Behöver hjälp snabbt!Felet är att morsan måste komma in på internet explorer för att göra sina distansstudier men när man öppnar internet så tar 2-3 sekunder och så slocknar det skulle helst inte vilja ominstallera internet för att då försvinner viktiga favoriter och bokmärken så ni som förstår er på datorer hjälp!Och en sak till alla bilder på datorn har försvunnit har testat att systemåteställa datorn men de kommer inte tillbaka så nån som vet nått program så fixar det!?
Frillanmcdillan skrev:Det har jag svårt att tro, testa mozilla firefox för alla bokmärken och sidor som ni vart inne på i exploerer sparar i firefox.
Alltså helt seriöst det går inte att gå in via firefox!Skolan hon studerar i har blockat så att man inte skall kunna gå in via firefox ¨för det är inte tillräckligt¨?Påstår iallafall morsan så!
google chrome? det är en ny webbläsare som kan också flytta över IE favriter och bokmärken + att dom flesta skolorna som är so CP att dom blockar någon webbläsare vet knappast om chrome så därför kan det funka med den
om du nu är rädd för att förlora favoriter osv så kan du gå in på lokaldisk C hårdisken så finns där en map som heter dockement & settings så är där en mapp som heter all users men ta ´den mapen brevid eller ja ni kanske har fler men ta användarens map så är där en annan map som heter favoriter där sparas alla favoriter ni har så lägg över dom någon annan stans så läg in dom sen igen när du installerat om internett.
sorry för jag inte använt punkt och mina stav fel men hoppas du förstår