njaaa, 80 kanske, du behöver en trimm förgasare och insug för att nå 90+
PGO T.REX
stage6 pro replica, 19mm förgasare, avstrypt luftburk, malossi multivar, 6,5g dr pulley vikter, malossi fly(gula fjädrar), gul tryckfjäder. ostrypt cdi, doppler membran. stage6 racing 70cc.
OBS: moppe tiden slut nu, moppen såld och bil införskaffats ist
Ja den är väl tillräckligt stor. Cirka 80-90 som de andra sa skulle jag nog säga. Glöm inte att du kan ha ett strypt membran samt insug. De ger ju också en del fart. Sedan så får du heller inte glömma att ställa in den till 100%. Då är det ju garanterat att du åtminstone når 90 sträcket (på mätarn iallfall )
Raggarn1337 skrev:Ja den är väl tillräckligt stor. Cirka 80-90 som de andra sa skulle jag nog säga. Glöm inte att du kan ha ett strypt membran samt insug. De ger ju också en del fart. Sedan så får du heller inte glömma att ställa in den till 100%. Då är det ju garanterat att du åtminstone når 90 sträcket (på mätarn iallfall )
LennartTuning skrev:kasta sportluftfilttrret och kör med org ist.
Är det bättre att köra med original
"Underliggande rör lägre markfrigång pang sten röret skadat"
"Vespa är för kärringar som inte kan växla"
DBS Hercules, Puch Dakota, Motorhispania Furia,Yamaha Fs1, Puch Dakota, Yamaha Dt50mx, Apollo motorette
LennartTuning skrev:kasta sportluftfilttrret och kör med org ist.
Är det bättre att köra med original
Har aldrig haft problem med smuts i mitt sportluftfilter, men det händer oftare än med orginal. Moppen låter bättre med sportfilter, inte mycket men lite djupare ljud.
Hellre omkörd och bortkommen än bortförd och omkommen.