Omröstning bildtävling V13

Här kommer veckans bästa bidrag läggas ut för en omröstning, därefter koras veckans vinnare.

Moderatorer: Speedway, TheAndersson, Mura

Bildtävling

Omröstningen slutade 28 mars 2015, 22:05

Rexxy
7
14%
Voltfax
1
2%
Potog
2
4%
RammeA
15
29%
T-rex
6
12%
Coffe39
4
8%
Piratenn
14
27%
Pasha
1
2%
Emilstunt97
1
2%
 
Antal röster: 51

Användarens profilbild
Speedway
Kinaraket
Inlägg: 910
Blev medlem: 9 januari 2013, 20:13
Ort: Stockholm

Omröstning bildtävling V13

Inlägg av Speedway »

Omröstning bildtävling, vårtema! Avslutas på torsdag!

Rexxy
Bild

Voltfax
Bild

Potog
Bild

Eriksson98
Bild

RammeA
Bild

T-rex
Bild

Coffe39
Bild

Piratenn
Bild

Pasha
Bild

Emilstunt97
Bild
Utför motorrenoveringar, cylinderbyte, kolvbyte M.M!
Kontakta mig på Pm eller på eliasj19@hotmail.com
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Rexxy, rätt tråkig vinkel, öppen parkering med lite bilar osv i bakgrunden.. Ser tråkigt ut och ger ingen riktig vårfeeling. Snygg mopped dock!

Voltfax har snygg vinken och en härlig moped, vilket jag dock viste sen tidigare, bilden ger inte alls mopeden rättvisa. Svartvitt gör att det ser rätt deppigt och inte alls speciellt vårligt heller..

Prästen aka Togge aka Potog, gipsvägg och en nästan halv moped. Inte mkt mer att säga.

Eriksson98, rätt tråkig vinkel och bilden ser mer eller mindre höstig ut. Bättre vinkel och ljus hade gjort väldigt mycket!

RammeA, Skitsnyggt kort, bra vinkel, vårsolen kikar fram och blänker över vattnet. Trevlig miljö och en snygg Senda! Klockrent och helt enligt temat! Får min röst.

T-rex, kalasfin moped, bra vinkel och ljus, stenhuset och gruset ger ett skönt intryck men inte så mycket vårfeeling kanske. Klar tvåa.

Coffe39, Snygg moped, tråkig vinkel tråkig bakrund.

Piratenn, vinkeln är bra och ljuset är helt okej, lite vår finns allt i bilden, förstår mig däremot inte alls på ditt bakparti?

Pasha, Kall Bild, ger mig vinterkänslor.. Skön vinkel och bra platsval förövrigt!

Emilstunt97, två halva mopeder, en garagevägg och snö, inget vinnande koncept på vårtema tror jag.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
Pasha
Svårstartad skrothög
Inlägg: 280
Blev medlem: 6 december 2013, 19:24
Ort: Luleå

Inlägg av Pasha »

Persson97 skrev:Pasha, Kall Bild, ger mig vinterkänslor.. Skön vinkel och bra platsval förövrigt
Det var en svår uppgift att fota en vårbild med tanke på klimatet här uppe i Norrbotten. Tyckte också att jag fick till vinkeln ganska bra, dock så är kvaliteten ganska dålig då bilden togs med min 5S, blir 600Dn nästa tävling!
Användarens profilbild
Rainn
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 794
Blev medlem: 11 februari 2014, 14:37
Ort: Uppsala

Inlägg av Rainn »

Fan hann inte skicka in min :< jag som loggade in för att skicka in min bild :(
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
Användarens profilbild
Rainn
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 794
Blev medlem: 11 februari 2014, 14:37
Ort: Uppsala

Inlägg av Rainn »

Pasha skrev:
Persson97 skrev:Pasha, Kall Bild, ger mig vinterkänslor.. Skön vinkel och bra platsval förövrigt
Det var en svår uppgift att fota en vårbild med tanke på klimatet här uppe i Norrbotten. Tyckte också att jag fick till vinkeln ganska bra, dock så är kvaliteten ganska dålig då bilden togs med min 5S, blir 600Dn nästa tävling!
Bilden vart ju hur jävla bra som helst!! :D
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
Användarens profilbild
Rexxy
King of the street
Inlägg: 2540
Blev medlem: 15 juni 2007, 21:24
Ort: Västerås

