VIKTIGT Black Rider

Information om sajten, meddelanden från redaktionen m.m.
MRX_Stefan
Avstängd
Inlägg: 132
Blev medlem: 9 mars 2008, 12:48

Inlägg av MRX_Stefan »

DerbiSM skrev:
MRX_Stefan skrev:
DerbiSM skrev:Men MRX_stefan och alla andra som säger att Anton blev diskad utan att ni fuskat, kan inte ni ta detta med Jonas!? Tror inte nån kommer att tro på att ni inte fuskat, pga av att dem har skaffat bevis på att ni har det. Men som sagt ta detta med Jonas! :) MvH//
Jag skicka mail och PM till honom 30min efter att vi åkte ut, och han har inte svarat...
hepp, men tror inte ni gör saken bättre när ni håller på och tjatar i denna tråden, tror inte ni kommer tillbaka i tävlingen direkt.
Sjukt att ta bort den rätta vinnaren dock...
Tomaz
King of the street
Inlägg: 3621
Blev medlem: 5 oktober 2008, 19:14

Inlägg av Tomaz »

MRX_Stefan skrev:
DerbiSM skrev:
MRX_Stefan skrev: Jag skicka mail och PM till honom 30min efter att vi åkte ut, och han har inte svarat...
hepp, men tror inte ni gör saken bättre när ni håller på och tjatar i denna tråden, tror inte ni kommer tillbaka i tävlingen direkt.
Sjukt att ta bort den rätta vinnaren dock...
Rätta vinnaren ska inte ha fuskat :wink: Tror inte nån på detta forum tror på att Anton inte har fuskat, eftersom Jonas har bevis på det.
MRX_Stefan
Avstängd
Inlägg: 132
Blev medlem: 9 mars 2008, 12:48

Inlägg av MRX_Stefan »

DerbiSM skrev:
MRX_Stefan skrev:
DerbiSM skrev: hepp, men tror inte ni gör saken bättre när ni håller på och tjatar i denna tråden, tror inte ni kommer tillbaka i tävlingen direkt.
Sjukt att ta bort den rätta vinnaren dock...
Rätta vinnaren ska inte ha fuskat :wink: Tror inte nån på detta forum tror på att Anton inte har fuskat, eftersom Jonas har bevis på det.
Borde inte anton själv veta att han inte fuskat då?
Tomaz
King of the street
Inlägg: 3621
Blev medlem: 5 oktober 2008, 19:14

Inlägg av Tomaz »

Jo, de klart :) men tror inte direkt han erkänner. Men om han inte hade fuskat så hade ni blivit mkt argare än vad ni blev :wink:
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

MRX_Stefan skrev: Borde inte anton själv veta att han inte fuskat då?

Det var ju du som gjorde allt jobb säger du ju,,,
Bild
luddemuregard
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 29 juli 2007, 19:29
Ort: Ulricehamn

Inlägg av luddemuregard »

MRX_Stefan skrev:
DerbiSM skrev:
MRX_Stefan skrev: Sjukt att ta bort den rätta vinnaren dock...
Rätta vinnaren ska inte ha fuskat :wink: Tror inte nån på detta forum tror på att Anton inte har fuskat, eftersom Jonas har bevis på det.
Borde inte anton själv veta att han inte fuskat då?
Men inte fan säger han det då.. Hur jävla dum får du vara.
Malossi hyper racing
MRX_Stefan
Avstängd
Inlägg: 132
Blev medlem: 9 mars 2008, 12:48

Inlägg av MRX_Stefan »

DerbiSM skrev:Jo, de klart :) men tror inte direkt han erkänner. Men om han inte hade fuskat så hade ni blivit mkt argare än vad ni blev :wink:
Antagligen inte? Anton blev mest ledsen... Det är mer nu han är arg. Jag blev också ledsen, över att blivit lurad på en sida som jag spenderat flera hundratimmar på...

Luddemuregard : Joo, klart han säger de! Titta i TSR Magazine "grejen" som jonas drog upp igår.

Rabxorzz : Ja, jag har gjort en väldigt stor del...
Tomaz
King of the street
Inlägg: 3621
Blev medlem: 5 oktober 2008, 19:14

Inlägg av Tomaz »

MRX_Stefan skrev:
DerbiSM skrev:Jo, de klart :) men tror inte direkt han erkänner. Men om han inte hade fuskat så hade ni blivit mkt argare än vad ni blev :wink:
Antagligen inte? Anton blev mest ledsen... Det är mer nu han är arg. Jag blev också ledsen, över att blivit lurad på en sida som jag spenderat flera hundratimmar på...

