Black Rider är nu igång

Information om sajten, meddelanden från redaktionen m.m.
Användarens profilbild
Jonas
Legenden
Inlägg: 1973
Blev medlem: 21 maj 2007, 13:33
Ort: Stockholm

Black Rider är nu igång

Inlägg av Jonas »

Black Rider är igång!

Bild

Vad är det man vinner?
Den som kammar hem förstapriset kommer framöver att transporteras på en sprillans ny Rieju RRX 50 ”Power Up”-08 svart från Garage24.
Läs mer om priset här!
http://www.twostrokerider.se/tavling/forstapris

De som kommer på 2:a till 10:e plats kommer få ett fint pris från Twostroke.se, X-Gear.se och Hebo. Vad för pris de olika placeringarna ger hittar ni här!
http://www.twostrokerider.se/tavling/priser

Hur går tävlingen till?
Tävlingen är utformad så att var person som anmäler sig till tävlingen får chansen att utforma sin egen sida med bild och text. På profilen skriver den tävlande en beskrivande text om sig själv samt en motivering varför just den ska vinna. När ens profil är klar är det sedan upp till användarna på sidan att rösta på den som dem anser mest värdig som vinnare. Var person får lägga en röst per dag. Den som har flest röster när tävlingen avslutas kommer att kamma hem det feta förstapriset.

När startar och avslutas tävlingen?
Vi slår upp portarna för anmälningar den 18 september och då har ni användare två veckor på er att anmäla er. Efter dem två anmälningsveckorna kommer vi att dra igång tävlingen och den kommer att vara öppen för röstning i en månads tid.

2008-10-05 Tävlingen drar igång och det går att anmäla sig
2008-10-22 Anmälningstiden är slut och omröstningen startar
2008-11-22 Tävlingen avslutas och en vinnare koras

Regler och annan info
Det är en röst per konto/dag och vi har satt en limit på 3 röster från samma ip-adress. Varför vi valt detta är för att vi inte vill ha något fusk i tävlingen. Det är ganska normalt att man har en bror eller syster i familjen eller kanske någon förälder som vill hjälpa till och lägga röster, där av 3 röster per ip-adress.

Angående moderatorerna
Moderatorer kommer att få delta i tävlingen! Ni påstår att dom skulle få fler röster bara för dom syns mest på sajten? Den här tävlingen handlar inte om popularitet utan hur man marknadsför sig själv. Det är helt upp till var och en att fixa röster. Om det skulle vara så att ni får en kompis att bli medlem på sidan för att rösta på er så skulle ju inte han rösta på t.ex. Kong bara för att han syns mer i forumet? Alla har samma förutsättningar att vinna, det handlar bara som sagt om att marknadsföra sig själv!

Tänk även på att utsmycka er sida med mycket bilder och en del text så att den ser så snygg ut som möjligt. Av tidigare erfarenheter vet jag att en sida utan bilder alls inte är speciellt rolig att titta på. Det hjälper er med röster garanterat.

Ni hittar anmälan, deltagare och information under Black Ridermenyn till vänster på sidan!

Anmäl er här!
http://www.twostrokerider.se/tavling/anmalan
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Riktigt gött!

Hoppas på en placering bland dom 10 första så man vinner något :D
Bild
Användarens profilbild
KoNG
F.D Moderator
Inlägg: 3416
Blev medlem: 24 september 2007, 14:43
Ort: Skara

Inlägg av KoNG »

Lycka till nu ;)
LUGNARAAAJ

Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information

EVO-Projekt
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34937
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

KoNG skrev:Lycka till nu ;)
Desamma! Lycka till alla!! :D
Bild
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

Tagga ; )
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

fifan pirrigt, de vore kul o komma nånstans i toppen den här gången ;)

Lycka till nu!
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Dracen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 520
Blev medlem: 30 oktober 2007, 11:33

Inlägg av Dracen »

Lycka till allaihopa, det kan ni behöva jag ska satsa hårt på första priset :D
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Lycka till töser & pågar.
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

Slänger in en fråga och undrar om rösterna kommer uppdateras så fort de kommer in eller om man får se resultat på slutet?
Användarens profilbild
millegustafsson_
Svårstartad skrothög
Inlägg: 178
Blev medlem: 11 januari 2008, 19:01
Ort: Hemma hos Meanzick :)

Inlägg av millegustafsson_ »

Lycka till, må bästa kvinna[man] vinna :)
http://www.simpleclothing.se - Snow,skate och Streetwear

Gå gärna med på Facebook -
http://sv-se.facebook.com/pages/SimpleC ... 412?ref=ts
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Moddad skrev:Slänger in en fråga och undrar om rösterna kommer uppdateras så fort de kommer in eller om man får se resultat på slutet?
Undrar samma.
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
mt5a_stunt
Kinaraket
Inlägg: 965
Blev medlem: 6 oktober 2007, 10:16

