*Volvo duett 64a
*b20
*140 bakaxel
*plysch inredning
*liten stereo
*245 däck bak
*svart lack som skiftar till grönt i solen
*neon i bilen har också till under
saker som ska göras:
*bredare däck å fälgar bak
*byta grill
*fixa bromsarna
*sätta dit neonet
*klä om inredningen
*fixa spacklet
*tona rutor
*mm mm mm
lägger upp lite bilder på min tralla nu

En ruta tonad

Update 31/10
Update då bärjade med att riva ner innertaket under det hittade jag vatten

så såg det ut under innertaket

kromringarna dit monterade

Update 17/11
Nu har man börjat riva lite bland grejorna då

som den står nu då

behöver lagas upp lite

Uppstod även ett problem till tänkte dra på sterion men den funka inte

Update 17/1
Kommer en liten update har inte gjort något på jävla länge men ska börja nu igen har rivit ur all inredning och slipat klart golvet så ska börja att laga det nu sen blir det att sätta igång med inredningen och elen också

Som den ser ut nu

Höll på att slipa golvet

En bild på hur lacken ser ut i ljus också

Update 5/4
Har inte updaterat på jävla länge men här kommer en liten update iaf

Har tagit ur all inredning nu blir å fixa tyg på påsklovet

Slipade av ramen också såg förjävligt ut innan

Och så målade jag blev fint tyckte jag

Har rost skydds målat taket också

Och så en liten bonus bild

Update 18/6
Kommer med en efterlängtad update dårå

Har gått lite segt ett tag för man inte har haft lust att göra nått p.ga. brud problem aja slut snackat om de här kommer lite bilder på hur de ligger till nu.

Gillar bilar me lite sound i så inhandlade en japps te duetten på elmia då

Hade ett par crome spokes hemma så skiftade å satt ditt som i fram snyggare än orginal iaf

Hade även en grill hemma så bytte ut den mot biltema nätet

Här kommer en bild på hur ena sidan av mittkonsollet kommer se ut oxå har även satt in dörrsidorna som ja klätt om kommer bild på de med

Klarade kortet den 28/5 så drog ut på en liten tur och fick några fina bilder men med dålig kvalitet tyvärr :/

Sen 5 minuter efter hände detta......

Så nu håller ja alltså på att få ordning på den igen blev ju endel saker dom skadades som: skärmar, fronten, grillen, kylarn, innerskärmen, framvagnen mm.
Men har fixat en hel del nu kommer update imorgon på hur den ser ut just nu. Glöm inte att kommentera bara!!

Update 21/6
Kommer en update till då har lite bilder på hur den ser ut nu, har bytt bromsar och fixat lite med värmepaketet och lackat de sen fixa ja "ny" snurra i fram på motorn eftersom den blev skev under krocken så lacka ja den sen har ja pillat me lite små saker kommer mer update snart och KOMMENTERA NUU!!!!!
som den står nu

En bild på dörrsida oxå tycker att de duger iaf

Update 26/7
Jovars nu har ja vart igång å pillat lite i garaget igen vill få ordning på skiten någon gång så:)
Håller just nu på att sätter ihop inredningen i den innan jag får frontjäveln som en gubbe skulle fixat för 2 veckor sedan blir jävla trött fan så gör de som går att göra i förväg över till bilderna då

Kommentarer är varmt välkomna känns tråkigt å uppdatera när ingen säger ett piss så kommentera som bara fan nu så åker kämpaglöden fram ^^
Mittkonsollet då tyckte de blev snyggt

Tonade bakrutorna med

Tog å heltonade när ja ändå va igång blev pörr som fan

Andra sidan

Update 30/7
Sådär ja nu börjar de hända lite grejor i garaget fick hem en "ny" front igår som ska fixas med lite spackel jobb gör jag när jag går upp nu under dagen sen blir de och grunda oxå

Dessutom får jag hem lacken på måndag då blir det troligtvis att lacka fronten och lite små saker som repats efter smällen

Monterade oxå dit nya baklysen fick bli fjortistuttar

Mer bilder på fronten osv kommer framåt kvällen hejsvejs glöm inte att kommentera nu^^
Fjortistuttar monterat freeeeechhh

Update 1/8
Här kommer ännu en liten update då har bara kunnat hållit på under kvällen för ja va på action meet under dagen fast de vart skit väder så vi drog å handla saker till duetten istället då hehe

Som sagt har börjat me fronten som jag fick hem här om dagen spacklar å slipar så imorgon ska de nog vara klart å då ska jag grunda den om jag hinner med

Här kommer en bild på fronten då å glöm inte att kommentera nu boys

sorry för dålig bild är taget med mobilen...

Update 3/8
Tjenare update igen då har äntligen grundat fronten

testmonterade den lite provisoriskt sen montera ja lite andra saker på duetten.
Va oxå iväg till stan och köpte rör till avgasröret så nu ska de fixas med sen köpte ja ett blinkerglas

Över till bilderna å glöm inte att kommentera^^
Hängde på den bara för å se hur de blev tyckte de blev

Tyckte de blev hyfsat jämnt iaf

Update 7/8
Kommer med en lite update igen då har bara monterat lite småsaker som blinkers, lyktpottor å sen andra skärmen lite provisoriskt för att se hur de blir

Blir att lacka fronten så fort farsan får tid sen ska vi ta lite på skärmarna med då som sprack lite i neder kant...
Över till bilderna då

Lite saker monterat som ni ser tycker de blir fint iaf

Överblicksbild

Update 12/9
Här kommer en stor update då massa som försvunnit när sidan har dampat ihop så orkar inte lägga tid på att skriva massa men lägger upp alla bilder iaf^^
Är inte så mycket kvar nu på duetten ska bara fixa bakväggen och taket sen ska den säljas ska byta upp mig

Hängde på skiten för att se hur det blev.

Överblick

Plocka bort lite för ja skulle sätta dit huven och kylaren:)

Redan snyggt tycker ja

på god väg med inredningen oxå satt in stolarna.

Monterade huven å japsen tog en liten provtur bara

Färdig monterad utvändigt ragga runt lite på kvällen

Ganska fin tycker ja

Röven

Lekte av den lite

Update 17/9
Snart färdig med duetten då bara lite kvar på inredningen och sen ska ja sänka den lite i helgen sen ska den säljas så om nån är intresserad så är de bara att höra av sig

lite överblicks bilder då

kommentera friskt och snällt nu