Knöl/bula på högersida i bakhuvudet?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Rainn
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 794
Blev medlem: 11 februari 2014, 14:37
Ort: Uppsala

Knöl/bula på högersida i bakhuvudet?

Inlägg av Rainn »

Tja,

Kände att jag hade en ganska liten knöl på högersida i mitt bakhuvud, gör lite ont när jag trycker på den men jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Om jag känner på vänstersida så är det en liten knöl som man knappt känner och gör inte ont när man trycker på den.

Är väldigt skraj just nu vilket jag aldrig brukar vara när jag gjort illa mig osv.

Har aldrig känt att jag är illamående, har inte haft yrsel, eller något liknande.

Har ingen aning vad jag ska göra, undrar om ni vet vad det kan vara?

tacksam för svar / orolig snubbe
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
Hampus1998
Elmoped
Inlägg: 81
Blev medlem: 15 november 2013, 22:57

Inlägg av Hampus1998 »

Hahah,bättre att du ringer vårdcentralen eller något. Inget för ett mopedforum direkt! :?
AndenIflaskan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 311
Blev medlem: 21 maj 2014, 17:20

Inlägg av AndenIflaskan »

har du vallon släkt?
valloner var folk som kom från belgien och arbetade i svenska smedjor på gustav den tredjes tid,
kan vara en skröna men det sägs att vallonerna var väldigt inteligenta och hade geniknölar bak på huvudet, om du har vallon släkt så kan det nog va så att du har en liten geniknöl bak på skallen.

min syrra åkte in te sjukhuset för att hon hade en knöl bak på skallen och doctorn sa att det kallas för en geniknöl och att det inte va nå farligt :)
http://www.nordisk.nu/showthread.php?t=26578&page=9

läs på här, good luck me knölen
PGO T.REX
stage6 pro replica, 19mm förgasare, avstrypt luftburk, malossi multivar, 6,5g dr pulley vikter, malossi fly(gula fjädrar), gul tryckfjäder. ostrypt cdi, doppler membran. stage6 racing 70cc.
OBS: moppe tiden slut nu, moppen såld och bil införskaffats ist :D
Beya
Svårstartad skrothög
Inlägg: 202
Blev medlem: 15 mars 2015, 16:42

Inlägg av Beya »

Sök hjälp för din hypokondri!!! Skojar inte!
Användarens profilbild
Vagif
Extra Varnad
Inlägg: 319
Blev medlem: 23 mars 2014, 17:53

Re: Knöl/bula på högersida i bakhuvudet?

Inlägg av Vagif »

En stor tumör
Trying is the first step towards failure
obeee
Svårstartad skrothög
Inlägg: 163
Blev medlem: 18 juli 2014, 00:03

Inlägg av obeee »

Känner samma sak ibland när jag lutar huvudet mot en vägg men det är säkert bara själva skallen och kanske att man är öm just där. Oroa dig inte :wink:
Skriv svar