Luddemuregard : Joo, klart han säger de! Titta i TSR Magazine "grejen" som jonas drog upp igår.

Rabxorzz : Ja, jag har gjort en väldigt stor del...
Tycker inte han har så mycket att vara arg och ledsen för. Dem tar bort dem som fuskar förr eller senare 8)
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

Men seriöst hörrni, hur stor chans är det att era kompisar skapade 200 konton i kronologisk ordning? ;) Ni måste se till de fakta ledningen har.
Användarens profilbild
Oscha
Elmoped
Inlägg: 107
Blev medlem: 30 november 2007, 18:56
Ort: Strömsund

Inlägg av Oscha »

Jag vet, borde inte fortsätta diskutionen. Dock har jag några saker att säga.

Redaktionen har gjort vad som är rätt. Man har undersökt saken länge, bevakat och kollat. Tillslut övergår misstanken till faktum då man faktiskt har konkreta bevis.

"Vi har inte använt proxy" säger ni. Visst, det kan vara möjligt men det finns en del andra saker som också är mycket enklare att göra som det är mycket möjligt att ni har gjort. Jag själv vet ej hur ni har fuskat men jag har ju mina misstankar. Hade själv använt det sättet om jag hade varit med i tävlingen. Dock tänkte jag efter - före.

"Gjort konton till våra kompisar". Jag upprepar återigen det jag sagt en gång tidigare: Är era vänner så efterblivna att de inte förmår att skapa ett eget konto? Vilken fantasi dessutom?! Patetiskt.

Till dig MRX_Stefan: På en fråga om varför du själv inte är med i tävlingen svarade du att Anton gjorde ett konto före dig. Därför blev det Anton ni bad alla att rösta på. Hur kommer det sig då du redan hade ett konto sedan länge tillbaka och Anton gjorde sitt konto typ 25 oktober eller något sånt? Kass bortförklaring.

Det var nog allt jag hade att säga. Jag kommer inte att svara i denna tråd om någon vill något. Skicka PM istället.

Vill också poängtera att detta är mina åsikter, ingen annans.

//Oscha
Bild
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Bra & seriöst inlägg av dig !


Tack
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
Användarens profilbild
Bredmar
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 580
Blev medlem: 27 november 2007, 22:02

Inlägg av Bredmar »

Oscha skrev:Jag vet, borde inte fortsätta diskutionen. Dock har jag några saker att säga.

Redaktionen har gjort vad som är rätt. Man har undersökt saken länge, bevakat och kollat. Tillslut övergår misstanken till faktum då man faktiskt har konkreta bevis.

"Vi har inte använt proxy" säger ni. Visst, det kan vara möjligt men det finns en del andra saker som också är mycket enklare att göra som det är mycket möjligt att ni har gjort. Jag själv vet ej hur ni har fuskat men jag har ju mina misstankar. Hade själv använt det sättet om jag hade varit med i tävlingen. Dock tänkte jag efter - före.

"Gjort konton till våra kompisar". Jag upprepar återigen det jag sagt en gång tidigare: Är era vänner så efterblivna att de inte förmår att skapa ett eget konto? Vilken fantasi dessutom?! Patetiskt.

Till dig MRX_Stefan: På en fråga om varför du själv inte är med i tävlingen svarade du att Anton gjorde ett konto före dig. Därför blev det Anton ni bad alla att rösta på. Hur kommer det sig då du redan hade ett konto sedan länge tillbaka och Anton gjorde sitt konto typ 25 oktober eller något sånt? Kass bortförklaring.

Det var nog allt jag hade att säga. Jag kommer inte att svara i denna tråd om någon vill något. Skicka PM istället.

Vill också poängtera att detta är mina åsikter, ingen annans.

//Oscha
Håller med och håller inte med på samma gång, ska inte gå in på detalj, men man fick göra konton åt kompisar för de sa moddad... Det handlar inte om att dom inte kan göra egna konton, utan det är deras dyrbara tid som står på spel...

