Först sluter du munnen runt föremålet, sedan andas du in.experior skrev:hur gör jag när jag suger?... brukar ju vara flick vännen som sköter detalexanderkarlsson skrev:testa typ sug innåt o se om du får luft. om du får de så är dom trasiga..
okej kan jag få någe annat i munnen en luft?mtpower skrev:Först sluter du munnen runt föremålet, sedan andas du in.experior skrev:hur gör jag när jag suger?... brukar ju vara flick vännen som sköter detalexanderkarlsson skrev:testa typ sug innåt o se om du får luft. om du får de så är dom trasiga..
Obsevera att huvudet ska vara stilla.
Det bör du inte få.experior skrev:okej kan jag få någe annat i munnen en luft?mtpower skrev:Först sluter du munnen runt föremålet, sedan andas du in.experior skrev: hur gör jag när jag suger?... brukar ju vara flick vännen som sköter det
Obsevera att huvudet ska vara stilla.
Reedsen är som sagt en backventil som hindrar bensinångorna att åka in till förgasaren igen bland annat. http://web.telia.com/~u97016182/tech/re ... ntiler.htmMKRider skrev:lånar tråden lite, kanske ingen som vet men, en som hade en ktm 125 exc satte på ett trimrör typ fmf lr liknande och så sade han att han bytte till VForce3 reed´s vad gör det för skillnad?
vad gör reed´sen ?
nu har jag bytt membran men moppen går ändå skit!!! först tar det ett tag innan den drar i väg sen drar den i väg med bra axx sen när den kommer upp i ca 40 känner man att den går trögt fram och axxet blir sämmre.. vad är felet?Team.Alibaba skrev:blås i den för utåt sen suger du in direkt då ska dom täta.