Inlägg av Rexxy »

Persson97 skrev:Rexxy, rätt tråkig vinkel, öppen parkering med lite bilar osv i bakgrunden.. Ser tråkigt ut och ger ingen riktig vårfeeling. Snygg mopped dock!
Nu är du lite väl hård!
8) :wink:
Användarens profilbild
Pasha
Svårstartad skrothög
Inlägg: 280
Blev medlem: 6 december 2013, 19:24
Ort: Luleå

Inlägg av Pasha »

Rainn skrev:
Pasha skrev:Det var en svår uppgift att fota en vårbild med tanke på klimatet här uppe i Norrbotten. Tyckte också att jag fick till vinkeln ganska bra, dock så är kvaliteten ganska dålig då bilden togs med min 5S, blir 600Dn nästa tävling!
Bilden vart ju hur jävla bra som helst!! :D
Nja, med en systemkamera får du mycket bättre fokus och då kan du även ställa in ISO så kunde bilden ha blivit lite ljusare och möjligtvis lite vårigare då ;)
Användarens profilbild
T-Rex
Elmoped
Inlägg: 80
Blev medlem: 27 september 2014, 10:28

Inlägg av T-Rex »

Persson97 skrev: T-rex, kalasfin moped, bra vinkel och ljus, stenhuset och gruset ger ett skönt intryck men inte så mycket vårfeeling kanske. Klar tvåa.
Tack för dem snälla orden! Nä vårsolen vill inte riktigt fram lika mycket som man hoppats på :? verkligen tuff konkurrens! :twisted: fina bilder/mopeder många av dem!
Användarens profilbild
RammeA
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 729
Blev medlem: 4 maj 2012, 16:47
Ort: Stockholm

Inlägg av RammeA »

Persson97 skrev: RammeA, Skitsnyggt kort, bra vinkel, vårsolen kikar fram och blänker över vattnet. Trevlig miljö och en snygg Senda! Klockrent och helt enligt temat! Får min röst.
Va kul att min bild gillas. La faktiskt ner lite tid på att hitta ett bra ställe :lol:
Användarens profilbild
Voltfax
TSR Tredje Snyggaste Scooter 2014
Inlägg: 492
Blev medlem: 6 augusti 2013, 20:52

Inlägg av Voltfax »

RammeA får min röst

förstår hur ni menar men aeroxen är ej hel ännu tyvärr, så svart vitt passade bäst
Rieju spike, 80km
Aerox, 73km
puch korado, 45km


vinnare av brodalen styling tävling 2014


5a i twostrokeriders snyggaste scooter 2013
mitt projekt http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=56598



facebook: https://www.facebook.com/pages/Jonte-tu ... 3639576595
instagram: sverigesfetasteaerox
Användarens profilbild
Speedway
Kinaraket
Inlägg: 910
Blev medlem: 9 januari 2013, 20:13
Ort: Stockholm

Inlägg av Speedway »

bump
Stänger runt 22.00 så rösta tills dess!
Utför motorrenoveringar, cylinderbyte, kolvbyte M.M!
Kontakta mig på Pm eller på eliasj19@hotmail.com
Användarens profilbild
Speedway
Kinaraket
Inlägg: 910
Blev medlem: 9 januari 2013, 20:13
Ort: Stockholm

Inlägg av Speedway »

Då jag inte kan denna tråd själv. Säger jag ändå grattis till RammeA!
Utför motorrenoveringar, cylinderbyte, kolvbyte M.M!
Kontakta mig på Pm eller på eliasj19@hotmail.com
Användarens profilbild
RammeA
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 729
Blev medlem: 4 maj 2012, 16:47
Ort: Stockholm

Inlägg av RammeA »

Speedway skrev:Då jag inte kan denna tråd själv. Säger jag ändå grattis till RammeA!
Gött. Tack tack :D
Låst