Ska köpa en själv.Henry skrev:Lirar iPhone och skulle aldrig kunna tänka mig något annat. Köp en och ni märker skillnad.
Finns det några nackdelar eller så med den?
Spelar väl ingen roll, 7-8tusen är inte mycket för något man använder dagligen.meanzick skrev: jo, priset..
Kanon nöjd med min! Har fått sig några smällar men håller fortfarande utmärkt. Tar väl någon dag att vänja sig med touchen men när man kan det är det verkligen inga problem. Underbar telefon, köp!TobbaN skrev:Ska köpa en själv.Henry skrev:Lirar iPhone och skulle aldrig kunna tänka mig något annat. Köp en och ni märker skillnad.
Finns det några nackdelar eller så med den?
TackHenry skrev:TobbaN skrev:Henry: Okej, det låter bra det.
Då blir det en iPhone för min del
Lycka till! =)
TobbaN skrev:TackHenry skrev:TobbaN skrev:Henry: Okej, det låter bra det.
Då blir det en iPhone för min del
Lycka till! =)
Jag har en till fråga, om det är okej.
Finns det 2 olika versioner/modeller utav iPhone?
Det är nämligen så att en utav mina kompisar har en iPhone, som han bara kan spela på.
Medans en annan kompis har en iPhone som han också kan spela på, samt ringa & smsa ifrån.
Finns det alltså iPhone's som man inte kan ringa/smsa ifrån?
Gör det, känner flera som impulsköpt en annan mobil och som sedan fått pröva en iPhone och ångrar sig grovt!Tomaz skrev:Hitta ingen mobil i butiken som jag tyckte såg nått vidare ut.
Funderar på och behålla min ett tag till och sedan spara till en iPhone jag med.
Verkar vara bra mobiler. Ganska dyra men som sagt, för en sak som man använder dagligen är det ok att lägga ut så mycket på det tycker jag iallafall.
Jodå, dem tål en hel del. En kompis hade en sån och dem hade han tappat flera gånger osv men endå hade han aldrig haft något som helst problem med den.Henry skrev:Gör det, känner flera som impulsköpt en annan mobil och som sedan fått pröva en iPhone och ångrar sig grovt!Tomaz skrev:Hitta ingen mobil i butiken som jag tyckte såg nått vidare ut.
Funderar på och behålla min ett tag till och sedan spara till en iPhone jag med.
Verkar vara bra mobiler. Ganska dyra men som sagt, för en sak som man använder dagligen är det ok att lägga ut så mycket på det tycker jag iallafall.
iPhonen är ändå relativt tålig, jag har alltid haft "dyra" mobiler men de har ändå gått sönder. Min iPhone har varit med om mycket, från att tappas i betonggolv till vatten. Och än lever den! En kanon telefon dvs, som världen bekräftat med tanke på försäljningssiffrorna och andrahandsvärdet.
Det beror helt enkelt på vilket abonnemang du väljer eller om du köper den med kontantkort.Tomaz skrev:Jodå, dem tål en hel del. En kompis hade en sån och dem hade han tappat flera gånger osv men endå hade han aldrig haft något som helst problem med den.Henry skrev:Gör det, känner flera som impulsköpt en annan mobil och som sedan fått pröva en iPhone och ångrar sig grovt!Tomaz skrev:Hitta ingen mobil i butiken som jag tyckte såg nått vidare ut.
iPhonen är ändå relativt tålig, jag har alltid haft "dyra" mobiler men de har ändå gått sönder. Min iPhone har varit med om mycket, från att tappas i betonggolv till vatten. Och än lever den! En kanon telefon dvs, som världen bekräftat med tanke på försäljningssiffrorna och andrahandsvärdet.
Blir troligtvis en sån för mig med iaf.
Vet du ungefär vad en sån kostar? Såg att du skrev 7-8k men det kan väll endå inte stämma, om jag inte minns fel så är det 4-5k dem kostar.
TobbaN skrev:Tack Henry!
Det var väldigt mycket & användbar information.
Tack!
Jag återkommer om jag kommer på mer frågor
De säljs tyvärr inte olåsta. Men låsa upp går på en kvart vid datorn.Tomaz skrev:Henry: Jaha, okej! Men ungefär hur mycket brukar dem kosta? T.ex. om jag vill ha en olåst så jag själv sedan kan välja viket abonnemang jag ska ha.
