Författare |
Meddelande
|
Bullwinkle |
Postat: lör nov 25, 2017 2:44 pm Rubrik: Det ligger spam lite varstans i trådarna! |
|
|
 Svårstartad skrothög
Registreringsdatum: 24 oktober 2013 Inlägg: 201 Pictures: 53 Gallery pictures: 53 Bullwinkle's gallery Ort: I skrivarbunkern
|
Dags för en rensning? _________________ Inte alltid anträffbar men försöker vara aktiv.
Är det nåt, släng iväg ett PM. Jobbar typ 16 timmar om dagen, har alltid något för händerna. |
|
Till överst på sidan |
|
 |
MacGyver84 |
Postat: lör nov 25, 2017 6:34 pm Rubrik: Re: Det ligger spam lite varstans i trådarna! |
|
|
 Farsans gamla zündapp
Registreringsdatum: 12 oktober 2014 Inlägg: 547 Pictures: 0 Ort: Sandviken
|
Bullwinkle skrev: |
Dags för en rensning? |
Jag har med märkt det har dom tappat intresset att sköta sidan?. |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Bullwinkle |
Postat: lör nov 25, 2017 8:13 pm Rubrik: Re: Det ligger spam lite varstans i trådarna! |
|
|
 Svårstartad skrothög
Registreringsdatum: 24 oktober 2013 Inlägg: 201 Pictures: 53 Gallery pictures: 53 Bullwinkle's gallery Ort: I skrivarbunkern
|
MacGyver84 skrev: |
Bullwinkle skrev: |
Dags för en rensning? |
Jag har med märkt det har dom tappat intresset att sköta sidan?. |
Spammers brukar inte bli långlivade, tack och lov. _________________ Inte alltid anträffbar men försöker vara aktiv.
Är det nåt, släng iväg ett PM. Jobbar typ 16 timmar om dagen, har alltid något för händerna. |
|
Till överst på sidan |
|
 |
TS-Daniel |
Postat: tor nov 30, 2017 10:23 am Rubrik: |
|
|
 Moderator
Registreringsdatum: 23 juli 2007 Inlägg: 117 Pictures: 0 Ort: Stockholm
|
Har rensat ut lite av den senaste spam-vågen nu. Hittar ni någon som spammar får ni gärna skicka ett PM eller mejl så kollar vi på det. _________________ Vid frågor, önskemål eller synpunkter om/på TSR får du gärna höra av dig på info(at)twostrokerider.se |
|
Till överst på sidan |
|
 |
TheAndersson |
Postat: tor nov 30, 2017 8:00 pm Rubrik: |
|
|
 TSR-Crew
Registreringsdatum: 12 juli 2014 Inlägg: 864 Pictures: 15 Gallery pictures: 15 TheAndersson's gallery Ort: Where the grass is green and the girls are pretty
|
TS-Daniel skrev: |
Har rensat ut lite av den senaste spam-vågen nu. Hittar ni någon som spammar får ni gärna skicka ett PM eller mejl så kollar vi på det. |
Går det inte att införa en "Jag är inte en robot" eller att man måste verifiera sig via epost vid registrering? Det har varit väldigt mycket spam det senaste.. _________________ Körkortet draget, ingen mer lek för mig på ett tag..
Audi A3 1.8T
Audi A3 1.8T (Krockad och skrotad)
Saab 9-3 2.0t (Skrotad)
Rieju Drac (Såld)
Honda MT5 (Såld)
Pgo Pmx
Speedfight 2
Puch Korado |
|
Till överst på sidan |
|
 |
MacGyver84 |
Postat: sön dec 03, 2017 6:07 pm Rubrik: |
|
|
 Farsans gamla zündapp
Registreringsdatum: 12 oktober 2014 Inlägg: 547 Pictures: 0 Ort: Sandviken
|
TS-Daniel skrev: |
Har rensat ut lite av den senaste spam-vågen nu. Hittar ni någon som spammar får ni gärna skicka ett PM eller mejl så kollar vi på det. |
Okej tack . |
|
Till överst på sidan |
|
 |
|