Ptja den är ju helt klart god för över 15k+ varv, står även att "Den är även testad och balanserad för att klara upp till 22´000rpm."
Duger gott och väl
Raggarn1337 skrev:Ptja den är ju helt klart god för över 15k+ varv, står även att "Den är även testad och balanserad för att klara upp till 22´000rpm."
Duger gott och väl
jo den biten såg jag, men jag tänkte mer på om nån visste när den stryper (varvtal)
Jaha det var så du menade...
Men vilket som så borde du ändå själv inse att den inte är strypt på något sett.
Klarar den av varvtal upp mot 22 K varv så är det ju rätt självklart att den inte kommer strypa förrän efter 22k.
Du kommer ändå aldrig komma upp i 22.000 varv...
G-son skrev:Varför skulle en trimtändning vara strypt?
saxat från twostroke
"Om man önskar att använda tändningen som en ersättare till originalet så skall man koppla in den blåa sladden från CDI boxen till jord, detta leder till att den inbyggda varvtalsbegränsaren i CDI boxen bryter vid ett visst varvtal och minskar på så sätt fordonets topphastighet" är ute efter nåt som är diskret.