Hej.meanzick skrev:Stinger hittade lite trojaner iaf (:
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
Hej.Rabxorzz skrev:
fanns ju ingen info om de typ
DukeNukem skrev:Hej.
Tar mig friheten att fråga meanzick
Fick du ordning på dina maskar&backdoors![]()
Hur gick det med MSN och laddade du ner AntiVir som
jag direktlänkade till![]()
MVH/DukeNukem
efter dina problem hade ja antagligen slängt ut datorn genom fönstret o köpt en nymeanzick skrev:okej, nu är enda problemet att farsan sover, min processorfläkt stannade förut å dag så processorn blev nästan överhettad men datorn stängdes av i tid. Vi bytte fläkt eftersom den gamla var dålig och lät mest. Men nu håller "bios" på och låter. Alltså det piper som en tickande bomb nästan hela tiden. riktigt störande. vad ska jag göra ?
Då återstår bara pengarnakotti skrev:efter dina problem hade ja antagligen slängt ut datorn genom fönstret o köpt en nymeanzick skrev:okej, nu är enda problemet att farsan sover, min processorfläkt stannade förut å dag så processorn blev nästan överhettad men datorn stängdes av i tid. Vi bytte fläkt eftersom den gamla var dålig och lät mest. Men nu håller "bios" på och låter. Alltså det piper som en tickande bomb nästan hela tiden. riktigt störande. vad ska jag göra ?
du kanske inte har tänkt på at tladda ner en torrent fil å öppna i utorrent?bensinskalle skrev:hehe har ett problem med min uTorrent :
Har precis laddat ner de, gick felfritt ( men väldigt snabbt, nästan för snabbt... )... Sen när allt ä klart och ja klickar på en "ladda-ner" länk på en sida så kommer de upp en irriterande ruta där man kan välja "sök program" eller "spara"....
uTorrent startar liksom inte.....
De har funkat förut men min dator krascha för ett ta sen och har fått installera om nu, men de funkar alltså inte
Please help
det var så för mig med innan jag installera om datorn senast, vet inte vad det beror på men har man otur så blir det väl så x]kallepalle skrev:du kanske inte har tänkt på at tladda ner en torrent fil å öppna i utorrent?bensinskalle skrev:hehe har ett problem med min uTorrent :
Har precis laddat ner de, gick felfritt ( men väldigt snabbt, nästan för snabbt... )... Sen när allt ä klart och ja klickar på en "ladda-ner" länk på en sida så kommer de upp en irriterande ruta där man kan välja "sök program" eller "spara"....
uTorrent startar liksom inte.....
De har funkat förut men min dator krascha för ett ta sen och har fått installera om nu, men de funkar alltså inte
Please help