Moppen stulen :(

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Kimaro
Elmoped

Moppen stulen :(

Inlägg av Kimaro »

:x Min moped vart stulen förrgår natt ((10/feb/08 )) :evil: ...
Om ni skulle vara snälla och kolla runt om ni hittar en svart Yamaha Aerox 98...
Den är vit nere vid fot stället och vid "gummit" vid tanklocket... Plus att fälgarna är mörkblåa, ganska lätt att känna igen...
Om ni ser nått skumt runt omkring en liknande moppe, var snäll och kontakta mig!! VILL HA TILLBACKS SKITET!! BTW, vart stulen i Gästrikland ungefär vid Sandviken! :evil:
Användarens profilbild
Mekanikern
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Mekanikern »

Lägg gärna in en bild på mopeden!

Ska hålla ögonen öppna och hoppas verkligen att din moped kommer i rätta händer igen.

Peace mannen.
Kimaro
Elmoped

Inlägg av Kimaro »

Mekanikern skrev:Lägg gärna in en bild på mopeden!

Ska hålla ögonen öppna och hoppas verkligen att din moped kommer i rätta händer igen.

Peace mannen.
Det sura med bild.. Är att jag har aldrig hunnit ta nån.. :( Får kolla igenom om morsan ir farsan tagit nån bild... För annars har jag ingen... Den har liksom vart i garaget i delar, så har aldrig hunnit ((fick igång den förra veckan, och ja o farsan har hållt på o fixsa lite med den)) Därför har jag inga bilder :(( Polisanmälan och allt sånt är ute men, jag får hoppas på att den kommer tillbacks... MIN PÄRLA *Saknar*

EDIT:Nej, fråga nu moder min, och ingen av dem hade tagit bild på den :(
Senast redigerad av Kimaro den 12 februari 2008, 17:29, redigerad totalt 1 gånger.
Banken92
Kinaraket

Inlägg av Banken92 »

hoppas verkligen att du får tillbaka den, fattar inte varför folk inte kan låta blir andras saker... =/
Kimaro
Elmoped

Inlägg av Kimaro »

Banken92 skrev:hoppas verkligen att du får tillbaka den, fattar inte varför folk inte kan låta blir andras saker... =/
Säger detsamma, är det så svårt att skaffa ett jobb och fixsa egna pengar???

Får så himmla damp... :(
luddemuregard
Kinaraket

Inlägg av luddemuregard »

Kimaro skrev:
Banken92 skrev:hoppas verkligen att du får tillbaka den, fattar inte varför folk inte kan låta blir andras saker... =/
Säger detsamma, är det så svårt att skaffa ett jobb och fixsa egna pengar???

Får så himmla damp... :(
Slööa tattare som inte kan skafaf egna saker!
hawken_
Elmoped

Re: Moppen stulen :(

Inlägg av hawken_ »

Kimaro skrev::x Min moped vart stulen förrgår natt ((10/feb/08 )) :evil: ...
Om ni skulle vara snälla och kolla runt om ni hittar en svart Yamaha Aerox 98...
Den är vit nere vid fot stället och vid "gummit" vid tanklocket... Plus att fälgarna är mörkblåa, ganska lätt att känna igen...
Om ni ser nått skumt runt omkring en liknande moppe, var snäll och kontakta mig!! VILL HA TILLBACKS SKITET!! BTW, vart stulen i Gästrikland ungefär vid Sandviken! :evil:
vart i sandviken bor du?
Kimaro
Elmoped

Inlägg av Kimaro »

hawken_ skrev:
Kimaro skrev::x Min moped vart stulen förrgår natt ((10/feb/08 )) :evil: ...
vart i sandviken bor du?
I storvik... Vadårå?
Användarens profilbild
Marwoh
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Marwoh »

Hatar folk som tar andras saker. dom får vell förfan skaffa egna pengar och köpa sig en egen moppe . hoppas du får tillbaka den!

mvh marwoh
Användarens profilbild
yamaharidermana
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av yamaharidermana »

Tattare ,lökjävlar!!
Audi Quattro RS4
hawken_
Elmoped

Inlägg av hawken_ »

I storvik... Vadårå?[/quote]

Nej, själv så bor jag i sandviken..
Rieju_RRX
Svårstartad skrothög

Inlägg av Rieju_RRX »

Hatar verkligen alla jävla lökar! Som ska sno allt
Användarens profilbild
DracPojken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av DracPojken »

aa, de är svinigt som fan!

