Tycker att det börjar bli lite för mycket låsningar av alla trådar här i forumet. Kan man inte lägga ut en inlägg i TSR Magazine om att alla nya medlemar och vanliga medlemar ska veta och lära sig vart man ska posta tråden(frågan)
Börjar bli lite tjatit med att alla måste säga hela tiden vart man ska lägga tråden. Läs vad som står innan man ska posta en tråd !
Tycker att det börjar bli lite för mycket låsningar av alla trådar här i forumet. Kan man inte lägga ut en inlägg i TSR Magazine om att alla nya medlemar och vanliga medlemar ska veta och lära sig vart man ska posta tråden(frågan)
Börjar bli lite tjatit med att alla måste säga hela tiden vart man ska lägga tråden. Läs vad som står innan man ska posta en tråd !
Indeed! Dock så är det väldigt svårt som ny medlem att känna till alla olika delar på forumet, de är inte enkelt... Kommer ihåg när jag själv var ny på forumet, tyckte det blev bra att lägga upp en ny tråd om munstycken i scooterdelen istället för i förgasardelen...
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
Bredmar skrev:Indeed! Dock så är det väldigt svårt som ny medlem att känna till alla olika delar på forumet, de är inte enkelt... Kommer ihåg när jag själv var ny på forumet, tyckte det blev bra att lägga upp en ny tråd om munstycken i scooterdelen istället för i förgasardelen...
Det är helt sant att det är svårt som ny medlem att veta. Därför tycker jag att det kunde vara bra om att säga till i Magazinet att man ska tänka på det för det läser ju alla när dom loggar in ?
Eller det kanske är onödigt. Inte enligt mig i allafall
:idea:
grejjen är den att de är "otydliga" regler Ingen ny tänker nånsin på att gå in i regeltrådarna och därför så har man ingen aning om hur de ska gå till egentligen...
Så det är reglerna som ska förtydligas, har lagt upp de som förslag hos crew förut men vi får se hur de blir
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever