Setup : Techingas rör(tror högvarvit)
6g vikter
15% hårdare kopplingsfjädrar
malossi torue control(stavning)
håradare tryckfjäder. vet inte hur mkt %.
tack

vet :p jag har tänkt på det dära med röret oxåwuedde skrev:vilket technigas har du? om du har högvarvit så är är det inte så konstigt eftersom att de jobbar bäst på de högre varven ju, annars så testa om det blir bättre medtyp 5.5g vikter;)
ja det borde gå. fast kanske lossnarpwnsowns skrev:är det lönt att prova med orginal röret ? det kanske är mera lågvarvit ? och sen har ja en multivarre som ligger , kanske slänga på den oxå . Men det fattas en liten sak på varren, en lite trekantig balans sak tror jag det ''heter'' det finns tre av dom men jag har bara 2, kan man köra med bara 2 ?
Det är klart det går men det är inte alls bra för veven att köra med obalanserad variatorRobbisen skrev:ja det borde gå. fast kanske lossnarpwnsowns skrev:är det lönt att prova med orginal röret ? det kanske är mera lågvarvit ? och sen har ja en multivarre som ligger , kanske slänga på den oxå . Men det fattas en liten sak på varren, en lite trekantig balans sak tror jag det ''heter'' det finns tre av dom men jag har bara 2, kan man köra med bara 2 ?