Hur ska en moderator vara hur ska vi förbättra sidan ?

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Inlägg: 2749
Blev medlem: 10 november 2008, 21:35
Ort: laholm
Kontakt:

Hur ska en moderator vara hur ska vi förbättra sidan ?

Inlägg av stunt_pojken^^ »

som sagt många trådar har kommit upp om att det går utför att moderatorerena är kaxxiga etc. etc.

så ni klagar!

Hur tycker ni moderatorerna ska vara?
hur ska de betee sig för att ni ska va nöjda?

(*****kopierat från en annan sida*****)
- Hur tycker NI som medlemmar att en mod skall agera ?
- Skall en mod vara just en mod , eller en medlem med befogengeter?
- Vad tycker ni är okej att en mod skriver på forumet, OT m.m. ?


och sen ni klagar på saker på sidan GE FÖRSLAG på vad som kan föbättra sidan mycket!

vete inte om detta är en bra eller dålig idee men alltid värt ett försök
kan knappt bli värre så bara kom med förslag!!!
Användarens profilbild
xps_martin
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 572
Blev medlem: 3 mars 2009, 15:47

Inlägg av xps_martin »

Har blivit bemött MKT bra av alla modds/crew här på tsr. Ingen som har varit kaxxig eller något sådant.

Det enda som kunde bli lite bättre är att istället för att låsa trådarna om man postar fel kan den tas bort ist. (skrevs tidigare i en annan tråd).

MvH :D
Peugeot Xps Sm -04 <3
TGB Hawk -07
Peugeot Ludix Snake Furious -07 <3
Malaguti XTM -04 :D <33333

when I´m sad I just stop being sad and start being awsome instead, true story! , /"barney stinson"
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Bara jag som tycker vi skulle behöva tillbaks mod's som henry, KoNG, Moddad, Pojken och något i den stilen.

Dom som skötte forumet, istället för en bunke fucko's som har kontrollbehov...

Dock sköter sig två-tre stycken av moderatorerna IMO.
Användarens profilbild
MKRider
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 374
Blev medlem: 13 maj 2009, 21:53
Ort: Osby

Inlägg av MKRider »

xps_martin skrev:Har blivit bemött MKT bra av alla modds/crew här på tsr. Ingen som har varit kaxxig eller något sådant.

Det enda som kunde bli lite bättre är att istället för att låsa trådarna om man postar fel kan den tas bort ist. (skrevs tidigare i en annan tråd).

MvH :D
Bild
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

xps_martin skrev:Har blivit bemött MKT bra av alla modds/crew här på tsr. Ingen som har varit kaxxig eller något sådant.

Det enda som kunde bli lite bättre är att istället för att låsa trådarna om man postar fel kan den tas bort ist. (skrevs tidigare i en annan tråd).

MvH :D
Tänk såhär, om vi tar bort trådarna istället. Så bildas de förvirring, och då blir de för mycket jobb för oss att PMa alla som felpostar. Därför vi låser =)
Bild
Användarens profilbild
xps_martin
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 572
Blev medlem: 3 mars 2009, 15:47

Inlägg av xps_martin »

Rabxorzz skrev:
xps_martin skrev:Har blivit bemött MKT bra av alla modds/crew här på tsr. Ingen som har varit kaxxig eller något sådant.

Det enda som kunde bli lite bättre är att istället för att låsa trådarna om man postar fel kan den tas bort ist. (skrevs tidigare i en annan tråd).

MvH :D
Tänk såhär, om vi tar bort trådarna istället. Så bildas de förvirring, och då blir de för mycket jobb för oss att PMa alla som felpostar. Därför vi låser =)
Ett förslag är ju att man som modd/crew skriver "felpost" och raderar tråden dagen efter elr något sådant, så personen är med på detta.
Peugeot Xps Sm -04 <3
TGB Hawk -07
Peugeot Ludix Snake Furious -07 <3
Malaguti XTM -04 :D <33333

when I´m sad I just stop being sad and start being awsome instead, true story! , /"barney stinson"
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Det är ett bra alternativ!

