har praoat nu en vecka hos min farbror.
idag va sista dagen och jag frågde chefen sen när vi lärt känna varanda.. Frågade om jag fick sommar jobba ?
Aa det får du ,.. jag ser att du har är duktigt och inriktiktad på vad du göra och du kan det du gör
pwnsowns skrev:har praoat nu en vecka hos min farbror.
idag va sista dagen och jag frågde chefen sen när vi lärt känna varanda.. Frågade om jag fick sommar jobba ?
Aa det får du ,.. jag ser att du har är duktigt och inriktiktad på vad du göra och du kan det du gör
Farmin som jobbar i Oslo håller på o fixar ett sommarjobb till mej på ett lastbilslager där borta som jag ska jobba på mellan 1 till 3 veckor under sommarlovet
Blir o lasta av lastbilar som kommer och posta paket som kommer in och blir ungefär som ett vanligt lagerarbete som här i Sverige fast allt på detta ställe är mkt större då det hänger ihop med lastbilscentralen. men får se hur det blir, e inte riktigt säkert än vad jag ska göra...
Själv jobbar man på en brädgård jobbar 3 lördagar i veckan, och på sommaren är inne på mitt andra år på detta jobb..
Har även jobbat på tempo (supermarket) DETTA jobb sög så kraftigt!!! varnar folk!! det ända man fick göra hela dagen var att lägga upp varor Men brädgården är riktigt grymt då vi bara är ungdomar där på helgen
kakuZZaa skrev:Själv jobbar man på en brädgård jobbar 3 lördagar i veckan, och på sommaren är inne på mitt andra år på detta jobb..
Har även jobbat på tempo (supermarket) DETTA jobb sög så kraftigt!!! varnar folk!! det ända man fick göra hela dagen var att lägga upp varor Men brädgården är riktigt grymt då vi bara är ungdomar där på helgen
skulle kanske kunna få hos en bilhandlare där jag praoa men det är ju saab handlare :/
för lat för å jobba
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Mitt jobb är att sitta på en säck med hästfoder hela dagen och lyssna på p4. för det får jag 75kr/timme. Jag började att sommarjobba förra året och nu jobbar jag nästan varje lov.
bensinskalle skrev:Normalt så brukar man ju säga att man ska söka sommarjobb runt påsklovet har ja för mej Då drar de ihop sig så än är de inte försent
Och på tal om påsklovet, ja ska på kurs Vi får betalt för att gå på kurs -måndag-torsdag ^^... 85 kr/ timmen för att sitta o nicka
bensinskalle skrev:Normalt så brukar man ju säga att man ska söka sommarjobb runt påsklovet har ja för mej Då drar de ihop sig så än är de inte försent
Och på tal om påsklovet, ja ska på kurs Vi får betalt för att gå på kurs -måndag-torsdag ^^... 85 kr/ timmen för att sitta o nicka
vadå för kurs
mät-teknik eller kvalitets-teknik, nån av dom har ja för mej de ska bli
Vi får ju betalt eftersom vi måste gå på kursen på lovet
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Förra sommaren så jobbade jag som diskare på en golfrestaurang.. -.-
Vill inte göra det i sommar igen.. Så jag funderar på att designa t-shirts och sälja på torget.
Öspelen arrangeras här på Åland i sommar, så lär ju vara mycket folk iaf :D
Arguing on the internet is like running the Special Olympics.
Even if you win you're still retarded!
Wicktarr skrev:Förra sommaren så jobbade jag som diskare på en golfrestaurang.. -.-
Vill inte göra det i sommar igen.. Så jag funderar på att designa t-shirts och sälja på torget.
Öspelen arrangeras här på Åland i sommar, så lär ju vara mycket folk iaf
Det är en bra ide!
Men då måste man ha en bra startbudget och man kan förlora allt :-/