du kan plugga ur på en gång om du så vill, det är så motorn är gjord att gå. trimma kan du göra med en helt fabriksny moppe med en gång också, sålänge du kör in den och kör lugnt i början
chifen skrev:du kan plugga ur på en gång om du så vill, det är så motorn är gjord att gå. trimma kan du göra med en helt fabriksny moppe med en gång också, sålänge du kör in den och kör lugnt i början
Det stog på manualen 30 mil .. har kört det nu så jag kan plugga ur och ge gärnet ?
En till fråga :
Om man kör med sportfilter & urpluggat org rör behövs det blandas i tanken med ? Eller kan köra på tvåtakts tanken ?
chifen skrev:du kan plugga ur på en gång om du så vill, det är så motorn är gjord att gå. trimma kan du göra med en helt fabriksny moppe med en gång också, sålänge du kör in den och kör lugnt i början
Det stog på manualen 30 mil .. har kört det nu så jag kan plugga ur och ge gärnet ?
En till fråga :
Om man kör med sportfilter & urpluggat org rör behövs det blandas i tanken med ? Eller kan köra på tvåtakts tanken ?
har du redan kört 30 min bör det vara rätt lugnt att plugga ur nu och gasa.
du kan köra på oljetanken, ska inte vara några problem. Det är såklart säkrare att blanda i tanken men du bör inte få problem att köra på oljepumpen där
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
på min Rieju drac 03 kör jag urpluggat rör och insug den gör 70 jag har orginal musntycke 60 och efter att jag kört en fullgas repa på 5 km så är tändstiftet halften brunt och hälften svart tror inte jag behöver större
fax110 skrev:på min Rieju drac 03 kör jag urpluggat rör och insug den gör 70 jag har orginal musntycke 60 och efter att jag kört en fullgas repa på 5 km så är tändstiftet halften brunt och hälften svart tror inte jag behöver större
Jag har aldrig fattat det med tändstift .. mitt är fan vitt :O !
Moddad skrev:Polare kör sin RRX med org. munstycke utan choke går fint.
knappast original munstycke.. testa den och choka du kommer känna att den rycker iväg . testade nämligen de när jag åkte till och från fotbollsträningen precis de funkar utan men den går 50 gånger bättre med chok ^^
Moddad skrev:Polare kör sin RRX med org. munstycke utan choke går fint.
knappast original munstycke.. testa den och choka du kommer känna att den rycker iväg . testade nämligen de när jag åkte till och från fotbollsträningen precis de funkar utan men den går 50 gånger bättre med chok ^^
Själv kört den, går så bra en urpluggad moppe kan gå, utan choke. Aningen trög då den är kall