Tjena, vilken spelkonsol tycker ni är den mes prisvärda ?
funderar på att skaffa mig ett 360 å flasha, men mest bara för att kunna dra in lite filmer på och sånt orkar inte bränna ut min filmer jag tankar så de hade vart gött att bara lägga över på ett usb minne elr liknande (:
meanzick skrev:Tjena, vilken spelkonsol tycker ni är den mes prisvärda ?
funderar på att skaffa mig ett 360 å flasha, men mest bara för att kunna dra in lite filmer på och sånt orkar inte bränna ut min filmer jag tankar så de hade vart gött att bara lägga över på ett usb minne elr liknande (:
varför inte bara köpa en hårddisk som du kan koppla in direkt i tv:n då? kostar ju inte ens en 3:e del och då får du dessutom mer pengar att lägga på moppen
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
Ps3 är skönast men 360 så jävla mycke mer prisvärt
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Vi har xbox och xbox 360, 360 är en bra konsoll, den håller måttet att spela på
Ps3 är mer än tv-spel så det är inte samma sak, bara överdrivet skit !
Men min favorit är helt klart PS2
meanzick skrev:Tjena, vilken spelkonsol tycker ni är den mes prisvärda ?
varför inte bara köpa en hårddisk som du kan koppla in direkt i tv:n då? kostar ju inte ens en 3:e del och då får du dessutom mer pengar att lägga på moppen
länka
men sen vill jag inte lägga pengar på moppen
men kunde ju vart najs att ha några spel att lira ibland också (:
jag har haft supernintendo, nintendo 64, ps1, ps2, wii, xbox 360 och en massa handhållna saker, men när jag spelade på ett playstation 3 förra helgen så va ja helt fast. det är sjuklig grafik, går inte att jämföra med ett 360. ps3 har samma rörelsekänsel som ett wii så vissa spel går att köra genom att man lutar/svänger med handkontrollen så skulle jag köpa en konsol idag så skulle det bli ett ps3! dessutom är det b*gbilligt nu med tankte på va det kostat innan!
japp har ochså en ps3 bilden med en lcd tv och hdmi kabel helt galet och det roliga är ju saxis som man använder kontrollen för att sväga som på gta iv dra bakan med cross bara luta den mot dej
wuedde skrev:ah! Ni vet ju inte ens vad ni snackar om! Ni har nog ALDRIG spelat nintendo 8-bitars!:D DET ÄR ÄKTA HARDCORE TVSPEL!!!!
ahh fan
fast ps1 med james bond är nog endå bäst
Supernintendo + Zelda och mario kart äger allt
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Xbox 360 tycker jag är given.
bra grafik, bra ljud bra spel med bra grafik, vill man därimot gå på mer kvalité och grafik ska man ha en ps3 med stor jävla HD-TV.. men tycker xbox tar priset.
360 e lätt bäst, man kan streama musik, bilder och musik direkt från datorn och det finns Msn, facebook, twitter, zune o annat smått o gott i de också ^^ med en HDMI kabel e det helt sjukt bra grafik och spelen pwnar x)
De fixade fläktproblemen i 2009 versionerna av xbox 360 btw
spot_1337 skrev:360 e lätt bäst, man kan streama musik, bilder och musik direkt från datorn och det finns Msn, facebook, twitter, zune o annat smått o gott i de också ^^ med en HDMI kabel e det helt sjukt bra grafik och spelen pwnar x)
min låter så satans 2007 men då man är int i spelte glömmer man bort ljude:D xbox är så satans värd prise tkr mer om min en ps3. Alla spel kommer ti xbox å bilden e sjukt bra. Live är gäligt bra.
spot_1337 skrev:360 e lätt bäst, man kan streama musik, bilder och musik direkt från datorn och det finns Msn, facebook, twitter, zune o annat smått o gott i de också ^^ med en HDMI kabel e det helt sjukt bra grafik och spelen pwnar x)
min låter så satans 2007 men då man är int i spelte glömmer man bort ljude:D xbox är så satans värd prise tkr mer om min en ps3. Alla spel kommer ti xbox å bilden e sjukt bra. Live är gäligt bra.
Kan lägga till om ni har gamla xbox spel så funkar dom till 360, fyfan vad nice att man bara har gamla spel Har säkert 5-8 spel som funkar på 360.
Xbox 360 helt klart då den är väldigt billig och finns med 20, 60, 120 och 240 gigs hårddisk. Dem bästa spelen finns till 360 och splen är även billigare än till tex ps3.
TK_DRAC skrev:Xbox 360 helt klart då den är väldigt billig och finns med 20, 60, 120 och 240 gigs hårddisk. Dem bästa spelen finns till 360 och splen är även billigare än till tex ps3.
Utan HD tillägget ja, köper du även det kostar det ungefär lika mycket:)
Det finns inga "bästa spelen" till en konsoll, jo du tycker väll men alla tycker olika Hade 360 med men sålde det för att Avatar updaten kom fram = mer 11 åringar