KinaPuffsen skrev:måste bara fråga. vad gjorde du för att förtjäna ett stryp tag ]
Väldigt svårt att förklara... men det är en liten gräsplätt som ALLA genar över och har alltid gjort.
Nu var det så att den dära mannen är ordförande över bostads området där och han gillade inte att man gick där ( det är en parkering, ingens tomet elr ngt ). Så det kom ju någon o gick där och han börja stå o gapa,skrika och svära. Grejen var ju att det var småbarn han skrek åt. då skrek jag åt han att kan du inte vara tyst. Då kommer gubfan emot mej, jag går och möter honom. när han kommit fram tar han plötsligt tag i min hals, hårt. jag står bara där, kunde inte säga ett skit. Mitt ansikte såg ut som ett stoppljus sade min polare efteråt

men han släppte tillslut och gick tillbaka till sitt garage
Jonas skrev:Är inte så mycket att tänka på. Det är rätt simpelt, du ska bara dra din berättelse sen är det över. Sitta och lyssna ett tag. Ingen big deal

Skönt de då. Har ångest över vad dom kommer att fråga, det var ju i maj det hände... Men skönt o höra att de inte är så stort då
RiejuSpike03 skrev:shit :O vad hade du gjort mot honom kört över hans katt lr?
Haha, faktist inte

fast efter att han strypit mej så har jag vart dit o kastat lite körsbär och äpplen och så men... Ingen som tjallar va ? (A)