Am prov underkänt

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Phile33
Elmoped
Inlägg: 14
Blev medlem: 18 april 2015, 14:41

Am prov underkänt

Inlägg av Phile33 »

Tjena grabbar :(
Idag gjorde ja ju am provet. Ja va självklart skit nervös stressad o taggad.
Ja har pluggat i en månad ja kan alla regler allting ja får godkänt på alla internet prov. Men så får ja mitt svar efter provet: icke godkänt 47 rätt
Ja bara svimmade totAlt :(. Men nu imorgon ska ja göra de igen tror ni de går bättre? Blev ja underkänd kanske för ja va så nervös? Ja har pluggat in alla mina fel tror ni 2taktsfolket att ja klarar det Imon?
Tacksam för svar
MhRyz50
Elmoped
Inlägg: 58
Blev medlem: 26 februari 2015, 23:32

Inlägg av MhRyz50 »

Men vafan..
HUr ska vi kunna veta något sånt :shock:

Antingen skiter det sig eller så går det bra..
Du får nog ut och puttra i 45km/h snart åde
Jables
Elmoped
Inlägg: 10
Blev medlem: 17 maj 2015, 19:09

Inlägg av Jables »

Ta din tid! Du har 45 minuter på dig tror jag. Ta vara på dem. Har du gjort klart alla frågor? Kolla igenom och gå på din magkänsla. Om du blir underkänd igen så kan du se vad du hade fel på så det är bara gå hem och plugga!
Beya
Svårstartad skrothög
Inlägg: 202
Blev medlem: 15 mars 2015, 16:42

Inlägg av Beya »

Ta det bara lugnt! Tänk bara : Kuggar du så kan du bara göra om det. Det är seriöst inte värre än så :) Ta det lugnt bara, funkar så i 99,9% av alla situationer i livet :)
Användarens profilbild
Rotmosmannen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 455
Blev medlem: 17 oktober 2014, 20:44

Inlägg av Rotmosmannen »

Beya skrev:Ta det bara lugnt! Tänk bara : Kuggar du så kan du bara göra om det. Det är seriöst inte värre än så :) Ta det lugnt bara, funkar så i 99,9% av alla situationer i livet :)
Dock så kostar det ju bara sisådär 3-4 hundra kr.
Jag har som du alltd rätt på elevcentralen och fick 63 av 65 rätt.
Men kolla...ja la en post!
gilerahjärnan
Varnad
Inlägg: 1518
Blev medlem: 13 december 2012, 19:35
Ort: Betongen

Inlägg av gilerahjärnan »

jag kuggade många gånger, fick oftast 45,48,51,46, när jag klarade fick jag 54, drick 2st energidryckor och gör så att hjärnan är fullt koncentrerad på frågorna och vad för svar du ska ge.

Mvh
Skriv svar