Hur tycker du en moderator ska vara ?

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

T-J
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 689
Blev medlem: 12 februari 2008, 20:45
Ort: Norrköping
Kontakt:

Inlägg av T-J »

meanzick skrev:De här är ingen jävla tråd om henry utan de är ni som tolkar den så.

frågan var: Hur tycker ni en moderator ska vara ?
alla vet ju att tråden är till för att kasta mer skit på henry så vad spelar det för roll egentligen

de har gjort hela twostrokerider till ett jävla OT-forum
fan värre än moppenet
bra jobbat (y)
Powerered by BRL
Användarens profilbild
BASSE
Svårstartad skrothög
Inlägg: 257
Blev medlem: 1 juni 2008, 22:13
Ort: vårgårda

Inlägg av BASSE »

men för fan, ni alla är rätt löjliga :P, för de första håll er till ämnet, för de andra är de ett jävla FORUM, fan dom som klagar kan ju dra ifall dom vill, ingen har tvingat er att sitta å nörde er,eller hur? gå ut och fixa mer med era moppar eller stunta, och låt dom som vill sitta här och ha "trevligt"göra de hehe :lol: (meanzick :D ) hehe;) ni fattar va ja menar :P

//en som alldrig sitter här på tsr utan på mt5.webb ;)
Ang ta isär bakdämparen
HeHu skrev:Man måste vara 2 pers till att hålla ihop fjädern, flyger den upp i huvet är du stendöd
Användarens profilbild
Bredmar
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 580
Blev medlem: 27 november 2007, 22:02

Inlägg av Bredmar »

BASSE skrev:men för fan, ni alla är rätt löjliga :P, för de första håll er till ämnet, för de andra är de ett jävla FORUM, fan dom som klagar kan ju dra ifall dom vill, ingen har tvingat er att sitta å nörde er,eller hur? gå ut och fixa mer med era moppar eller stunta, och låt dom som vill sitta här och ha "trevligt"göra de hehe :lol: (meanzick :D ) hehe;) ni fattar va ja menar :P

//en som alldrig sitter här på tsr utan på mt5.webb ;)
Äntligen någon som tänker som jag...
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
Användarens profilbild
ProTeam
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 361
Blev medlem: 20 augusti 2007, 10:53
Ort: Östersund
Kontakt:

Inlägg av ProTeam »

bara att ni skapar den här tråden känns oseriöst. vad förväntar ni er för svar där majoriteten av medlemmarna är 15 år? det sägs själv det blir oseriösa svar.

En moderator behöver enligt mig inte kunna mycket, huvudsaken är man är online mycket, sköter sitt moderator jobb och är trevlig.

detta forum har moderatorer som är online och sköter sitt jobb, sen attityden går ju att tänka över för vissa.

// ProTeam
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street
Inlägg: 3415
Blev medlem: 27 juni 2008, 18:38

Inlägg av TobbaN »

Jag tycker att en mod ska vara som KoNG :D Gillar han, vet ganska mycket. Skriver mycket guider/reportage. Gillar andra mods också. Men KoNG tycker jag är väldigt bra :D

Edit: Och sluta klaga på Henry, han kanske verkar sträng och så. Men så ska det vara tycker jag.

Mvh TobbaN
f.d TSR-Crew
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

word på tobban och proteam :lol:

innan någon låser denna tråd måste jag påpeka en sak. henry skrev här i en tråd

Henry skrev:Somliga kanske tycker jag är hård och "kaxig" osv för jag inte använder 47-tusen smielys och inte skriver massa otydliga svar till alla.
Dock tycker jag inte att han verkar så på mnf där han just nu själv är avstängd. där använder han ganska många smilysar i varenda inlägg :lol:


BildBild



MEN, jag tycker henry har blitt bättre nu och vi har fått en ny bra moderator så jag tycker de kan låsas här :wink:
Tillhör mille!
Koniz
Varnad
Inlägg: 492
Blev medlem: 3 januari 2008, 04:03

Inlägg av Koniz »

meanzick skrev:word på tobban och proteam :lol:

innan någon låser denna tråd måste jag påpeka en sak. henry skrev här i en tråd

Henry skrev:Somliga kanske tycker jag är hård och "kaxig" osv för jag inte använder 47-tusen smielys och inte skriver massa otydliga svar till alla.
Dock tycker jag inte att han verkar så på mnf där han just nu själv är avstängd. där använder han ganska många smilysar i varenda inlägg :lol:


BildBild



MEN, jag tycker henry har blitt bättre nu och vi har fått en ny bra moderator så jag tycker de kan låsas här :wink:
+1

Henry hade mängder av varningar innan han blev permbannad från MNF , där han nu har skapat dubbel acc.

