Snälla hjälp mig, jag undrar hur jag kan börja stegra med en Aerox, 01 (det är en 30 moppe. V-ringen är dragen och koppling variation är trim (Dr.Pulley hitclutch) det är dessutom en stegringsklocka:) men den orkar ändå inte. Jag vill inte att den gör typ 100. Helst något enkelt. Tips på något rör
Snälla hjälp mig, jag undrar hur jag kan börja stegra med en Aerox, 01 (det är en 30 moppe. V-ringen är dragen och koppling variation är trim (Dr.Pulley hitclutch) det är dessutom en stegringsklocka:) men den orkar ändå inte. Jag vill inte att den gör typ 100. Helst något enkelt. Tips på något rör
Tacksam för svar:)
Plugga ur röret å lite lättare vikter så ska det nog gå bra annars så är zx-r ett jävla bra rör
Jag har verkligen försökt, tänkt att de e ja som gör fel, tittat på videosoch när jag väll ska "stegra" så orkar den inte typ, jag tar i allt var jag har..
Tacksam för svar:)
Plugga ur röret å lite lättare vikter så ska det nog gå bra annars så är zx-r ett jävla bra rör
Ok ska kika på de, ( har på uppluggat original rör just nu)
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet