Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Herman^
Elmoped

Inlägg av Herman^ »

[quote="mini_noreen"]Thorsken: Du sa ju att du ville bli kompis med hon? då kan du ju berätta att du fortfarande vill umgås me henne :)

Herman^: Var din kompis sen du var 6 år en tjej ? :roll:[/quote]
nej det var en kille :x
Användarens profilbild
mini_noreen
Svårstartad skrothög

Inlägg av mini_noreen »

Fan va segt :( Hur är de mellan er nu då? Du och kompis alltså?
Användarens profilbild
Herman^
Elmoped

Inlägg av Herman^ »

[quote="mini_noreen"]Fan va segt :( Hur är de mellan er nu då? Du och kompis alltså?[/quote]
det är sådär man blir ju "lite" avis på han :(
Användarens profilbild
mini_noreen
Svårstartad skrothög

Inlägg av mini_noreen »

Jo de är sant :(
Honkan
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Honkan »

Herman^ skrev:jag hadde en tjej för ca 2 månader sen hon gjorde slut med mig och sa att hon inte gillar killar så hon hade sex men en tjej sedan så går hon och säter på mig bästa kompis som jag har känt sen jag var 6 år kan fdu fatta hur jobigt det var för mig eller :cry: :cry:
Jävla Mardröm! fyfan vilken jävla pisskänsla du måste haft/har :(
Användarens profilbild
Herman^
Elmoped

Inlägg av Herman^ »

[quote="Honkan"][quote="Herman^"]jag hadde en tjej för ca 2 månader sen hon gjorde slut med mig och sa att hon inte gillar killar så hon hade sex men en tjej sedan så går hon och säter på mig bästa kompis som jag har känt sen jag var 6 år kan fdu fatta hur jobigt det var för mig eller :cry: :cry:[/quote]

Jävla Mardröm! fyfan vilken jävla pisskänsla du måste haft/har :([/quote]
dren känslar sitter allt kvar än :(
Användarens profilbild
Thorsken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Thorsken »

Tjejer vill man vara utan fast endå måste man ha dom :/
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres

Inlägg av volvo_adde »

Thorsken skrev:är inte på "cuta" humör men nej.. åt ingeintg på hela dagen.. försökte men magen sa ja är helt mätt efter en köttbulle.. :cry: tar dettta väldigt hårt... får inte ut henne ur huvudet.. vill vara kompis med hrenne if hon ångrar sig eller nåt
ja men mena inte de där me cuta men asså va exakt likadan orka inte äta va mätt hela tiden mådde illa och tänkte bara på henne hela tiden men någon gång måste man glömma och gå vidare de har ja gjort iaf visst de är inte helt bortglömt redan men de är bättre än innan^^
Volvo Volvo gammal jävla Volvo
Användarens profilbild
mini_noreen
Svårstartad skrothög

Inlägg av mini_noreen »

Ja de kommer lösa sig Thorsken :) Tänk posetivt (Y) :wink:
Användarens profilbild
Thorsken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Thorsken »

vil prata med henne nu men hon undviker mig... :( vill berätta hur jag känner och få veta varför hon gjorde som hon gjorde.. ja berättade innan vi blev ihop/börja att jag var ute efter ett seriöst förhållande endå gick det såhär :cry:
Användarens profilbild
Thorsken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Thorsken »

vill bara du i röven så får du väl prata med henne och få henne intresserad :P kan vara kul att testa andra hålet ju men säger en sak.. ta de lugnt!!!! annars finns risken att hennes röv blir slapp för all framtid
Användarens profilbild
3nNiL^
Svårstartad skrothög

Inlägg av 3nNiL^ »

Nån mer än jag som har en kåt brud? ^^
Användarens profilbild
LudiX
L33T kr3W

Inlägg av LudiX »

emil_stro skrev:jag vill i röven, men inte min flickvän, tips? skulle tiiiep vara azz nize att testa
tänk om hon skiter på sig när du knullar henne i fisen? :wink:
Användarens profilbild
3nNiL^
Svårstartad skrothög

Inlägg av 3nNiL^ »

LudiX skrev:
emil_stro skrev:jag vill i röven, men inte min flickvän, tips? skulle tiiiep vara azz nize att testa
Gulligt värre. :|
Användarens profilbild
Thorsken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Thorsken »

Nej nu undrar aj fan hur man ska göra... är ju så himla kär i den tjejen som jag pratat med och fick ett nej av.. men nu går de bara inte släppa henne ur huvudet.. :/
Användarens profilbild
YzTerge
Svårstartad skrothög

Inlägg av YzTerge »

Mitt senaste "förhållande" var att jag träffa värsta snygga tjejen, vi träffas ett par dar i sträck o håller på lite o sen börjar hon tjata om att hon älskar mig o skit, så vi blir tsm och efter nåra veckor är hon otrogen.. Sånt får mig o bli jävla förbannad-.-
Terge, Tjaa, söker yz 125 grejer:P Haru nått så pma;D
Användarens profilbild
Debianbil
Pimp á la krääm

Inlägg av Debianbil »

3nNiL^ skrev:
LudiX skrev:
Gulligt värre. :|
Mysigt så får hon bak sug och hela jävla tarmen åker ut i sängen va gör du då rå?;)
Men Viist HÅL SOM HÅL! xD
<---- :)
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres

Inlägg av volvo_adde »

Thorsken skrev:Nej nu undrar aj fan hur man ska göra... är ju så himla kär i den tjejen som jag pratat med och fick ett nej av.. men nu går de bara inte släppa henne ur huvudet.. :/
svårt sånt där blev dumpad av min tjej för 3 veckor sen å har fortfarande inte fått henne ur mitt huvud :(
Användarens profilbild
Pulliboy
Svårstartad skrothög

Inlägg av Pulliboy »

volvo_adde skrev:
Thorsken skrev:Nej nu undrar aj fan hur man ska göra... är ju så himla kär i den tjejen som jag pratat med och fick ett nej av.. men nu går de bara inte släppa henne ur huvudet.. :/
svårt sånt där blev dumpad av min tjej för 3 veckor sen å har fortfarande inte fått henne ur mitt huvud :(
det är hemskt i början... man tänker verkligen bara på henne :cry:
men det är bara att försöka släppa det och gå vidare, fast det känns piss :wink:

för mig tog det nån vecka, å jag kunde inte se henne på den tiden =(
Behöver ni hjälp, eller bara vill snacka om moppar eller annat skoj, så är det bara att adda: Adde_pauli@hotmail.com =)
Honkan
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Honkan »

Det är oftast så, ju längre ni varit ihop, desto mer sorg blir det.

Det läker snabbt, tro mig! :)

Det du inte ska försöka göra är att lyssna på musik, speciellt inte en låt som du tänkt mycket på när vi var tillsammans.

Försök komma ut också och försöka sitta så lite vid datan som möjligt, ut med moppen med grabbgänget. ;)
Vi har Rab, vad fan har ni?!
Användarens profilbild
Thorsken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Thorsken »

mm me värsta är ju att ja fick veta att hon varit intresserad av mig oxå innan hon ens visste jag var de. och ja känner på mig att killen hon är ihop med kommer dumpa henne.. ja vet inte men känns så.. jag är ju ingen kåtbock som vissa andra utan jag känner meer för henne liksom.. :oops: sen så ska ja flytta nu till ungkarlslägenhet och skaffar årskort på gymmet redan lagt upp ett schema o så för ska bli biffigare än innan :D
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres

Inlägg av volvo_adde »

Honkan skrev:Det är oftast så, ju längre ni varit ihop, desto mer sorg blir det.

Det läker snabbt, tro mig! :)

Det du inte ska försöka göra är att lyssna på musik, speciellt inte en låt som du tänkt mycket på när vi var tillsammans.

Försök komma ut också och försöka sitta så lite vid datan som möjligt, ut med moppen med grabbgänget. ;)
mjo de börjar läka långsamt men fan ja tycker hon är lustig hon håller på att skriver massa tjurigt skit å att ja är ihop med en slampa fast ja har ingen tjej bara en ja skriver med å sen sa hon att ja aldrig mer skulle kontakta mig men hon håller på att skriva å gå in på min bdb å massa å hon har ny kille:S
Fattar inte varför hon gär så de va ju hon som gjorde slut å ja gjorde som hon sa en hon håller på själv xD

Undviker oxå att lyssna på en låt som påminner mig va en speciell som vi lyssna på förut skit bra va den men nu lyssnar ja aldrig mer på den..
Användarens profilbild
Thorsken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Thorsken »

livet suger verkligen när de gäller.. men jasåg kometerna inatt... hoppas min önskan slår in.. ni vet nog vad de är med tanke på tråden :roll:
(00:45:54) Tiepkoffeh: min *fult ord* är 2x större en din thorsken
(00:46:27) Tiepkoffeh: MÄTA?!?!?
(00:46:45) Tiepkoffeh: Vi kan cama
(00:47:21) Tiepkoffeh: Vi öppnar videochat och mäter
(00:47:30) Tiepkoffeh: Vad heter du på skype?
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres

Inlägg av volvo_adde »

Thorsken skrev:livet suger verkligen när de gäller.. men jasåg kometerna inatt... hoppas min önskan slår in.. ni vet nog vad de är med tanke på tråden :roll:
mjo de gör ju de... ahaja men vi får hoppas på de bästa men nästan bättre å försöka glömma ja va ju lixom tvungen blir bara sämre om man går runt å tänker på den personen hela tiden å vill ha tillbaka den när de är omöjligt... :(
Användarens profilbild
Thorsken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Thorsken »

värsta är att jag tror hon börjat ångra sig.. tror hon fattar att en stockholmare inte är nåt att ha (no offense) när man bor 40 mil ifrån värsta är att ja älskar henne ju så mycket.. gjort allt men går inte sluta tänka på henne :cry: :cry: :roll:
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres

Inlägg av volvo_adde »