Men endel forums delar postas de många nya trådar, så man kanske måste leta efter den osv (de låter väldigt slappt att vi inte orkar, men de är jobbigare än vad man tror om man ska hitta 10 st om dagen).
Bild
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

"en medlem med befogengeter"

Tycker ni sköter er bra faktiskt, mest gamla medlemmar som är kaxiga men tycker moddsen sköter sig skitbra :D
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
hyper-RRX
Elmoped
Inlägg: 79
Blev medlem: 9 maj 2009, 20:22

Inlägg av hyper-RRX »

en sak som skulle förbättra sidan är att det borde finnas en meny där de finns munstycketråden trimmrörstråden cylindertråden MM
t.ex högst upp i vänstra hörnet
-1337-
Användarens profilbild
MinikeV
Gasglad!
Inlägg: 854
Blev medlem: 2 februari 2009, 15:16
Ort: Finland

Inlägg av MinikeV »

hyper-RRX skrev:en sak som skulle förbättra sidan är att det borde finnas en meny där de finns munstycketråden trimmrörstråden cylindertråden MM
t.ex högst upp i vänstra hörnet
Alla de trådarna är ju klistrade högst upp i Cross, Supermotard & Racing delen och Scooter delen, kan ju inte vara så jobbigt att klicka ett par gånger extra :)
Lägg dig inte i sa mannen som sket i sängen
Tomaz
King of the street
Inlägg: 3621
Blev medlem: 5 oktober 2008, 19:14

Inlägg av Tomaz »

MarcusAndersson skrev:Bara jag som tycker vi skulle behöva tillbaks mod's som henry, KoNG, Moddad, Pojken och något i den stilen.

Dom som skötte forumet, istället för en bunke fucko's som har kontrollbehov...

Dock sköter sig två-tre stycken av moderatorerna IMO.
Precis!

Henry som igentligen borde vara moderator på sidan är nu varnad istället, riktigt dumt beslut att varna honom!

KoNG, han är ju fortfarande moderator, att han inte är speciellt aktiv är ju hans eget fel. Vore kul om han kunde börja bli det igen.

Moddad valde själv att sluta som moderator, varför vet jag inte men tråkigt är det.
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

MarcusAndersson skrev:Bara jag som tycker vi skulle behöva tillbaks mod's som henry, KoNG, Moddad, Pojken och något i den stilen.

Dom som skötte forumet, istället för en bunke fucko's som har kontrollbehov...

Dock sköter sig två-tre stycken av moderatorerna IMO.
Då henry och moddad avgick för dom inte ville vara mods mer och pojken har varit inaktiv de senaste året (?) så skall dom inte tillbaka till modsen!
Bild
Användarens profilbild
perre92
GHOSTRIDER
Inlägg: 1414
Blev medlem: 22 november 2007, 21:04
Ort: Bollnäs

Inlägg av perre92 »

Jag tycker att varningar ska delas ut mer till folk som inte kan läsa och posta rätt nån j*vla gång, asså hur J*vla svårt ska det vara att posta rätt lixom,

skriver du om photoshop ska du f*n inte lägga den tråden i Projekt kategorin, asså LÄR ER LÄSA !!!!

:)
tomt
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator
Inlägg: 3773
Blev medlem: 12 augusti 2007, 13:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av chifen »

MarcusAndersson skrev:Bara jag som tycker vi skulle behöva tillbaks mod's som henry, KoNG, Moddad, Pojken och något i den stilen.

Dom som skötte forumet, istället för en bunke fucko's som har kontrollbehov...

Dock sköter sig två-tre stycken av moderatorerna IMO.
KoNG är kvar, henry avgick, moddad avgick och pojken var inaktiv.

Säg vad du tycker att vi ska ändra på istället för att kalla alla mods för fuckos med kontrollbehov så blir det kanske lite framsteg här istället för en massa negativism och dåliga reaktioner :)
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=17828
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

Tomaz skrev:Precis!

Henry som igentligen borde vara moderator på sidan är nu varnad istället, riktigt dumt beslut att varna honom!
Han blev väll varnad för nått i pm typ? Om du inte va inblandat ska du nog inte säga ifall det va rätt eller fel att varna honom..
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Tomaz
King of the street
Inlägg: 3621
Blev medlem: 5 oktober 2008, 19:14

Inlägg av Tomaz »

Tuta skrev:
Tomaz skrev:Precis!

Henry som igentligen borde vara moderator på sidan är nu varnad istället, riktigt dumt beslut att varna honom!
Han blev väll varnad för nått i pm typ? Om du inte va inblandat ska du nog inte säga ifall det va rätt eller fel att varna honom..
Nej, han är tydligen varnad p.g.a något han skrivit här på TSR, i någon tråd dvs.

Snackar om detta i Crew så jag vet varför han är varnad, därför tycker jag det var fel.
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

Tomaz skrev:
Tuta skrev:
Tomaz skrev:Precis!

Henry som igentligen borde vara moderator på sidan är nu varnad istället, riktigt dumt beslut att varna honom!
Han blev väll varnad för nått i pm typ? Om du inte va inblandat ska du nog inte säga ifall det va rätt eller fel att varna honom..
Nej, han är tydligen varnad p.g.a något han skrivit här på TSR, i någon tråd dvs.

