Stegra

Har du frågor kring stunting, ställ dom här!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

SomeAeroxGuy
Elmoped
Inlägg: 7
Blev medlem: 15 augusti 2015, 10:00

Stegra

Inlägg av SomeAeroxGuy »

Snälla hjälp mig, jag undrar hur jag kan börja stegra med en Aerox, 01 (det är en 30 moppe. V-ringen är dragen och koppling variation är trim (Dr.Pulley hitclutch) det är dessutom en stegringsklocka:) men den orkar ändå inte. Jag vill inte att den gör typ 100. Helst något enkelt. Tips på något rör :?:

Tacksam för svar:)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Den orkar nog, det är tekniken som behöver slipas på.
Årets Styrelsemedlem 2013
cod3mwf
Svårstartad skrothög
Inlägg: 256
Blev medlem: 27 maj 2014, 20:17

Re: Stegra

Inlägg av cod3mwf »

SomeAeroxGuy skrev:Snälla hjälp mig, jag undrar hur jag kan börja stegra med en Aerox, 01 (det är en 30 moppe. V-ringen är dragen och koppling variation är trim (Dr.Pulley hitclutch) det är dessutom en stegringsklocka:) men den orkar ändå inte. Jag vill inte att den gör typ 100. Helst något enkelt. Tips på något rör :?:

Tacksam för svar:)
Plugga ur röret å lite lättare vikter så ska det nog gå bra annars så är zx-r ett jävla bra rör :D
SomeAeroxGuy
Elmoped
Inlägg: 7
Blev medlem: 15 augusti 2015, 10:00

Inlägg av SomeAeroxGuy »

Jag har verkligen försökt, tänkt att de e ja som gör fel, tittat på videosoch när jag väll ska "stegra" så orkar den inte typ, jag tar i allt var jag har..
SomeAeroxGuy
Elmoped
Inlägg: 7
Blev medlem: 15 augusti 2015, 10:00

Re: Stegra

Inlägg av SomeAeroxGuy »

cod3mwf skrev:
SomeAeroxGuy skrev:Snälla hjälp mig, jag undrar hur jag kan börja stegra med en Aerox, 01 (det är en 30 moppe. V-ringen är dragen och koppling variation är trim (Dr.Pulley hitclutch) det är dessutom en stegringsklocka:) men den orkar ändå inte. Jag vill inte att den gör typ 100. Helst något enkelt. Tips på något rör :?:

Tacksam för svar:)
Plugga ur röret å lite lättare vikter så ska det nog gå bra annars så är zx-r ett jävla bra rör :D
Ok ska kika på de, ( har på uppluggat original rör just nu)
Skriv svar