Varvstopp helt klart!!! Cdi byte får du gör om du ska kunna varva mer
"Underliggande rör lägre markfrigång pang sten röret skadat"
"Vespa är för kärringar som inte kan växla"
DBS Hercules, Puch Dakota, Motorhispania Furia,Yamaha Fs1, Puch Dakota, Yamaha Dt50mx, Apollo motorette
Jag är inte helt 100% men Du ska inte behöva byta tändsystem det ska finnas Cdi som är ostrypta som passar original tändsystemet. Du har Yamaha dt50 va? Dom är det ju Cdi strypning original på du har inte bytt Cdi eller
Senast redigerad av MotorAndMoore den 29 januari 2016, 15:06, redigerad totalt 2 gång.
"Underliggande rör lägre markfrigång pang sten röret skadat"
"Vespa är för kärringar som inte kan växla"
DBS Hercules, Puch Dakota, Motorhispania Furia,Yamaha Fs1, Puch Dakota, Yamaha Dt50mx, Apollo motorette
Kör inte på det tändsystemet det passar ej på Yamaha som är nyare än 03
"Underliggande rör lägre markfrigång pang sten röret skadat"
"Vespa är för kärringar som inte kan växla"
DBS Hercules, Puch Dakota, Motorhispania Furia,Yamaha Fs1, Puch Dakota, Yamaha Dt50mx, Apollo motorette
Då borde den ju inte ha varvstopp du har ingen plugg i röret då. Vet du om du har tagit bort alla strypningar på Moppen???
"Underliggande rör lägre markfrigång pang sten röret skadat"
"Vespa är för kärringar som inte kan växla"
DBS Hercules, Puch Dakota, Motorhispania Furia,Yamaha Fs1, Puch Dakota, Yamaha Dt50mx, Apollo motorette
Ja yamahan är elstrippad så inga elektriska strypningar
Tecnigas Enox med borttagen strypning
21mm polini conpetition 40/108 bestyckning
Malossi insug
Kolfiber membran
Sportfilter
Tändningen kan inte göra så stor skillnad jag vet inte va det kan vara du har ställt tändningen rätt eller
"Underliggande rör lägre markfrigång pang sten röret skadat"
"Vespa är för kärringar som inte kan växla"
DBS Hercules, Puch Dakota, Motorhispania Furia,Yamaha Fs1, Puch Dakota, Yamaha Dt50mx, Apollo motorette
Tändningen har jag testat mig fram på och den varvar klart bäst på det läget är nu, den varvar upp som enn cross men håller man full gas hela tiden så låter den förjävla dåligt. Låter exakt som denna
Jag har en ducati ostrypta Cdi min varvar som h******men jag vet inte vad det kan vara med din moped jag har original t-system men min går gör fint förutom att koppling jä*** för tillfället
"Underliggande rör lägre markfrigång pang sten röret skadat"
"Vespa är för kärringar som inte kan växla"
DBS Hercules, Puch Dakota, Motorhispania Furia,Yamaha Fs1, Puch Dakota, Yamaha Dt50mx, Apollo motorette
"Underliggande rör lägre markfrigång pang sten röret skadat"
"Vespa är för kärringar som inte kan växla"
DBS Hercules, Puch Dakota, Motorhispania Furia,Yamaha Fs1, Puch Dakota, Yamaha Dt50mx, Apollo motorette
håller på bli galen. Testat nu alla strlk på huvudmunstycket mellan 95-130 den bluddrar och lever fan på alla storlekar..sätter jag 116 när den är kall då varvar den rejält bra men efter 1minut blöddrar skiten..sätter jag större går den inte alls. Sätter jag 95 segar den innan den varvar ut men samma visa där efter kort stund eller vid belastning så knalldöd..