Snackar om detta i Crew så jag vet varför han är varnad, därför tycker jag det var fel.
jaha, förlåt :oops:
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Tomaz
King of the street
Inlägg: 3621
Blev medlem: 5 oktober 2008, 19:14

Inlägg av Tomaz »

Tuta skrev:
Tomaz skrev:
Tuta skrev: Han blev väll varnad för nått i pm typ? Om du inte va inblandat ska du nog inte säga ifall det va rätt eller fel att varna honom..
Nej, han är tydligen varnad p.g.a något han skrivit här på TSR, i någon tråd dvs.

Snackar om detta i Crew så jag vet varför han är varnad, därför tycker jag det var fel.
jaha, förlåt :oops:
Hehe, lungt. ;)

Håller med Chifen, säg vad ni tycker moderatorerna ska göra för att förbättra sig istället för att bara klaga.
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Ja dra några fina riktlinjer så får vi väl anpassa oss...

Men ja kan säga att ja är REDIGT trött på IQ-befriade noobar som skiter fullständigt i att läsa överhuvud taget, och så kommer dom och klagar efter en tillrättavisning.... Jag är snäll, ja var snäll konstant förut, men de fungerar inte helt enkelt. De krävs något drastist för att vissa ska fatta att de finns regler. Sen tycker ja ni ska vara väldigt nöjda med de ni har, på andra forum blir man utkastade direkt om man gör något fel.

BTW, jag bemöter bara skit med skit, aldrig annars.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Under min tid här som är lite mer under ett år, har ett antal olika Moderatorer varit aktiva. Ingen bättre än den andra, de har sina personliga områden.. så är det bara.
Om felpost tycker jag själv att om man gör det t.ex. 3 gånger på en kortare tid ska dom få ett PM ( dom som felpostat) Där det står... typ... Inga fler felposter annars.... jaa vad det nu ska vara :roll:
Följer dom inte det så ska dom bli avstängda en tid eller Bannade.

Och sen kan jag blir riktigt f*rbannad på dom som behöver hjälp med något, sen inte kollat i guiderna :evil:
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
klurrs_derbi_drd_racing
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 486
Blev medlem: 17 september 2009, 16:00
Ort: The one and only Vadstena

Inlägg av klurrs_derbi_drd_racing »

jag tycker det är skitbra här på tsr, det är inte mods o trs-crew som är uppkäftiga utan gamla medlemmar som tror dom är bättre än alla andra o nya som tror dom vet allt!

En lite sak som skulle kunna förbättra är att om till exempel att nån gör en ny tråd o frågar vilket munstyck dom ska ha...
Då tycker jag inte bara att man bara ska säga "felpost" utan att man länkar munstyckes-tråden!
Då det är oftast nya som gör sånt, o då är det inte lätt att hitta här!

Det är vad jag tycker i alla fall :roll:
Derbi Drd Racing<3
_________________

kolla galleri (:
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

Sen vet ju troligen de äldre medlemmarna mer också eftersom de varit här och samlat erfarenhet? : >
Användarens profilbild
klurrs_derbi_drd_racing
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 486
Blev medlem: 17 september 2009, 16:00
Ort: The one and only Vadstena

Inlägg av klurrs_derbi_drd_racing »

Moddad skrev:Sen vet ju troligen de äldre medlemmarna mer också eftersom de varit här och samlat erfarenhet? : >
Jag sa inte att don inte visste bättre utan att dom tror dom är bättre som person m.m ; >
Derbi Drd Racing<3
_________________

kolla galleri (:
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

klurrs_Derbi_drd_racing skrev:jag tycker det är skitbra här på tsr, det är inte mods o trs-crew som är uppkäftiga utan gamla medlemmar som tror dom är bättre än alla andra o nya som tror dom vet allt!
Användarens profilbild
klurrs_derbi_drd_racing
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 486
Blev medlem: 17 september 2009, 16:00
Ort: The one and only Vadstena

Inlägg av klurrs_derbi_drd_racing »

klurrs_Derbi_drd_racing skrev:jag tycker det är skitbra här på tsr, det är inte mods o trs-crew som är uppkäftiga utan gamla medlemmar som tror dom är bättre än alla andra o nya som tror dom vet allt!
ser du skillnaden? :P
Derbi Drd Racing<3
_________________

kolla galleri (:
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

klurrs_Derbi_drd_racing skrev:
klurrs_Derbi_drd_racing skrev:jag tycker det är skitbra här på tsr, det är inte mods o trs-crew som är uppkäftiga utan gamla medlemmar som tror dom är bättre än alla andra o nya som tror dom vet allt!
ser du skillnaden? :P
Det vet vi med eftersom vi har efarenhet, och det är inget som kan köpas.
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

Ja, ni kan ju framförallt sluta varna personer som säger hur saker ska vara och framförallt talar sanning. Hur kommer forumet se ut om ni varnar varje person som har andra åsikter och vågar säga ifrån när en medlem bara snackar massor med skit?


