stunt projekt

Här kan du via upp ditt projekt som inriktar sig på scooter. Inga frågor i detta forum!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

tgb stunt
Elmoped
Inlägg: 8
Blev medlem: 16 februari 2016, 10:41
Ort: pålsboda

stunt projekt

Inlägg av tgb stunt »

tjenare :D jag är en kille på 15 bast som tycker det är extremt kul med moppar och jag har min röda vapendragare som jag har haft sen sommaren. och nu har jag tänkt att starta en tråd här på mitt stunt projekt på min TGB 303R Cobra. det är inte den vanligaste moppen att se kö på bakhjulet men det är lite därför jag tycker det är så kul. följ gärna denna tråd och ge mig lite tips då jag inte är så bra på detta med motorer. tack på förhand :) 8) den är helt org nu vad jag vet men jag ska ha en 17,5mm dellorto förgasare lättare vikter vilken vikt ska jag ha? :D sen ska jag nog lacka den svart/camo grön eller rosa/vit vad tycker ni? :D detta är min första tråd så jag vet ej hur bra den är men jag lär mig väl

Trådstart 16/02-2016

Bild :D
Senast redigerad av tgb stunt den 18 februari 2016, 21:39, redigerad totalt 2 gång.
Gutå
Elmoped
Inlägg: 96
Blev medlem: 5 juli 2015, 00:27
Ort: Älvdalen

Inlägg av Gutå »

Häftigt! :)
Team Valje
Elmoped
Inlägg: 24
Blev medlem: 1 augusti 2015, 17:32
Ort: Grödby Mosse
Kontakt:

Inlägg av Team Valje »

Ta svart/rosa :D Hade varit ganska fränt :) Svart yttre o rosa inre :D
Rekommenderar att du går in på twostroke.se sen guider :) På youtube finns även HasSse666 som är sponsrad av twostroke o är fett bra på sånt
Team Valje

Peugeot XPS Enduro - Inga planer
TGB R50X Jetfighter - Renovera eller trimma :)
Yamaha DT50 - Såld
tgb stunt
Elmoped
Inlägg: 8
Blev medlem: 16 februari 2016, 10:41
Ort: pålsboda

Inlägg av tgb stunt »

Team Valje skrev:Ta svart/rosa :D Hade varit ganska fränt :) Svart yttre o rosa inre :D
Rekommenderar att du går in på twostroke.se sen guider :) På youtube finns även HasSse666 som är sponsrad av twostroke o är fett bra på sånt
tack för tipset :D när lägger ni upp mer på sidan? :D vill se resultatet :D
Team Valje
Elmoped
Inlägg: 24
Blev medlem: 1 augusti 2015, 17:32
Ort: Grödby Mosse
Kontakt:

Inlägg av Team Valje »

Vart o lackat kåpor idag. Köpt ny gasvajer o bensinfilter också. Ska titta igenom motor/variator o de sen så beställer ja mer delar så blire tipp topp. Ska även lacka variator kåpa o luftburk imorn eller övermorn :)
Mer bilder kommer upp ikväll
Team Valje

Peugeot XPS Enduro - Inga planer
TGB R50X Jetfighter - Renovera eller trimma :)
Yamaha DT50 - Såld
Skriv svar