Derbi´s egna motor? Någon försökte lura i mig att de va AM6?
Jajjemän!bluerider94 skrev:gött... har du den nya 06-->?
Låte nice, tänkte ja ska låna ett munstycke av en polare som är 95, får se hur den betér sig med detDaanne skrev:Satsa på runt 90 i munstycke ungefär. 13/53 är en bra drevning också.
De blir nog bra , Sitter 80 munstycke i nu :pWestinMX skrev:Låte nice, tänkte ja ska låna ett munstycke av en polare som är 95, får se hur den betér sig med detDaanne skrev:Satsa på runt 90 i munstycke ungefär. 13/53 är en bra drevning också.![]()
Tänka ja ska langa upp en bild sen på åket med din gamla motor