Moderatorkåren just nu är nog TSR's sämsta genom tiderna. Chifen och KonG är personerna man kan lita på och vet gör ett bra jobb. Desvärre är de inte så aktiva. Kallepalle sköter sitt jobb hyffsat, desvärre verkar han falla för grupptryck och har lite skumma åsikter om saker och ting eller så uppfattar han bara en del saker fel. Men resten, haha jaa.....


Om ni vill ha förslag på Moderatorer som skulle hjälpa och inte stjälpa mer än vad ni redan gjort så tycker jag verkligen att Tomaz och TobbaN ska bli moderatorer. Båda har en del kunskap men framförallt, de har en hjärna och vet hur man skriver på ett tangentbord.
Utför professionella motorarbeten, klyvning, match-portning, montering osv.
PM!

Säljer MASSOR med delar, Senda SM 260MM Bromsskiva, DRD PRO Original-avgasrör + ljuddämpare OSV OSV! PM!
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

dem sköter sitt jobb med bravur!
Vet mycket väl om din historia som f.d modd här och att du t.o.m. lyckades bli bannad. Även den medlemsflykt du orsakade som modd från TSR. Den är ökänd över hela internet typ.

Själv informerar jag enbart via PM när det gäller tekniska data, mm numera, nu senast om utväxlingar i 140. Info som det aldrig skulle komma ifråga att lägga ut offentligt. Som deep inside information efter att ha jobbat med dessa äldre bilar och ägt ett antal.

Tack vare dig är novellen stoppad (och kommer inte att öppnas på överskådlig tid), likaså projekttråden, och några andra.

What goes, goes around. enough said. men....... Försök inte finter med nån här, folk vet om vad som skett.

Jag bara säger detta och vill inte att du drar upp nåt krig för detta nu, för min del vet jag var jag har dig och är nöjd med det.
Nog sagt om det!
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

Skåningens-handelsbod skrev:dem sköter sitt jobb med bravur!
Vet mycket väl om din historia som f.d modd här och att du t.o.m. lyckades bli bannad. Även den medlemsflykt du orsakade som modd från TSR. Den är ökänd över hela internet typ.
Huh? Är du full eller? Vad snackar du om?
Utför professionella motorarbeten, klyvning, match-portning, montering osv.
PM!

Säljer MASSOR med delar, Senda SM 260MM Bromsskiva, DRD PRO Original-avgasrör + ljuddämpare OSV OSV! PM!
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Henry skrev:Ja, ni kan ju framförallt sluta varna personer som säger hur saker ska vara och framförallt talar sanning. Hur kommer forumet se ut om ni varnar varje person som har andra åsikter och vågar säga ifrån när en medlem bara snackar massor med skit?


Moderatorkåren just nu är nog TSR's sämsta genom tiderna. Chifen och KonG är personerna man kan lita på och vet gör ett bra jobb. Desvärre är de inte så aktiva. Kallepalle sköter sitt jobb hyffsat, desvärre verkar han falla för grupptryck och har lite skumma åsikter om saker och ting eller så uppfattar han bara en del saker fel. Men resten, haha jaa.....


Om ni vill ha förslag på Moderatorer som skulle hjälpa och inte stjälpa mer än vad ni redan gjort så tycker jag verkligen att Tomaz och TobbaN ska bli moderatorer. Båda har en del kunskap men framförallt, de har en hjärna och vet hur man skriver på ett tangentbord.
Ja och du är ju så jäävla bra själv.....
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street
Inlägg: 2631
Blev medlem: 21 juni 2009, 23:17
Ort: Lysekil-0523!

Inlägg av -TeddaN- »

Kan ni inte sluta upp med detta nu innan det går för långt vilken det redan gjort egentligen.
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

bensinskalle skrev:
Henry skrev:Ja, ni kan ju framförallt sluta varna personer som säger hur saker ska vara och framförallt talar sanning. Hur kommer forumet se ut om ni varnar varje person som har andra åsikter och vågar säga ifrån när en medlem bara snackar massor med skit?


Moderatorkåren just nu är nog TSR's sämsta genom tiderna. Chifen och KonG är personerna man kan lita på och vet gör ett bra jobb. Desvärre är de inte så aktiva. Kallepalle sköter sitt jobb hyffsat, desvärre verkar han falla för grupptryck och har lite skumma åsikter om saker och ting eller så uppfattar han bara en del saker fel. Men resten, haha jaa.....