Aja tävlingen är nästan över så lås tråden...
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
MRX_Stefan
Avstängd
Inlägg: 132
Blev medlem: 9 mars 2008, 12:48

Inlägg av MRX_Stefan »

Man får använda svensk proxy har jonas sagt :):):)

Eller rättare sagt, han skiter om man röstar med proxy :)


SÅÅÅÅ FUSKA PÅ NU GUBBAR, 1 dygn har ni på er, BARA ATT FUSKA SOM FAN :D :D Skapa inte konton bara, för DET är fusk , speciellt om dom har siffror i sig :roll:
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

MRX_Stefan skrev:Man får använda svensk proxy har jonas sagt :):):)

Eller rättare sagt, han skiter om man röstar med proxy :)


SÅÅÅÅ FUSKA PÅ NU GUBBAR, 1 dygn har ni på er, BARA ATT FUSKA SOM FAN :D :D Skapa inte konton bara, för DET är fusk , speciellt om dom har siffror i sig :roll:
Du som har drömmt nu , självfallet får man inte använda svensk proxy.
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

MRX_Stefan skrev:Man får använda svensk proxy har jonas sagt :):):)

Eller rättare sagt, han skiter om man röstar med proxy :)


SÅÅÅÅ FUSKA PÅ NU GUBBAR, 1 dygn har ni på er, BARA ATT FUSKA SOM FAN :D :D Skapa inte konton bara, för DET är fusk , speciellt om dom har siffror i sig :roll:
vissa vet vad som är rätt och fel, andra inte.
Tillhör mille!
MRX_Stefan
Avstängd
Inlägg: 132
Blev medlem: 9 mars 2008, 12:48

Inlägg av MRX_Stefan »

meanzick skrev:
MRX_Stefan skrev:Man får använda svensk proxy har jonas sagt :):):)

Eller rättare sagt, han skiter om man röstar med proxy :)


SÅÅÅÅ FUSKA PÅ NU GUBBAR, 1 dygn har ni på er, BARA ATT FUSKA SOM FAN :D :D Skapa inte konton bara, för DET är fusk , speciellt om dom har siffror i sig :roll:
vissa vet vad som är rätt och fel, andra inte.
Srry, men jonas har själv sagt det i ett mail så ;)
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

MRX_Stefan skrev:
meanzick skrev:
MRX_Stefan skrev:Man får använda svensk proxy har jonas sagt :):):)

Eller rättare sagt, han skiter om man röstar med proxy :)


SÅÅÅÅ FUSKA PÅ NU GUBBAR, 1 dygn har ni på er, BARA ATT FUSKA SOM FAN :D :D Skapa inte konton bara, för DET är fusk , speciellt om dom har siffror i sig :roll:
vissa vet vad som är rätt och fel, andra inte.
Srry, men jonas har själv sagt det i ett mail så ;)

Personer här inne kanske inte vill fuska ?
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
MRX_Stefan
Avstängd
Inlägg: 132
Blev medlem: 9 mars 2008, 12:48

Inlägg av MRX_Stefan »

MarcusRRX skrev:
MRX_Stefan skrev:
meanzick skrev: vissa vet vad som är rätt och fel, andra inte.
Srry, men jonas har själv sagt det i ett mail så ;)

Personer här inne kanske inte vill fuska ?
Säger fuskArn^ själv (:
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Då blir jag genast sugen på att veta hur jag fuskar ?
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
Dracen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 520
Blev medlem: 30 oktober 2007, 11:33

Inlägg av Dracen »

MRX_Stefan sluta lipa, marcus fuskar garanterat inte!
MRX_Stefan
Avstängd
Inlägg: 132
Blev medlem: 9 mars 2008, 12:48

Inlägg av MRX_Stefan »

MarcusRRX skrev:Då blir jag genast sugen på att veta hur jag fuskar ?
oooj , de va inte du, men rabroxx eller va han heter har ju "fuskat" på samma sätt som mig o anton sååå UT MED HONOM, hans konton heter ju "hejarabxorzz"

sök på hejarab :)
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

MRX_Stefan skrev:
MarcusRRX skrev:Då blir jag genast sugen på att veta hur jag fuskar ?
oooj , de va inte du, men rabroxx eller va han heter har ju "fuskat" på samma sätt som mig o anton sååå UT MED HONOM, hans konton heter ju "hejarabxorzz"

sök på hejarab :)
har han 160 acc ? nej.
Tillhör mille!
MRX_Stefan
Avstängd
Inlägg: 132
Blev medlem: 9 mars 2008, 12:48

