GARAGEBRAND!! Ny info 2/10-09

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Robiin937
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Robiin937 »

Skåningens-handelsbod skrev:
Robiin937 skrev:
Skåningens-handelsbod skrev: Suttit bl.a. på arresten för att spöat skiten ur en irakisk kille som hoppade på mig 2001, och du tror jag inte gör det jag påstår mig göra?

Du vet inget om min bakgrund och jag lovar dig att kryper det fram namn och adresser så blir det rubriker i blaskan. Och jag är inte ensam om att vilja ha reda på vem som gjorde det. Finns typ 200 pers som vill ha sitt finger med i spelet där. En del av dem mycket våldsamt!

Är normalt världens lugnaste människa, men förstöra för mig o min familj, och den personen får se en sida av mig ingen vill se. Lika lugn jag är normalt, lika ilsken och livsfarlig blir jag uppretad. Jag har en enormt lång stubin, men när såna här vandaler går lösa så blir den väldigt oerhört kort.

Så Robiin. tro inget annat, nånsin, att jag inte skulle verkställa detta om dessa ligisters namn blir kända för mig.
woow, fan va cool du e, får ja lära känna dig. Mm alla dom 200 personerna skulle säkert hoppa på typ 5 pers. Du tror lite för mkt om din lilla håla :
räcker att några få får reda på det.
Men..... Tror det är slödderpack nerifrån kortedala och Bersjöns värsta gator som gjort detta. folk som donerat hjärnan till vetenskapen redan impregnerad i droger.
HAAHAHA :D
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN

Inlägg av Muffä »

aprilia999 skrev:Duuuu lek inte din hambugersäljare. ta lite mer senap nästa gång så ska du se att ditt garage kommer att vara kvar. :wink:
ketchup me:D
Användarens profilbild
LudiX
L33T kr3W

Inlägg av LudiX »

Börjar gå "lite" över styr med det hela!
Tråden borde låsas eller dylikt så slipper vi sånna här onödiga sitvationer.
Små Modifieringar,Stora Resultat!
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

aprilia999 skrev:Duuuu lek inte din hambugersäljare. ta lite mer senap nästa gång så ska du se att ditt garage kommer att vara kvar. :wink:
något måste dem ha snortat i sig, ingen gör sånt här idiotiskt på nykter kaliber, och min gissning att dem kom utifrån och då från dem riktiga ghettogatorna här ute, är nog inte helt obefogad.

Mitt garage rör dem inte sedan jag haffat ett par där, och gett dem en lektion i att lämna stället ifred. Kan ställa min chopper på gården utan att nån rör den.
LudiX skrev:Börjar gå "lite" över styr med det hela!
Rätt tänkt, dags att sansa oss allihopa.

men med det sagt, att jag tillhör de mer moderata när det kommer till att vilja ha tag på packet som är drabbade, han med den brända S40 T4:an lovade högtidligt att grilla dem levande om han får tag på dem. trim för 30.000 kr gick åt helvete i den bilen han inte får ersättning för.
Estilete_Stuntarn skrev:
Här är det rejäl chili samt ren piri piri som serveras...... svettigt hett.
Senast redigerad av nippertippan den 3 oktober 2009, 21:27, redigerad totalt 1 gånger.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

Inlägg av stunt_pojken^^ »

något måste dem ha snortat i sig, ingen gör sånt här idiotiskt på nykter kaliber, och min gissning att dem kom utifrån och då från dem riktiga ghettogatorna här ute, är nog inte helt obefogad.

Mitt garage rör dem inte sedan jag haffat ett par där, och gett dem en lektion i att lämna stället ifred. Kan ställa min chopper på gården utan att nån rör den.

men med det sagt, att jag tillhör de mer moderata när det kommer till att vilja ha tag på packet som är drabbade, han med den brända S40 T4:an lovade högtidligt att grilla dem levande om han får tag på dem. trim för 30.000 kr gick åt helvete i den bilen han inte får ersättning för.
Estilete_Stuntarn skrev:
han som ska grilla dom är juh psykiskt sjuk o sen får han juh skylla sig själv om han trimmar så han inte får ngt
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

stunt_pojken^^ skrev:

Estilete_Stuntarn skrev: ketchup me:D
han som ska grilla dom är juh psykiskt sjuk o sen får han juh skylla sig själv om han trimmar så han inte får ngt
han skall nog inte ens försöka att grilla dem, men troligen lär en rejäl fläskläpp och blåtira, samt en väldig mörslagen kropp hittas på dem. är ingen liten pojke ser ni.

visst, han hann inte få det klart med f-bolaget då dem skulle tittat på det nu på måndag. bilens egenvärde får han ut plus 19"-fälgarna han hade på.

hur som haver, det är åt det hållet snacket här ute går, att detta buset skall få sitt.

Tippar att dem grabbarna som gjort detta nu sitter och ruvar i sina hål ganska skärrade.

tar jag dem vid mitt garage så blir det blodvite på dem.
Banka dem mot stålpelaren långsamt upprepandes vad jag anser om dem och deras tilltag de hade tänkt sig.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

Robiin937 skrev:
RRX-Teddy skrev:Hoppas du svingar till rejält!
det behöver du inte be mig om. Det kommer att användas mycket nogsamt och effektivt. Lovar att den/dem som får prata med den aldrig mer bränner bilar/moppar/garage.
Men vem fan tror du att du e?

börjar få damp på dig för du leker så jävla mkt
Jävla lätt för dig och sitta och le medan en annan blir ruinerad av förortspojkar som leker gangster... Skulle de komma nån och slå sönder dina saker skulle de komma fina ord från dig också.

Även om man lyckas knipa skitungarna så blir de ingen ersättning för dom är för fattiga för att betala skadeståndet så...

Men iaf, lider med dig skåningen, själv varit med om sabotage, men tråden börjar spåra ur lite så ja låser!
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Låst