Om ni vill ha förslag på Moderatorer som skulle hjälpa och inte stjälpa mer än vad ni redan gjort så tycker jag verkligen att Tomaz och TobbaN ska bli moderatorer. Båda har en del kunskap men framförallt, de har en hjärna och vet hur man skriver på ett tangentbord.
Ja och du är ju så jäävla bra själv.....

Vad vill du få ut? Är det bara Posthunting eller ville du något med det där inlägget? Om så var fallet kanske du skulle skriva något vettigt istället.
Har du inte lärt dig att om man får konstruktiv kritik ska man lyssna och ta den till sig istället för att hitta fel på källan för kritiken? Om inte, gör det nu.
Utför professionella motorarbeten, klyvning, match-portning, montering osv.
PM!

Säljer MASSOR med delar, Senda SM 260MM Bromsskiva, DRD PRO Original-avgasrör + ljuddämpare OSV OSV! PM!
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Henry skrev:
bensinskalle skrev:
Henry skrev:Ja, ni kan ju framförallt sluta varna personer som säger hur saker ska vara och framförallt talar sanning. Hur kommer forumet se ut om ni varnar varje person som har andra åsikter och vågar säga ifrån när en medlem bara snackar massor med skit?


Moderatorkåren just nu är nog TSR's sämsta genom tiderna. Chifen och KonG är personerna man kan lita på och vet gör ett bra jobb. Desvärre är de inte så aktiva. Kallepalle sköter sitt jobb hyffsat, desvärre verkar han falla för grupptryck och har lite skumma åsikter om saker och ting eller så uppfattar han bara en del saker fel. Men resten, haha jaa.....


Om ni vill ha förslag på Moderatorer som skulle hjälpa och inte stjälpa mer än vad ni redan gjort så tycker jag verkligen att Tomaz och TobbaN ska bli moderatorer. Båda har en del kunskap men framförallt, de har en hjärna och vet hur man skriver på ett tangentbord.
Ja och du är ju så jäävla bra själv.....

Vad vill du få ut? Är det bara Posthunting eller ville du något med det där inlägget? Om så var fallet kanske du skulle skriva något vettigt istället.
Har du inte lärt dig att om man får konstruktiv kritik ska man lyssna och ta den till sig istället för att hitta fel på källan för kritiken? Om inte, gör det nu.
Tyvärr såg ja inte ditt inlägg som konstruktiv kritik, de enda jag kunde läsa ut var att du tycker att jag o rab suger
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
kotti
Någon måste komma sist!
Inlägg: 377
Blev medlem: 20 september 2008, 15:09

Inlägg av kotti »

bensinskalle skrev:
Henry skrev:
bensinskalle skrev: Ja och du är ju så jäävla bra själv.....

Vad vill du få ut? Är det bara Posthunting eller ville du något med det där inlägget? Om så var fallet kanske du skulle skriva något vettigt istället.
Har du inte lärt dig att om man får konstruktiv kritik ska man lyssna och ta den till sig istället för att hitta fel på källan för kritiken? Om inte, gör det nu.
Tyvärr såg ja inte ditt inlägg som konstruktiv kritik, de enda jag kunde läsa ut var att du tycker att jag o rab suger
henry, skriv vad dem kan förbättra istället?
Bild

bombmannen skrev:
Försvårt kanske ?



Troligen för dig, Ja.
_________________
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

bensinskalle skrev:
Henry skrev:
bensinskalle skrev: Ja och du är ju så jäävla bra själv.....

Vad vill du få ut? Är det bara Posthunting eller ville du något med det där inlägget? Om så var fallet kanske du skulle skriva något vettigt istället.
Har du inte lärt dig att om man får konstruktiv kritik ska man lyssna och ta den till sig istället för att hitta fel på källan för kritiken? Om inte, gör det nu.
Tyvärr såg ja inte ditt inlägg som konstruktiv kritik, de enda jag kunde läsa ut var att du tycker att jag o rab suger

Nu har du nog missförståt mig. Du kan mycket och hjälper till bra. Läs stycket igen så ser du att jag nämner ditt namn.
Jag menade inte dig, utan 2 andra moderatorer.

Edit: Haha mitt fel, byt ut Kallepalle mot ditt namn!
Utför professionella motorarbeten, klyvning, match-portning, montering osv.
PM!

Säljer MASSOR med delar, Senda SM 260MM Bromsskiva, DRD PRO Original-avgasrör + ljuddämpare OSV OSV! PM!
Skriv svar