Trix med mopeden så den går långsammare när polisen testar

Allmänna mopeddiskussioner helt enkelt. Allt mellan himmel och jord dock med inriktning på moped.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

TehNouk
Elmoped
Inlägg: 15
Blev medlem: 14 april 2015, 16:45
Ort: Korsholm, Finland

Trix med mopeden så den går långsammare när polisen testar

Inlägg av TehNouk »

vet någon något trix man kan göra så moppen går saktare då polisen testar :lol: . tex lägga fullt på chocken eller något sånt typ dra ut någon slang så det går ojämt.


:lol:
Användarens profilbild
TheAndersson
Kinaraket
Inlägg: 864
Blev medlem: 12 juli 2014, 19:19
Ort: Where the grass is green and the girls are pretty

Inlägg av TheAndersson »

blackbox är väl det "bästa" alternativet isåfall, kanske en dödarknapp du kopplar så den inte går att se, men då kan de hända att dom tar med den
Körkortet draget, ingen mer lek för mig på ett tag..

Audi A3 1.8T
Audi A3 1.8T (Krockad och skrotad)
Saab 9-3 2.0t (Skrotad)
Rieju Drac (Såld)
Honda MT5 (Såld)
Pgo Pmx
Speedfight 2
Puch Korado
Användarens profilbild
derbipirka
Elmoped
Inlägg: 36
Blev medlem: 11 maj 2015, 17:44

Inlägg av derbipirka »

Skruv i gashandtaget som du skruvar in lite snabbt så de inte ser(skruven sitter där gashandtaget är när mopeden går i laglig hastighet som ett stopp).
Användarens profilbild
Rotmosmannen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 455
Blev medlem: 17 oktober 2014, 20:44

Inlägg av Rotmosmannen »

derbipirka skrev:Skruv i gashandtaget som du skruvar in lite snabbt så de inte ser(skruven sitter där gashandtaget är när mopeden går i laglig hastighet som ett stopp).
Aa den är bra!
Såg också en på facebook tror jag det va som hade en brika som han kunde fälla ner vid ljuddämpare du typ stryper den, skulle va sjukt bra om man fick det att funka :)
Men kolla...ja la en post!
Minikopp
Elmoped
Inlägg: 12
Blev medlem: 8 juni 2015, 21:05

Inlägg av Minikopp »

Finns ju alltid klassikern att dra ut tändhatten några steg, så att det fortfarande ser ut som att den sitter på (istället för att dra ut den helt som vissa jag hört har gjort) så att den inte startar. Då tror jag det är så att farbror blå kommer hem till dig nån annan dag men då har man ju redan hunnit byta till till org delarna :D
Är det farligt och fort, i like it!
Skriv svar