Tänker bara på vad man skulle göra om man hittade den/dom som tar dom !
Är föredetta R X-Treme för er som inte vet ; )

--> http://www.twostrokerider.se/koposalj/311 <--Fiddy EU Bytes!
Kimaro
Elmoped

Inlägg av Kimaro »

Kimaro skrev:I storvik vadårå?
hawken_ skrev:Nej, själv så bor jag i sandviken..[/

Ah, nice x)

Och Rieju_RRX, hittar jag han / dem som tog den, dem kommer ligga på backen! Några av mina kompisar kommer upp till storvik nu i helgen hoppas jag... Då jävlar blir det fart...
Rieju_RRX
Svårstartad skrothög

Inlägg av Rieju_RRX »

Kimaro skrev:
Kimaro skrev:I storvik vadårå?
hawken_ skrev:Nej, själv så bor jag i sandviken..[/

Ah, nice x)

Och Rieju_RRX, hittar jag han / dem som tog den, dem kommer ligga på backen! Några av mina kompisar kommer upp till storvik nu i helgen hoppas jag... Då jävlar blir det fart...
Joo de tycker jag..Hoppas du hittar den iaf och de som har snott den :)
fjegge
Farsans gamla zündapp

Inlägg av fjegge »

fan va man lackar på sån här människor asså :@
Användarens profilbild
ry8forlife
Svårstartad skrothög

Inlägg av ry8forlife »

fjegge skrev:fan va man lackar på sån här människor asså :@
fyfan vad jobbigt med sån fittor altså !

vilken tur man har som bor i skogen xd men i tandsbyn finns det 2 jävlar om far runt och snor men rör dom min på så kommer jag slakta adom alltså !!!! :P:P
Användarens profilbild
DracPojken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av DracPojken »

ja, om man hittade någon som hade snott ens moppe så skulle det inte vara mycket kvar av honom tills slut asså!
Är föredetta R X-Treme för er som inte vet ; )

--> http://www.twostrokerider.se/koposalj/311 <--Fiddy EU Bytes!
Användarens profilbild
ry8forlife
Svårstartad skrothög

Inlägg av ry8forlife »

R X-Treme skrev:ja, om man hittade någon som hade snott ens moppe så skulle det inte vara mycket kvar av honom tills slut asså!
hshs nejje faan !!!
Användarens profilbild
wotan
Svårstartad skrothög

Inlägg av wotan »

inte roligt sånt där. själv använder jag larm till mcn. funkar bra.. plus att jag har en annan liten säkerhetsdetalj 8)
skulle mcn mot förmodan bli stulen så loggar jag in på en sida och ser exagt vart mcn befinner sig.
sitter nämligen en liten sändare på förgasaren som är väldigt svår att öpptäcka. jag kan även ringa upp till mcn och avlyssna allt som sägs i närheten.
ska kolla upp sidan där de säljer prylen och återkomma med adress och pris om någon skulle bli sugen. men när det var nytt så kostade det ca 5000 för 2 år sen.
luddemuregard
Kinaraket

Inlägg av luddemuregard »

wotan skrev:inte roligt sånt där. själv använder jag larm till mcn. funkar bra.. plus att jag har en annan liten säkerhetsdetalj 8)
skulle mcn mot förmodan bli stulen så loggar jag in på en sida och ser exagt vart mcn befinner sig.
sitter nämligen en liten sändare på förgasaren som är väldigt svår att öpptäcka. jag kan även ringa upp till mcn och avlyssna allt som sägs i närheten.
ska kolla upp sidan där de säljer prylen och återkomma med adress och pris om någon skulle bli sugen. men när det var nytt så kostade det ca 5000 för 2 år sen.
Okeey låter nice gör det :D
Malossi hyper racing
fjegge
Farsans gamla zündapp

Inlägg av fjegge »

luddemuregard skrev:
wotan skrev:inte roligt sånt där. själv använder jag larm till mcn. funkar bra.. plus att jag har en annan liten säkerhetsdetalj 8)
Okeey låter nice gör det :D
Kolla det e fan taggad på köpa det då :D
Låst