Undar vad det är för slang som ska sitta på den vita plastbiten som går in i motorn på min Senda. Någon som vet?. Moppen funkar som den ska men undrar vad det ska vara där.
joo men om du kollat på bilden så ser du den vita biten. Om man kollar på biten uppifrån så ser man ett hål i den och den går i ni motorn . och jag tycker att det verkar konstigt att den bara sitter där. jag tycker att det ska sitta en slang på men vet ej .
det är vattenpumpen tror jag det går bara en slang tomt som hänger rätt ner under mopeden i vanliga fall.. bara satt det rinner ut om det blir för mkt eller nåt
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
bluerider94 skrev:det är vattenpumpen tror jag det går bara en slang tomt som hänger rätt ner under mopeden i vanliga fall.. bara satt det rinner ut om det blir för mkt eller nåt
Slangen du har tappat är till vevhus/transmissions -ventilationen och det ska sitta en slang där om det blir övertryck/för mycket olja så det inte rinner ut på blocket. Du kan enkelt bara ta en ny slang som passar på hålet och göra den tillräckligt lång så den går ner vid svingen/stötdämparen.
Slangen du har tappat är till vevhus/transmissions -ventilationen och det ska sitta en slang där om det blir övertryck/för mycket olja så det inte rinner ut på blocket. Du kan enkelt bara ta en ny slang som passar på hålet och göra den tillräckligt lång så den går ner vid svingen/stötdämparen.
Jag tänkt om den satt fast i något fäste eller liknande
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !