Hejsan har en fråga angående http://www.twostroke.se/product.asp?pro ... trib1=1889 Får man köra med "neonslingorna" på i trafik? lr blir farbror blå sur på de blå ljuset?
Tack på förhand:)
fjegge skrev:Det är olagligt med neon men dom brukar inte bry sig.
Jag körde i 1 år med neon på min roxx polisen sket i det en del tkr det bara e snyggt nåra kanske inte gillar det men du kommer nog inte åka fast för det btw rött blått e olagligt det hade jag men dom sket i det
Det kommer inte hända nåt trust meGuRrRz skrev:fjegge skrev:Det är olagligt med neon men dom brukar inte bry sig.
Jag körde i 1 år med neon på min roxx polisen sket i det en del tkr det bara e snyggt nåra kanske inte gillar det men du kommer nog inte åka fast för det btw rött blått e olagligt det hade jag men dom sket i det
Okej:) de e pappa som betalar så ville vara säker på att jag inte skulle få skit för de;)
Okejokej:) tack så mkt för infon:Dfjegge skrev:Det kommer inte hända nåt trust meGuRrRz skrev:fjegge skrev:Det är olagligt med neon men dom brukar inte bry sig.
Okej:) de e pappa som betalar så ville vara säker på att jag inte skulle få skit för de;)