Vill du ha en ny cylinder i orgnialutförande för att din har sett sina bättre dagar, eller vad som helst som är 50cc? Svaret skiljer sig rätt mycket beroende på vad du är ute efter. Har du någon budget?
Polis: Hur fort går den här mopeden då? Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
Jetforce_Dahlin skrev:Vill du ha en ny cylinder i orgnialutförande för att din har sett sina bättre dagar, eller vad som helst som är 50cc? Svaret skiljer sig rätt mycket beroende på vad du är ute efter. Har du någon budget?
Vilken är bäst om man ska ha bara 'orginal' 50cc som inte stå (sport) på
wilhelm riberg skrev:Vilken är bäst om man ska ha bara 'orginal' 50cc som inte stå (sport) på
Då skulle jag lägga mina pengar på Teknixs eller TNTs standardkit.
Så man ska int ta motorforce
Den gör väl säkert jobbet, men personligen har jag ingen bra känsla av motorforce. Jag har fått hjälpa lite för många vänner som har använt deras delar som har gett vika.
Polis: Hur fort går den här mopeden då? Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
Tja söderman som vann sm i dragracing förra året har fått upp sin aerox i 99 km på gps med enbart att justera original variator o tändning origina pipa och tändning.. Tror han dock bytte topplock till något annat..
moddlaren skrev:Tja söderman som vann sm i dragracing förra året har fått upp sin aerox i 99 km på gps med enbart att justera original variator o tändning origina pipa och tändning.. Tror han dock bytte topplock till något annat..
Gillar att du dubbel-postar efter varje inlägg du gör hahaha!