Tjenna , Ska tjacka cross nu till sommarn så ska sälja moppen.
Nu undrar jag om de är nångon här som har erfarenhet och kan ge lite tips och info om vad man ska köpa ? ska köpa begagnad .. 01-04
kallepalle skrev:en kawasaki kx eller honda cr. båda går dom ett skott
Alla märken är samma skit...
Edit: Nu menar jag honda och kawa går lika bra som yamaha, suzuki, ktm!
Men om man jämför honda med något som har modellnamn som börjar på "kina" så är honda klart bättre
logii skrev:Tjenna , Ska tjacka cross nu till sommarn så ska sälja moppen.
Nu undrar jag om de är nångon här som har erfarenhet och kan ge lite tips och info om vad man ska köpa ? ska köpa begagnad .. 01-04
Mvh , Logii !
Du behöver inte rikta in dig på nått specielt märke dom går ungefär lika vad ska du har för cc ? runt 125cc?
Sälj inte moppen en cross låter mycke och drar mycke snutar till sig ;P
Mvh , Logii !
Du behöver inte rikta in dig på nått specielt märke dom går ungefär lika vad ska du har för cc ? runt 125cc?
Mvh , Logii !
Crossar är ju som sagt gjorda för vägar ...
Om man ska köra på väg måste du dreva om anars skär dom :/
victoor skrev:
Crossar är ju som sagt gjorda för vägar ...
Om man ska köra på väg måste du dreva om anars skär dom :/
jag är 1.92 m lång, Hade tänkt 125 - 250 , inte högre eller lägre helst.. för 85 - 90 går väl ungefär som min moped nu har jag hört.. vet dock inte. och över 250 blir nog för jobbigto köra i början just :p..
nej jag ska köra runt i skogen typ , på äng och sånt , inte tävlings köra .. kanske tävla mot kompisar men annars mest köra lite på slangen och i skogen o sånt.. på ängar som sagt
logii skrev:nej jag ska köra runt i skogen typ , på äng och sånt , inte tävlings köra .. kanske tävla mot kompisar men annars mest köra lite på slangen och i skogen o sånt.. på ängar som sagt