Mvh Glenn Burlin
haha big lolDracen skrev:Men du är ju vilsen om du inte märker vad som händer!KoNG skrev:Han är lite vilsen bara
tycker det började lite innan proteam också. i början var det en mycket härligare gemenskap på denhär sidan, men allt efter som sidan börjar bli större och större så blir det ju lite mindre gemenskap då det är en massa nya personer och mycket mer att hålla koll på.Glennish skrev:Hejsan, ville bara påpeka och fråga er ifall ni också tycker att TSR har börjat tappa stinget? Känns som ända sen ProTeam slutade så har det blivit ganska tyst här på sidanInget illa menat, men det känns som om guiderna börjar dö ut, och det endast kvarstår reportage om ens det ?
Ville bara höra vad nu tycker, om ni tkr detsamma ?
Mvh Glenn Burlin
Håller fullständigt med dehärchifen skrev:tycker det började lite innan proteam också. i början var det en mycket härligare gemenskap på denhär sidan, men allt efter som sidan börjar bli större och större så blir det ju lite mindre gemenskap då det är en massa nya personer och mycket mer att hålla koll på.Glennish skrev:Hejsan, ville bara påpeka och fråga er ifall ni också tycker att TSR har börjat tappa stinget? Känns som ända sen ProTeam slutade så har det blivit ganska tyst här på sidanInget illa menat, men det känns som om guiderna börjar dö ut, och det endast kvarstår reportage om ens det ?
Mvh Glenn Burlin
guider finns det redan så mycket av, men om ni vill ha fler så är det ju bara att skriva en request på någon guide eller om ni behöver hjälp med något, det är ju fördelen med att sidan växer, det kommer mer expertis hit iafhar ju trots allt kommit 8 guider/reportage sedan i söndags bara så tycker inte det är dött på just den fronten.
tycker det har blivit rätt dåligt med trådar som inte hålls till topic, mods som säger till och styr upp iaf. kanske skulle behövas en till moderator nu efter att proteam är borta och medlemsantalet är högre? eller vad tycker ni?
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
De låter bra, då får ja ta o bli moderator dåGl3nn skrev:Håller fullständigt med dehärchifen skrev:tycker det började lite innan proteam också. i början var det en mycket härligare gemenskap på denhär sidan, men allt efter som sidan börjar bli större och större så blir det ju lite mindre gemenskap då det är en massa nya personer och mycket mer att hålla koll på.Glennish skrev:Hejsan, ville bara påpeka och fråga er ifall ni också tycker att TSR har börjat tappa stinget? Känns som ända sen ProTeam slutade så har det blivit ganska tyst här på sidanInget illa menat, men det känns som om guiderna börjar dö ut, och det endast kvarstår reportage om ens det ?
Mvh Glenn Burlin
guider finns det redan så mycket av, men om ni vill ha fler så är det ju bara att skriva en request på någon guide eller om ni behöver hjälp med något, det är ju fördelen med att sidan växer, det kommer mer expertis hit iafhar ju trots allt kommit 8 guider/reportage sedan i söndags bara så tycker inte det är dött på just den fronten.
tycker det har blivit rätt dåligt med trådar som inte hålls till topic, mods som säger till och styr upp iaf. kanske skulle behövas en till moderator nu efter att proteam är borta och medlemsantalet är högre? eller vad tycker ni?
inte hyperförmågor möjligen, men kunnig om motorer och mopeder i största allmänhet och veta vad man snackar om, annars funkar det inte att styra upp ett mopedforum.MarcusRRX skrev:Den som ersätter behöver inte ha hyperförmågor den ska vara social osv.
Dock så har jag personligen inget förslag.
Du glömde allt alex aka POJKEN han har man inte sätt till på evigheters evigheter
De låter bra, då får ja ta o bli moderator då
Haha nerå skoja bara..... Skulle inte ens vilja..... Men ja håller me, åtminstone två pålitliga moderatorer till! Henry har ja personligen inte sett till på ett ta, inte holman o mekanikern på jättelänge och kong hänger väl i så gott han kan.....
Tycker Marcus RRX kan få bli trådränsare ( moderator ^^ )
vem då?Henry skrev:Fast nu är det så att det är vi i styrelsen som ska välja vem som blir moderator. Ni kan alltså inte rösta fram någon. Men ni kan gärna lägga fram förslag på personer ni kan tänka er passa som moderator så ser vi över det.
I dags läget kan jag bara se en Lämplig kandidat på forumet dock.
Jag synns inte till, pga att jag har fullt upp med mitt egna ju.bensinskalle skrev:De låter bra, då får ja ta o bli moderator dåGl3nn skrev:Håller fullständigt med dehärchifen skrev: tycker det började lite innan proteam också. i början var det en mycket härligare gemenskap på denhär sidan, men allt efter som sidan börjar bli större och större så blir det ju lite mindre gemenskap då det är en massa nya personer och mycket mer att hålla koll på.
Haha nerå skoja bara..... Skulle inte ens vilja..... Men ja håller me, åtminstone två pålitliga moderatorer till! Henry har ja personligen inte sett till på ett ta, inte holman o mekanikern på jättelänge och kong hänger väl i så gott han kan.....
Tycker Marcus RRX kan få bli trådränsare ( moderator ^^ )
ja och jagyamaharidermana skrev:LITE GUIDER ? kong har ju gjort massa med guider på sista tiden .
de va ungefär det jag menade, så vi kan välja fram några som vi tycker är mest lämpliga, därmed rösta fram vilka vi tycker är mest lämpliga och inte i sig göra dem till mods utan mer lägga fram som passande förslag.Henry skrev:Fast nu är det så att det är vi i styrelsen som ska välja vem som blir moderator. Ni kan alltså inte rösta fram någon. Men ni kan gärna lägga fram förslag på personer ni kan tänka er passa som moderator så ser vi över det.
I dags läget kan jag bara se en Lämplig kandidat på forumet dock.
Han pladdrar för mycket om det han inte kan dock är han en social och trevlig kille .yamaharidermana skrev:Moddad va det han hette tror jag han är riktigt säker kan det mesta om cross mopeder . han skulle bli perfa
stämmerGlennish skrev:Hejsan, ville bara påpeka och fråga er ifall ni också tycker att TSR har börjat tappa stinget? Känns som ända sen ProTeam slutade så har det blivit ganska tyst här på sidanInget illa menat, men det känns som om guiderna börjar dö ut, och det endast kvarstår reportage om ens det ?
Mvh Glenn Burlin
:< Äh kan väl stämma, hade ju fel på polini for race's effektkurvaMarcusRRX skrev:Han pladdrar för mycket om det han inte kanyamaharidermana skrev:Moddad va det han hette tror jag han är riktigt säker kan det mesta om cross mopeder . han skulle bli perfa
Mvh
Det var ingen kritik moddad !Moddad skrev::< Äh kan väl stämma, hade ju fel på polini for race's effektkurvaMarcusRRX skrev:Han pladdrar för mycket om det han inte kanyamaharidermana skrev:Moddad va det han hette tror jag han är riktigt säker kan det mesta om cross mopeder . han skulle bli perfa
Mvh![]()
Är ju här för att lära sigOm jag fick säga vad jag tycker man ska ha för kriterier så är det väl mainly att man är aktiv och inte bara kopierar vad 20 pers redan skrivit samt att man har kunskap. Finns många jättekunniga som skulle vara perfekta moderatorer om de var lite mer aktiva