är den typ en halv millimeter eller 3 millimeter eller? typ djupare än en millimeter så är det svårt å rädda cylindern. omnikasilering går men dyrt som fan
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
kallepalle skrev:är den typ en halv millimeter eller 3 millimeter eller? typ djupare än en millimeter så är det svårt å rädda cylindern. omnikasilering går men dyrt som fan
ja du jag ska försöka kolla det nu,, jag skriver i tråden när jag har kollat så om du har ork att hålla koll på tråden till jag har skrivit ,,
jag kan nog säga att det nästan blir billigare om du köper en ny!
å det kommer endå inte bli samma effekt om du lagar den ;(
så ett tips e att köpa en ny cylinder, å porta den istället
Behöver ni hjälp, eller bara vill snacka om moppar eller annat skoj, så är det bara att adda: Adde_pauli@hotmail.com =)
hade den varit under hade det inte gjort någonting men testa kör med den ändå, kan funka ändå.
grejjen e att jag fick den av min kompis eftersom att han sålt sin moppe,, passar cylindern min han hadde en extreme 05a och jag har en drd 05,, iaf sa han att det inte gick att köra,, jag har avstryppt orginal rör kan jag köra endå?
spf2 skrev:
över sen lite under pytte lite,,, varför?
hade den varit under hade det inte gjort någonting men testa kör med den ändå, kan funka ändå.
grejjen e att jag fick den av min kompis eftersom att han sålt sin moppe,, passar cylindern min han hadde en extreme 05a och jag har en drd 05,, iaf sa han att det inte gick att köra,, jag har avstryppt orginal rör kan jag köra endå?
ja den ska passa, testa sätt på och kör du märker ju om det funkar eller inte.