Inlägg av MRX_Stefan »

meanzick skrev:
MRX_Stefan skrev:
MarcusRRX skrev:Då blir jag genast sugen på att veta hur jag fuskar ?
oooj , de va inte du, men rabroxx eller va han heter har ju "fuskat" på samma sätt som mig o anton sååå UT MED HONOM, hans konton heter ju "hejarabxorzz"

sök på hejarab :)
har han 160 acc ? nej.
Och va fan spelar de för roll? Har jag 160acc?
Dracen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 520
Blev medlem: 30 oktober 2007, 11:33

Inlägg av Dracen »

sökte på det stefan, rabxorzz konton säger jag inget om men det är uppenbart att det är du som gjort 4 konton som heter hejamarcus1 till 4, dom skapades samma dag som du åkte ut ur tävlingen! då hade marcus en ledning med ca 400 röster så han har inte gjort dom. däremot DU!

sluta lipa över att ni åkte ut pga fusk, detta hjälper inte!
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Hahaa ja det har du , vill du jag ska visa dig alla eller ?
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

MRX_Stefan skrev:
meanzick skrev:
MRX_Stefan skrev: oooj , de va inte du, men rabroxx eller va han heter har ju "fuskat" på samma sätt som mig o anton sååå UT MED HONOM, hans konton heter ju "hejarabxorzz"

sök på hejarab :)
har han 160 acc ? nej.
Och va fan spelar de för roll? Har jag 160acc?
Du, anton och hans brud ja. om de är ngt mer så har du mej på msn ;) men jag orkar inte tjafsa mer. Jonas gjorde rätt :D
Tillhör mille!
MRX_Stefan
Avstängd
Inlägg: 132
Blev medlem: 9 mars 2008, 12:48

Inlägg av MRX_Stefan »

Dracen skrev:sökte på det stefan, rabxorzz konton säger jag inget om men det är uppenbart att det är du som gjort 4 konton som heter hejamarcus1 till 4, dom skapades samma dag som du åkte ut ur tävlingen! då hade marcus en ledning med ca 400 röster så han har inte gjort dom. däremot DU!

sluta lipa över att ni åkte ut pga fusk, detta hjälper inte!
Anklagar du mig ?!?!?!??!?! VARFÖR I HELVETE SKULLE JAG GÖRA KONTON SOM HETER SÅ!? :twisted: :twisted: :twisted: kan ju be folk rösta med mina konton så åker alla UT , nötter...............
Peter.liindgren
Svårstartad skrothög
Inlägg: 182
Blev medlem: 25 juni 2008, 03:35
Ort: borås

Inlägg av Peter.liindgren »

asså skit i att ens arrangera black rider blir bara bråk o dålig stämning inte ens värt allt tjafs
MRX_Stefan
Avstängd
Inlägg: 132
Blev medlem: 9 mars 2008, 12:48

Inlägg av MRX_Stefan »

Peter.liindgren skrev:asså skit i att ens arrangera black rider blir bara bråk o dålig stämning inte ens värt allt tjafs
Så blir de när dom tar bort den rätte vinnaren...
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Inlägg: 7860
Blev medlem: 2 oktober 2008, 14:48
Ort: Piteå, Öjebyn
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

jaja sluta lipa nu stefan, ni fuskade och åkte ut. så ere bara. klart slut
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller :)
MRX_Stefan
Avstängd
Inlägg: 132
Blev medlem: 9 mars 2008, 12:48

Inlägg av MRX_Stefan »

kallepalle skrev:jaja sluta lipa nu stefan, ni fuskade och åkte ut. så ere bara. klart slut
Vi fuskade itne, och vi åkte ut,......... Rabroxx, ska åka ut nu, för han har gjort samma sak! Alla som har gjort mer än 1 konto ska åka ut! Annars är de itne rättvist.
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

Skillnad att regga 200 konton åt sig själv än 3 konton åt kompisars mail där de sedan aktiverar.
Låser denna tråd tills vidare så får Jonas eller annan Moderator öppna då det kommer mer information om tävlingen eftersom detta inte leder någon som helst vart.
Låst