tjo
min moppe c:par lite med Hebo escape bufanda är högsta drevningen som går 12/52 (ändå rätt svag i 5-6)
MEN drar jag på orginal röret helt utan att byta/ändra nåttt
klarar den t o m 14/52 (även upp i sexans växel)
alså är den 3gånger svagare med hebot än med orginalröret:S
JAG HAR RÄTT MUNSTYCKE OCH JAG HAR GORT INSTÄLLNINGARNA PÅ förgasaren så jag inte får 100 svar-byt munstycke? och så reagerar gasen rätt så nån tjuvluft kan det inte vara
och så lånade jag en 16mmfögge av en kompis (orginal 12) och det hjälpte bara lite på axet men andra polare har 13-14/52-48drev och dom kan få upp dom i 6:an
"setupen"
Hebo escape bufanda (knappt en månad gammalt så INTE IGEN KLOBBAT RÖR(har kollat))
munstycke
ostrypt luftburk osv
dreven:står där uppe
nej den hackar inte den går bra endast att den är svaaaaag tomgången är perfekt
och så glömde jag säga att jag kollat tändstift(fin brun färg) och bytt det till br9es
fast när en polare provade det på sin rr (jag har mrx-03) så både lät det mycket bättre och jäklar vilken effekt han fick ur:O(för att vara effekt alså) och han körde på 14-15(kommer inte ihåg vilket)/56 gick mycket bra och han har samma setup som jag annars
okej så den ska bara vara svag av natur medans andra kan njuta av sin starka trimtrimmade moppar? jag är jävligt trött på att ligga sist med grövre setup än dom andra