tjena idag satte jag på nya kopplingsfjädrar och vikter på min typhoon men sen när jag starta den och skulle köra så varvar den bara och går inte fram.
remmen har inte gått av och jag har 4,6grams vikter och motoforce svarta fjädrar..
och kan fläkthjulet ha något med detta att göra??
Senast redigerad av guru den 14 november 2009, 16:54, redigerad totalt 1 gånger.
avgasrör s6 pro replica
s6 kopplingsfjädrar
v-vikter
och när jag hade sportluftfilter så ick det bra men såfort jag bytte till luftburken så gjorden så som din gör d.v.s den startar och går att gasa med men rör sig inte
så om du inte har luftfilter så testa tvätta luftburken och skruva lite på luftskruven
avgasrör s6 pro replica
s6 kopplingsfjädrar
v-vikter
och när jag hade sportluftfilter så ick det bra men såfort jag bytte till luftburken så gjorden så som din gör d.v.s den startar och går att gasa med men rör sig inte
så om du inte har luftfilter så testa tvätta luftburken och skruva lite på luftskruven
guru skrev:ok ska kola det också tack så mkt. men påverkas effekten mycket om fläkten utanpå variatorn är sönder.?
Inge hajj på variatorn i motorer men det som händer är att det kommer bli riktigt varmt innanför variator kåpan, vad detta leder till får någon som vet svara på