meanzick skrev:Min gjorde lite över 90 på mätaren med urpluggat och 13/52 drevning
Går ju inte lita ett skit på mätarna och nu vet jag inte vad den gör då den är isärplockad men har tänkt att börja med att köra med endast några mm borrad plugg och 12/52 drevning. Får se hur jag gör sen.
Vad tror ni den kan gå i ? Rrx.
varför inte helt urpluggad?
Det var ju en bra fråga, det är nog pärona som sätter stopp för det och jag orkar inte cpa mer. Men jag börjar så
meanzick skrev:Min gjorde lite över 90 på mätaren med urpluggat och 13/52 drevning
Går ju inte lita ett skit på mätarna och nu vet jag inte vad den gör då den är isärplockad men har tänkt att börja med att köra med endast några mm borrad plugg och 12/52 drevning. Får se hur jag gör sen.
Vad tror ni den kan gå i ? Rrx.
varför inte helt urpluggad?
Det var ju en bra fråga, det är nog pärona som sätter stopp för det och jag orkar inte cpa mer. Men jag börjar så
har ingen moppe, men skriver vad för toppfart jag lyckades skrämma upp mina två föredetta moppar i ;P (allting mätt med gps)
yamaha fs1: 81km/h
setup: uppborrad och portad 50cc, högkomps topplock, 32mm trimrör utan ljuddämp insats, 16,5mm mikuni fugge och insug, sportluftfilter, moddat membran, 14-45 drevning(45 tandat original)
skulle byta till 14-41 och få ut ännumera fart:O...men den såldes innan^^,
bultaco lobito: 94km/h
setup: tk high quallity, 19mm insug, 80 munstycke, ostrypt cdi, urpluggad luftburk, 13-53 drevning, ngk b10es tändstift.
han alldrig testa skiten efter jag hade bytt kolv(den andra var helt slut! och "portat" utblåset då jag sålde den efter^^,
men gissar på att den hade gått mkt bättre;)