Inlägg av mt5a_stunt »

ä väll som föra året elle att man ser dom då de står röster på deltagarna då dom inte läser min anmälan så kommer säkert inte me för de
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street
Inlägg: 3415
Blev medlem: 27 juni 2008, 18:38

Inlägg av TobbaN »

Lycka till alla! Hoppas på top10 :)
f.d TSR-Crew
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Lycka till allt folk !
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
Aeoxbananen
Elmoped
Inlägg: 1
Blev medlem: 22 oktober 2008, 18:57

Inlägg av Aeoxbananen »

har hart att det är mycket fusk detta året. Tråkigt med de som fuskar, verkligen inte rättvist
Johan heter jag :D
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

Mja man blir ju lite förundrad då folk får 40 röster under nattimmarna medans de ligger på 30 innan :roll: Men svårt att bevisa
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Som sakt hoppas alla deltagare kontrolleras det luktar fusk på olika håll!
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

MarcusRRX skrev:Som sakt hoppas alla deltagare kontrolleras det luktar fusk på olika håll!
speciellt han som leder. ngn okänd jag aldrig sett förut ligger helt plötsligt 1:a med över 100 röster ?
Tillhör mille!
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

meanzick skrev:
MarcusRRX skrev:Som sakt hoppas alla deltagare kontrolleras det luktar fusk på olika håll!
speciellt han som leder. ngn okänd jag aldrig sett förut ligger helt plötsligt 1:a med över 100 röster ?
Även "Marcus karlsson"


Och hur kunde dracen öka med typ 60-70 röster idag ;)
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

MarcusRRX skrev:
meanzick skrev:
MarcusRRX skrev:Som sakt hoppas alla deltagare kontrolleras det luktar fusk på olika håll!
speciellt han som leder. ngn okänd jag aldrig sett förut ligger helt plötsligt 1:a med över 100 röster ?
Även "Marcus karlsson"


Och hur kunde dracen öka med typ 60-70 röster idag ;)
asså för fan. nollställ hela skiten och börja om röstningen på nytt. ska man tillåta fusk eller ? Man borde inte kunna rösta på sig själv och inte kunna rösta med helt nya account . De är ju ganska självklart att inte han får dom rösterna av andra.
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

30 röster på 10 minuter sedan stilla resten av dagen. Mjojo :roll:
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

[quote="Moddad"]30 röster på 10 minuter sedan stilla resten av dagen. Mjojo :roll:[

ni borde verkligen göra ngt :wink: de är trots allt över 25 tusen spänn dom tjänar på de. och garage 24 får ge bort en moppe till ngt jävla fucko som fuskat sej till röster :roll:
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

meanzick skrev:
Moddad skrev:30 röster på 10 minuter sedan stilla resten av dagen. Mjojo :roll:[

ni borde verkligen göra ngt :wink: de är trots allt över 25 tusen spänn dom tjänar på de. och garage 24 får ge bort en moppe till ngt jävla fucko som fuskat sej till röster :roll:
Jag kan inget göra utan det är till antingen Jonas eller de som sköter hela hostningen av sidan
MRX_Stefan
Avstängd
Inlägg: 132
Blev medlem: 9 mars 2008, 12:48

Inlägg av MRX_Stefan »

Anton får ju röster hela tiden? Fuskar han eller är de folk som röstar på honom som fan?
olivoor
Elmoped
Inlägg: 5
Blev medlem: 31 maj 2007, 20:19

Inlägg av olivoor »

Jag har sagt till hela min skola, känner alla då jag är vän med dom som är 16 och upp till 19år, alla hjälper, hur kan man fuska på detta egentligen? Alla hjälper till att rösta! skaffa vänner som hjälper dig vetja! Tänk lite på hur du kan göra reklam för dig själv, jag har planerat på att vinna denna ända sen anmälningarna kommit, jag förberedde mina vänner och allt. Tips till nästa black rider som kommer. Jag har pratat med han som håller detta, han har inte sagt till mig om att jag fuskar. :) Rösta på mig btw! :)
olivoor
Elmoped
Inlägg: 5
Blev medlem: 31 maj 2007, 20:19

Inlägg av olivoor »

aa seriöst, nån får kolla upp "marcus karlson" han är helt galen , mitt i natten får han massor utav röster , typ 1 röst med samma tids mellanrum :S , men vad vet jag han kan är en hederlig person. Misstänksam får man vara.
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

Det är flera som får röster i stötar. Förhoppningsvis kan vi få stopp på det om det skulle visa sig vara fusk inblandat, men är ju svårt att bevisa :wink:
olivoor
Elmoped
Inlägg: 5
Blev medlem: 31 maj 2007, 20:19

Inlägg av olivoor »

Men kolla, det står ju att ni loggar o sånt shiet, äh får snacka med jonas imorgon.
olivoor
Elmoped
Inlägg: 5
Blev medlem: 31 maj 2007, 20:19

Inlägg av olivoor »

Haha kolla nu, ledde stort med över 40 röster mot han Marcus, kolla nu leder han över mig!

