inte bara skriva hjälp eller problem i rubrik

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

knutte_93
Svårstartad skrothög
Inlägg: 224
Blev medlem: 27 november 2007, 15:41
Ort: småland djupaste skogar

inte bara skriva hjälp eller problem i rubrik

Inlägg av knutte_93 »

tycker att TSR borde fixa nån regel eller något som gör att man inte bara kan skriva hjälp, problem,startar inte, snabbt svar osv.
T.EX

Postat: sön jul 13, 2008 12:18 pm Rubrik: hjälp snabbt!!


jag fick punka idag och jag undrar om jag kan ha i sånt där skum som man lagar däcken med`? jag har slanglöst däck och min pappa sa att jag måste lämna in den? min kompis fick samma problem förut men han kunde laga med skum, kan jag de då?

tacksam för snabba svar!!

mvh. linus
(nu tog jag denna bara som exempel just inget mot dig)
blir bara så jävla förbannad när det bara står så i rubriken :evil: ,,tänk igenom rubriken innan du skapar en ny tråd.
Användarens profilbild
johann
Elmoped
Inlägg: 147
Blev medlem: 6 maj 2008, 19:30
Ort: Växjö

Re: inte bara skriva hjälp eller problem i rubrik

Inlägg av johann »

knutte_93 skrev:tycker att TSR borde fixa nån regel eller något som gör att man inte bara kan skriva hjälp, problem,startar inte, snabbt svar osv.
T.EX

Postat: sön jul 13, 2008 12:18 pm Rubrik: hjälp snabbt!!


jag fick punka idag och jag undrar om jag kan ha i sånt där skum som man lagar däcken med`? jag har slanglöst däck och min pappa sa att jag måste lämna in den? min kompis fick samma problem förut men han kunde laga med skum, kan jag de då?

tacksam för snabba svar!!

mvh. linus
(nu tog jag denna bara som exempel just inget mot dig)
blir bara så jävla förbannad när det bara står så i rubriken :evil: ,,tänk igenom rubriken innan du skapar en ny tråd.
mja, Fredrik Knutsson har helt rätt.. MEn det finns dock massa klagomål på detta redan, ait? men fler är väl bara bra antar jag
Bild
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street
Inlägg: 3415
Blev medlem: 27 juni 2008, 18:38

Inlägg av TobbaN »

Stör mig också lite på detta om jag ska vara ärlig. Jag tycker dom ska liksom, förklara problemet i rubriken som : "Startar inte, kicken har fastnat" det tog jag bara som ett exempel för kom inte på nåt bättre just nu. Men det jag menar är att man kanske borde förklara problemet lite. Så man fattar vad för hjälp han är ute efter.

Ps. Som sagt, det var kanske ett lika dåligt exempel som dom rubrikerna som brukar skrivas. Men bara ni fattar vad jag menar :D

Mvh.

God natt, nu är jag trött! :D
f.d TSR-Crew
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

Oftast när det är värdelös topic så låser jag tråden så får dom fundera ut själva vad dom gjort fel, det brukar fungera.
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street
Inlägg: 3415
Blev medlem: 27 juni 2008, 18:38

Inlägg av TobbaN »

Henry skrev:Oftast när det är värdelös topic så låser jag tråden så får dom fundera ut själva vad dom gjort fel, det brukar fungera.
Haha. Du har nog rätt! :wink:
f.d TSR-Crew
Skriv svar