Sidostöd till aerox

Allt som rör Scootrar och inte passar in i de ovan nämnda kategorierna. Tips, lack mm

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

henke15
Elmoped
Inlägg: 76
Blev medlem: 5 september 2014, 12:25

Sidostöd till aerox

Inlägg av henke15 »

Hej, ska införskaffa mig ett sidostöd då jag ska sätts på en höjningssats. Vilket sidostöd är bäst (starkast) till aerox? Min kompis har buzzetti och den börjar luta mer och mer åt sidan och vill inte att min ska välta så kåpor spricker osv. Hur är stödet från igm? Någon som har bild på hir det sitter genom att man inte behöver skära i underkåpan.

Tack på förhand :)
Beya
Svårstartad skrothög
Inlägg: 202
Blev medlem: 15 mars 2015, 16:42

Inlägg av Beya »

Har du möjlighet att göra ett eget? Gör det isåfall! Och undvik självklart att sitta på mopeden när den står på stödet!
henke15
Elmoped
Inlägg: 76
Blev medlem: 5 september 2014, 12:25

Inlägg av henke15 »

Beya skrev:Har du möjlighet att göra ett eget? Gör det isåfall! Och undvik självklart att sitta på mopeden när den står på stödet!
Vet inte om jag kan eller vill göra ett eget då jag har svetsat 1 gång och vill ha ett som är starkt. Buzzetti håller ju men böjer sig mer och mer. Har du testat igm eller liknade? Om du har, vad har du för någon?
Beya
Svårstartad skrothög
Inlägg: 202
Blev medlem: 15 mars 2015, 16:42

Inlägg av Beya »

henke15 skrev:
Beya skrev:Har du möjlighet att göra ett eget? Gör det isåfall! Och undvik självklart att sitta på mopeden när den står på stödet!
Vet inte om jag kan eller vill göra ett eget då jag har svetsat 1 gång och vill ha ett som är starkt. Buzzetti håller ju men böjer sig mer och mer. Har du testat igm eller liknade? Om du har, vad har du för någon?
Kör originalstöd så jag vet inte :P
henke15
Elmoped
Inlägg: 76
Blev medlem: 5 september 2014, 12:25

Inlägg av henke15 »

Beya skrev:
henke15 skrev:
Beya skrev:Har du möjlighet att göra ett eget? Gör det isåfall! Och undvik självklart att sitta på mopeden när den står på stödet!
Vet inte om jag kan eller vill göra ett eget då jag har svetsat 1 gång och vill ha ett som är starkt. Buzzetti håller ju men böjer sig mer och mer. Har du testat igm eller liknade? Om du har, vad har du för någon?
Kör originalstöd så jag vet inte :P
okej, synd! Hoppas någon annan stjäl kan vara snäll och svara :p
Skriv svar