Han låg 5a innan! helt sinnessjukt! :S
Senast redigerad av olivoor den 25 oktober 2008, 00:57, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

Lugna ner dig med dubbelposten men förstår att du är upprörd, likadant jag. Men har tyvärr inte tillgång till IP osv från Blackridertävlingen så man kan göra någonting åt det eller kolla om det pågår något fusk
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Moddad skrev:Lugna ner dig med dubbelposten men förstår att du är upprörd, likadant jag. Men har tyvärr inte tillgång till IP osv från Blackridertävlingen så man kan göra någonting åt det eller kolla om det pågår något fusk
ta ett snack med jonas, fixa lite saker och börja om :wink: tycker inte de ska ha och göra med hur mycket kompisar man har som hjälper till. Då kan jag ju skriva min motivering så här: " Hej. Om jag vinner blackrider tävlingen ska jag elda upp moppen. Men jag har mycket kompisar så det är inget problem att vinna den. Ha ett bra liv era moppe fuckos. "

Det är motiveringen man ska gå efter. Inte hur många kompisar man har.
Tillhör mille!
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

meanzick skrev:
Moddad skrev:Lugna ner dig med dubbelposten men förstår att du är upprörd, likadant jag. Men har tyvärr inte tillgång till IP osv från Blackridertävlingen så man kan göra någonting åt det eller kolla om det pågår något fusk
ta ett snack med jonas, fixa lite saker och börja om :wink: tycker inte de ska ha och göra med hur mycket kompisar man har som hjälper till. Då kan jag ju skriva min motivering så här: " Hej. Om jag vinner blackrider tävlingen ska jag elda upp moppen. Men jag har mycket kompisar så det är inget problem att vinna den. Ha ett bra liv era moppe fuckos. "

Det är motiveringen man ska gå efter. Inte hur många kompisar man har.

Starta om tävlingen är du goo ?

Det är så den som har mest vänner vinner dock så tycker jag jonas ska ta tag och kolla igenom top 10 nu iaf.


En del fuskare där ja !
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem
Inlägg: 5739
Blev medlem: 23 mars 2008, 17:11

Inlägg av Riejumrx »

MarcusRRX skrev:
meanzick skrev:
Moddad skrev:Lugna ner dig med dubbelposten men förstår att du är upprörd, likadant jag. Men har tyvärr inte tillgång till IP osv från Blackridertävlingen så man kan göra någonting åt det eller kolla om det pågår något fusk
ta ett snack med jonas, fixa lite saker och börja om :wink: tycker inte de ska ha och göra med hur mycket kompisar man har som hjälper till. Då kan jag ju skriva min motivering så här: " Hej. Om jag vinner blackrider tävlingen ska jag elda upp moppen. Men jag har mycket kompisar så det är inget problem att vinna den. Ha ett bra liv era moppe fuckos. "

Det är motiveringen man ska gå efter. Inte hur många kompisar man har.

Starta om tävlingen är du goo ?

Det är så den som har mest vänner vinner dock så tycker jag jonas ska ta tag och kolla igenom top 10 nu iaf.


En del fuskare där ja !
håller till viss del med meanzick, nu går tävlingen ut på vem som fixar flest polare utifrån. Så gör dom accounts och röstar arslet av sig..

ska de verkligen gå att ha 200 röster efter 3 dagar? :roll:

EDIT: snart är vissa uppe i 300 röster!
SJUKT!!
Senast redigerad av Riejumrx den 25 oktober 2008, 11:06, redigerad totalt 1 gånger.
Nyxorzz
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Dom använder proxy !

Och ska där efter bannas och elimineras från tävlingen.


men jag fuskar med enligt rabb-kex ..

haha .



Så jag vädjar till jonas att kolla upp mig !

mvh
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

MarcusRRX skrev:Dom använder proxy !

Och ska där efter bannas och elimineras från tävlingen.


men jag fuskar med enligt rabb-kex ..

haha .



Så jag vädjar till jonas att kolla upp mig !

mvh
men du har väll oxå massa polare som röstar :P klart de är okej med några men jag tycker inte man ska kunna göra massa nya acc just nu. (:
Tillhör mille!
Skriv svar