meanzick skrev:Gl3nn skrev:meanzick skrev:
har du såna taskiga kompisar som säger vad du heter ?
å hur visste du de ?
Telefon telefon
MEN !!!
Snuten var ensam? får han faktist ta fast nån då har han något vittne på va vi gjorde då? xD
Basse här på forumet blev ju stannad. Då var polisen ensam å han fick tydligen inte stanna folk ensam egentligen. Han ringde till hans farsa och bad om ursäkt och sånt
Kan man inte överklaga ?
de va 2 poliser jonte

och han ville inte ta mig då min bara gjorde lite för mycket i hastighet och dålig baklampa. dom jagade andra som dom sa körde runt i 100 och burna utanför polisstationen

och ja hade bara varitoch tankat
dom stanna mig för dom trodde de va ja, ja såg oskyldig ut och beräta vad ja gjorde ute med moppen

sen fråga dom lite om moppe och ja ga trevliga svar tilblaks och spela lite dum, sen fråga dom mig vad vi skulle göra nu, då sa ja att jak na ju göra den laglig och komma och visa upp den för dig lite senare om några dagar och de gick han med på

ja fick ge min pappas mobilnummer och senare så ringde dom han och då bad han om ursäkt till min pappa för att dom hade stopapt mig

haha
senare åkte ja och visa up den, han kolla bara på moppen och sa, ja den ser bra ut

han brov körde inet eller något ( hehe den gjorde 45 vid de tillfället, jah ade bara sättit på org krök och ljuddämparn så den inte skulle låta

) sen säger han ja är ju igentligen inte en trafikpolis men den ser bra ut iallfall

sen åkte ja hem
fan va långt de blev, men ni som blir stoppade, va bara snäll, inget jävla kaxande, de hjälper apsolut inte, den polisen ja prata med sa att han gick med på detta för att ja värkade som en trevlig och vällufostrad grabb