Jaha, det var ju lite synd.Henry skrev:De säljs tyvärr inte olåsta. Men låsa upp går på en kvart vid datorn.Tomaz skrev:Henry: Jaha, okej! Men ungefär hur mycket brukar dem kosta? T.ex. om jag vill ha en olåst så jag själv sedan kan välja viket abonnemang jag ska ha.
Haha, tele2 är de ända som inte säljer en! =DTomaz skrev:Jaha, det var ju lite synd.Henry skrev:De säljs tyvärr inte olåsta. Men låsa upp går på en kvart vid datorn.Tomaz skrev:Henry: Jaha, okej! Men ungefär hur mycket brukar dem kosta? T.ex. om jag vill ha en olåst så jag själv sedan kan välja viket abonnemang jag ska ha.
Aja, vad kostar en låst? Med t.ex. tele2 abonnemang.
Den har inte kommit ut änTobbaN skrev:Om den nu är så mycket bättre än Iphone.
Vad kostar den då? :p
1) Sony Ericsson Satio
Lägsta pris: 5187kr
2) Sony Ericsson Anio
Lägsta pris: 3495kr
3) HTC Hero
Lägsta pris: 4358kr
4) HTC HD2
Lägsta pris: 6129kr
5) Nokia N900
Lägsta pris: 5361kr
6) HTC Tattoo
Lägsta pris: 3203kr
7) Samsung GT-S8000 Jet
Lägsta pris: 3443kr
8 ) Sony Ericsson W995
Lägsta pris: 3437kr
9) Nokia E72
Lägsta pris: 3949kr
10) Nokia 5800 XpressMusic
Lägsta pris: 2560kr
Stirra dig inte blind på specc....Rabxorzz skrev:Ge mig en HTC HD2 NU!!!!
1GHz processor! (iphone har bara 600MHz)
4,2" skärm!!!! (iphone har bara 3,5")
480x800 Resulotion (iphone har bara 480x320
5 Mpx kamera (Iphone har bara 3mpx)
Glas "skärm"
Kolla skillnaden!
TobbaN skrev:Har 2 frågor angående Iphone.
Dom här "app'sen" som dom kallas.
Tar dom mycket plats? I minne alltså.
Och vad är fördelarna med att jailbreaka en Iphone?
Vad kan man göra med den liksom? :p
Mvh
TobbaN skrev: Det är garantin som försvinner bara.
Det är vad jag hört än sålänge.
Henry: Tack
Har en sådan mobil (fast svart) det är klart värt priset GRYM mobil!Mer skoj helt enkelt! Mobilen har bl a Media Go vilket gör det enkelt att dra och släppa låtar och foton mellan mobilen och datorn. Mobilen har 2,6 tums skärm,
8,1 MP kamera, blixt, MP3, radio. 8GB minne ingår.
GRYMGRYM telefon, dock dyr men vill man ha dessa tillgångar är den här mobilen en självklarhet.YouTube™-kompatibel
12,1 megapixel kamera
Hitta vägen – aGPS
Symbian™ OS
Turbo-3G med hastigheter upp till 7,2 Mbit/s
Gör dig redo för mer underhållning än du kunnat drömma om. Satio™-telefonen kombinerar otrolig teknik med stil och har en 12,1-megapixelkamera. Tala med bilder. Plocka fram favoritmusiken och filmerna direkt med de unika pekpanelerna. Använd den fantastiska pekskärmsfunktionen i kameran för att fokusera och ta bilder i toppklass. Kameran med 12,1 megapixlar, xenonblixt och intuitivt pekfokus ger dig häpnadsväckande detaljrika och högupplösta bilder som du kommer att vilja förstora. Med Satio™ är alla dina favoriter inom pekhåll. Peka dig fram till tv-serier, videoklipp, poddsändningar och musik via den smarta pekbara mediemenyn på denna fantastiska underhållningstelefon. Skäm bort dina ögon med filmer och bilder med 16 miljoner färger i Satio™. På den vassa 3,5-tumsskärmen i 16:9-format kommer du att njuta av dem som det var tänkt.