1:a gången e en sjukt lång historia, så jag tar de som hände för exakt 1 timme sedan

Hörde en bil köra utanför vårt hus (radhus) ca 1 timme efter att jag lagt ut den på blocket xD råkade skriva in postnr, så någon blattefan måste ha sett den och kört hit på stubben (bor i södertälje) Iaf.. han körde utanför huset snabbt som fan, sen så hör jag att han tvärbromsar. parkerar bilen en bit bort, går sakta mot moppen inne på trädgården. Den var helt olåst och jag ville ju se vad han tänkte göra, så jag lät han gå in på tomten (mitt fönster stod helt öppet) hörde och såg han o allt. sen så när jag ska lubba ut och när jag såg att han började springa med den så slår jag i datastolen i mitt rum som är sönder. Stolen lossnade från fästet och slog i golvet.. han hörde allt o blev skit rädd. 2 sek senare han jag sätta på lampan och springa ut . då tappar han moppen precis vid bilen och faller i diket xD hahahahahaha där ligger han men hinner snabbt köra iväg i sin bil. Skrek på pappa att de va någon fyllegubbe som snodde den , de såg ju ut som de eftersom han ramlade i diket. klantiga *fult ord* fan .. nu vet ni hur de e i södertälje iaf