Thorsken skrev:värsta är att jag tror hon börjat ångra sig.. tror hon fattar att en stockholmare inte är nåt att ha (no offense) när man bor 40 mil ifrån värsta är att ja älskar henne ju så mycket.. gjort allt men går inte sluta tänka på henne :cry: :cry: :roll:
mm förstår dig grabben har ju vart i precis samma sits de är ju dö jobbigt men aja så är de tänker ja är i garaget hela dagarna så ja slipper tänka på henne sen undviker jag allt med henne inte ens kollar på bilder på henne..... men de är väll bara å bita ihop för eller senare hittar man ny eller glömmer den :(
Användarens profilbild
Thorsken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Thorsken »

du har la rätt. men går absolut inte glömma henne.. är ju typ en av de bästa tjejkompisarna ja haft.. vi ska fortfarande vara vänner.. men i hennes närvaro så vill ja bara krama om henne liksom.. :/ skitjobbigt
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres

Inlägg av volvo_adde »

Thorsken skrev:du har la rätt. men går absolut inte glömma henne.. är ju typ en av de bästa tjejkompisarna ja haft.. vi ska fortfarande vara vänner.. men i hennes närvaro så vill ja bara krama om henne liksom.. :/ skitjobbigt
nae men isåfall om ni fortfarande kan va vänner så går de ju bra kan underlätta lite.... men jag tålde lixom de inte klara inte att se den jag verkligen älskar bli ihop å va med någon annan å så vill hellre vara ovetande så vi bråka as mycket efter å så skriver hon fortfarande massa skit så vi har sagt upp kontakten å så men hon värkar fortsätta hålla koll på min bdb mm så vet inte hon bad mig att aldrig mer lägga mig i hennes liv å hon strunta i mig fullständig sa hon men hon fortsätter så tycker de är lite lustigt.....
bättre hon lämnar mig ifred så jag får glömma så känner ja iaf..
Användarens profilbild
Thorsken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Thorsken »

fattar vad du menar..exakt.. oj nu kom tidiningen :D nej men back till topic.. jo men ja liksom HATAR att se henne med en annan men som tur från stockholm.. men just att veta detta är surt.. men ja har kollatt upp jäveln på nätet och han är en jävla player skirver ska knulla dig tilll varenda tjej på bdb typ :/

bjuder på stavfel börjar bli trött :twisted: :oops:
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres

Inlägg av volvo_adde »

Thorsken skrev:fattar vad du menar..exakt.. oj nu kom tidiningen :D nej men back till topic.. jo men ja liksom HATAR att se henne med en annan men som tur från stockholm.. men just att veta detta är surt.. men ja har kollatt upp jäveln på nätet och han är en jävla player skirver ska knulla dig tilll varenda tjej på bdb typ :/

bjuder på stavfel börjar bli trött :twisted: :oops:
mjo fyfan kan tänka mig de att se en jävla player ta en troligtvis underbar tjej ifårn en :(
Det är nåstan som med min hon blev ihop med ett ex igen som va otrogen mot henne sen innan hon sa till och med när ja va ihop med henne att hon fortfarande gilla honom är fan inge kul att höra på men förstår inte hur hon kan byta ut mig som alltid är ärlig å aldrig skulle kunna såra henne eller vara otrogen mot henne mot en kille som vart otrogen som inte verkar allt för snäll.... :cry:
Användarens profilbild
Thorsken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Thorsken »

ja lovar att läsa de där du skrev imorgon men fattade itne vad du sa pga trötthet :D men ja liksom kollade upp han lekte lite dektektiv.. värsta är att ja är rädd att hon inte vet vad ja luskat reda på och att han gör nåt han inte ska mot henne sne dumpar henne eller nåt.. :?
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres

Inlägg av volvo_adde »

Thorsken skrev:ja lovar att läsa de där du skrev imorgon men fattade itne vad du sa pga trötthet :D men ja liksom kollade upp han lekte lite dektektiv.. värsta är att ja är rädd att hon inte vet vad ja luskat reda på och att han gör nåt han inte ska mot henne sne dumpar henne eller nåt.. :?
haha okey gör så xD börjar bli trött ja med stavar lite fel :D
mjo finns ju många såna som skulle kunna göra så mot tjejer å han är troligtvis en sån då snacka me henne om de och fråga om hon vet va han håller på med?
fast hon kanske tycker du lägger dig i å försöker få henne att göra slut vet ju inte hur hon tar de om du rotar i hennes...
Användarens profilbild
Thorsken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Thorsken »

är rädd att hon ska ta illa upp och tro ja är liksom helt besatt eller nåt o ja.. liksom försöka få henne från honom.. förökt styra ämnet mot de men hon vägrar hoppa i den "fällan" :/ vet fan inte hur ja ska göra går verkligen inte bra...
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres

Inlägg av volvo_adde »

mjo de är sant....
Men fråga henne om han verkligen är det rätta då som hon tror kommer vara hennes livkärlek å så eller fråga om hon kommer bli lycklig med honom jag vet inte riktigt hur du ska göra för de flesta tar nog illa upp om man går för på med sånt där...
Användarens profilbild
Thorsken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Thorsken »

ja.. exakt så jävla rädd att hon tar ila upp och bryter kontakten.... :/
Skriv svar