Spokeskins

Diskussioner och frågor om hemsidor, återförsäljare, affärer mm. Obs, inga annonser här!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, CaToXXo

haggog
Elmoped
Inlägg: 14
Blev medlem: 10 december 2015, 20:21
Ort: Brööl

Spokeskins

Inlägg av haggog »

Hej!
Vill bara börja med att säga att jag vet att det finns en "vart kan jag köpa"-tråd men den verkar vara inaktiv och få som fått svar i de senaste inläggen så frågar har istället.

Så jag har tänkt att köpa spokeskins (spokeskins.net), men butiken är i USA och bara frakten går på 24$. Därför undrar jag om någon vet om det finns någon återförsäljare här i Sverige, och om inte om det finns någon annan tillverkare som kanske är lite billigare?

mvh
Användarens profilbild
Rotmosmannen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 455
Blev medlem: 17 oktober 2014, 20:44

Re: Spokeskins

Inlägg av Rotmosmannen »

haggog skrev:Hej!
Vill bara börja med att säga att jag vet att det finns en "vart kan jag köpa"-tråd men den verkar vara inaktiv och få som fått svar i de senaste inläggen så frågar har istället.

Så jag har tänkt att köpa spokeskins (spokeskins.net), men butiken är i USA och bara frakten går på 24$. Därför undrar jag om någon vet om det finns någon återförsäljare här i Sverige, och om inte om det finns någon annan tillverkare som kanske är lite billigare?

mvh
ikea har billiga sugrör. Jag trode inte det skulle funka själv. Men har sett en jäkligt snygg moped med sugrör och det ser bra ut.
Men kolla...ja la en post!
jonl3j
Elmoped
Inlägg: 46
Blev medlem: 26 december 2015, 16:56
Ort: rönninge

Inlägg av jonl3j »

fråga saararzh, hon kan ha liggandes som hon säljer
Lukaas1
Svårstartad skrothög
Inlägg: 277
Blev medlem: 28 maj 2015, 22:46
Ort: Gävle

Inlägg av Lukaas1 »

jonl3j skrev:fråga saararzh, hon kan ha liggandes som hon säljer
haha rosa :roll:
Användarens profilbild
Jetforce_Dahlin
Jetforce #1
Inlägg: 1596
Blev medlem: 6 maj 2010, 20:21
Ort: Bangkok
Kontakt:

Inlägg av Jetforce_Dahlin »

Ebay, Amazon och Alibaba/Aliexpress löser allt.
Kika runt här.
Polis: Hur fort går den här mopeden då?
Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
Skriv svar