a traktor r33

Här snackas det om alla fordon som inte har med mopeder att göra. Snacka om MC, Motocross, Minisar, Bilar, Traktorer etc HÄR

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

w.binett@gmail.com
Elmoped
Inlägg: 4
Blev medlem: 19 oktober 2015, 22:12
Ort: Hudiksvall
Kontakt:

a traktor r33

Inlägg av w.binett@gmail.com »

Hej jag undrar om det är värt att köpa en nissan skyline r33 och bygga om till a-traktor? Eftersom det är en fyrhjulsdriven bil så är det bara att fixa lådorna och dra ut sätterna där bak och sätta dit högtalare så det inte finns rum för nån där bak det är ju bara två dörrar på den så. Sen när jag fyller 18 så fixar jag bara lådan och kör som en vanlig bil. Jag har pengarna att fixa det!
Jag är 14 och 6 månader så det är dax att starta med a traktorn :D
W.B
Användarens profilbild
spaaals
Sunnanö mek & pul
Inlägg: 249
Blev medlem: 26 juli 2013, 12:06
Ort: Borlänge

Inlägg av spaaals »

Köp nå gammel 740 som atraktor sen sparar du nissan till du blir 18 ;) kan garantera att de e roligare än att hålla på och bessa massa gånger!
gött å se
w.binett@gmail.com
Elmoped
Inlägg: 4
Blev medlem: 19 oktober 2015, 22:12
Ort: Hudiksvall
Kontakt:

Inlägg av w.binett@gmail.com »

okej tack
:D
W.B
Användarens profilbild
G-son
King of the street
Inlägg: 4115
Blev medlem: 6 februari 2008, 23:31
Ort: Vimmerby

Re: a traktor r33

Inlägg av G-son »

w.binett@gmail.com skrev:...så är det bara att fixa lådorna och dra ut sätterna där bak och sätta dit högtalare så det inte finns rum för nån där bak...
Nej. SBP kräver ombyggnad till "pickupstuk", taket kapas strax bakom förarplatsen och permanent vägg byggs max 10cm bakom förarsätets bakersta läge. Några högtalare kan inte vara en del av ombyggnaden.
w.binett@gmail.com skrev:Sen när jag fyller 18 så fixar jag bara lådan och kör som en vanlig bil.
Osäker på om det går regga om en A-traktor till bil igen, och hur som helst är det inget litet jobb att återställa det kapade taket o.s.v. Har svårt att se det som ett vettigt och ekonomiskt alternativ till att köpa en som varit bil hela tiden även om det är möjligt att återställa traktorn.
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
Användarens profilbild
wilhelm riberg
Svårstartad skrothög
Inlägg: 244
Blev medlem: 13 maj 2015, 11:03
Ort: umgransele

Inlägg av wilhelm riberg »

Går att regga till lätt lastbil
kör en Rieju mrt 2014
Setup. org
Skriv svar