Men han kanske har två olika personligheter på sidorna eller hur man nu ska säga :wink:
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Koniz skrev:
meanzick skrev:word på tobban och proteam :lol:

innan någon låser denna tråd måste jag påpeka en sak. henry skrev här i en tråd

Henry skrev:Somliga kanske tycker jag är hård och "kaxig" osv för jag inte använder 47-tusen smielys och inte skriver massa otydliga svar till alla.
Dock tycker jag inte att han verkar så på mnf där han just nu själv är avstängd. där använder han ganska många smilysar i varenda inlägg :lol:


BildBild



MEN, jag tycker henry har blitt bättre nu och vi har fått en ny bra moderator så jag tycker de kan låsas här :wink:
+1

Henry hade mängder av varningar innan han blev permbannad från MNF , där han nu har skapat dubbel acc.

Men han kanske har två olika personligheter på sidorna eller hur man nu ska säga :wink:
mm, typ så ja :)
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

Koniz skrev:
meanzick skrev:word på tobban och proteam :lol:

innan någon låser denna tråd måste jag påpeka en sak. henry skrev här i en tråd

Henry skrev:Somliga kanske tycker jag är hård och "kaxig" osv för jag inte använder 47-tusen smielys och inte skriver massa otydliga svar till alla.
Dock tycker jag inte att han verkar så på mnf där han just nu själv är avstängd. där använder han ganska många smilysar i varenda inlägg :lol:


BildBild



MEN, jag tycker henry har blitt bättre nu och vi har fått en ny bra moderator så jag tycker de kan låsas här :wink:
+1

Henry hade mängder av varningar innan han blev permbannad från MNF , där han nu har skapat dubbel acc.

Men han kanske har två olika personligheter på sidorna eller hur man nu ska säga :wink:
W00t, jag har inget dubbelacc?

Förövrigt höll jag på att dö av det snubben skrev där på mnf, har nog aldrig garvat så mycket, AHHAHAH =D
Användarens profilbild
XPS_POJKEN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 434
Blev medlem: 12 mars 2008, 21:16

Inlägg av XPS_POJKEN »

Tkr en moderator ska vara som KONG!! :D KONG=BÄST :D
wiiie
Användarens profilbild
Soet
Svårstartad skrothög
Inlägg: 227
Blev medlem: 21 maj 2008, 22:14

Inlägg av Soet »

Det är bara bra att det finns sådanna som Henry här på forumet, så man inte får många onödiga trådar OSV...
Användarens profilbild
sewa
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 605
Blev medlem: 27 juni 2008, 11:28
Ort: Nynäshamn!

Inlägg av sewa »

Henry är en bra och seriös moderator, sluta klaga på han...
De e klart han låser trådar om dom blir oseriösa och inte håller sig till ämnet vafan :P
Koniz
Varnad
Inlägg: 492
Blev medlem: 3 januari 2008, 04:03

Inlägg av Koniz »

Henry skrev:
Koniz skrev:
meanzick skrev:word på tobban och proteam :lol:

innan någon låser denna tråd måste jag påpeka en sak. henry skrev här i en tråd

Dock tycker jag inte att han verkar så på mnf där han just nu själv är avstängd. där använder han ganska många smilysar i varenda inlägg :lol:


BildBild



MEN, jag tycker henry har blitt bättre nu och vi har fått en ny bra moderator så jag tycker de kan låsas här :wink:
+1

Henry hade mängder av varningar innan han blev permbannad från MNF , där han nu har skapat dubbel acc.

Men han kanske har två olika personligheter på sidorna eller hur man nu ska säga :wink:
W00t, jag har inget dubbelacc?
:roll:
T-J
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 689
Blev medlem: 12 februari 2008, 20:45
Ort: Norrköping
Kontakt:

Inlägg av T-J »

iof har jag mer varningar än Henry^ på moppenet och mindre inlägg så jag förstår inte problemet?

vad har det med twostrokerider och göra?

jävligt nödvändigt och ta upp det....
Powerered by BRL
Användarens profilbild
RiejuSpike03
Elmoped
Inlägg: 105
Blev medlem: 21 maj 2008, 19:33
Ort: Falköping

Inlägg av RiejuSpike03 »

dem suger *fult ord*! ;)
Sendarajder
Varnad
Inlägg: 1020
Blev medlem: 7 januari 2008, 03:56

Inlägg av Sendarajder »

henry borde känna sig stolt eftersom han har flera stycken trådar och flera sidor som bara handlar om honom om dom är negativa vet jag inte :lol: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

Då denna tråd inte kan hållas seriös utan leds till ytterligare en diskussion om Henry låser jag.
Låst