Skickar TwoStroke till Åland?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

a0z
Elmoped
Inlägg: 35
Blev medlem: 25 januari 2015, 20:39

Skickar TwoStroke till Åland?

Inlägg av a0z »

Som rubriken lyder, jag undrar om TwoStroke skickar till åland? Någon från åland som har beställt därifrån? Skulle vilja beställa lite styling delar! 8) Tack på förhand för svar!
Användarens profilbild
Rexxy
King of the street
Inlägg: 2540
Blev medlem: 15 juni 2007, 21:24
Ort: Västerås

Inlägg av Rexxy »

Enklast att maila och fråga Twostroke! ;)
a0z
Elmoped
Inlägg: 35
Blev medlem: 25 januari 2015, 20:39

Inlägg av a0z »

Rexxy skrev:Enklast att maila och fråga Twostroke! ;)
Hittar bara denna mail adress, order@twostroke.se, antagligen inte rätt? Eller? :S
Sweet8989
Elmoped
Inlägg: 34
Blev medlem: 6 mars 2015, 12:37

Inlägg av Sweet8989 »

Prova maila på info@twostroke.se
Användarens profilbild
TheFlyingFin
Kinaraket
Inlägg: 1053
Blev medlem: 18 juli 2013, 10:18
Ort: Karleby

Inlägg av TheFlyingFin »

Ja dom skickar, men räkna med sjuka kostander. Helt löjlugt att det kan kosta nästan 100€ extra att få sina saker till Finland, då man kan få saker från England eller Tyskland på dubbelt mindre tid och omkostander endast runt 20€ :P
Bild

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner båda vita och svarta!
a0z
Elmoped
Inlägg: 35
Blev medlem: 25 januari 2015, 20:39

Inlägg av a0z »

TheFlyingFin skrev:Ja dom skickar, men räkna med sjuka kostander. Helt löjlugt att det kan kosta nästan 100€ extra att få sina saker till Finland, då man kan få saker från England eller Tyskland på dubbelt mindre tid och omkostander endast runt 20€ :P
Var beställer du ifrån?? :?:
Användarens profilbild
TheFlyingFin
Kinaraket
Inlägg: 1053
Blev medlem: 18 juli 2013, 10:18
Ort: Karleby

Inlägg av TheFlyingFin »

a0z skrev:
TheFlyingFin skrev:Ja dom skickar, men räkna med sjuka kostander. Helt löjlugt att det kan kosta nästan 100€ extra att få sina saker till Finland, då man kan få saker från England eller Tyskland på dubbelt mindre tid och omkostander endast runt 20€ :P
Var beställer du ifrån?? :?:
Gearparts24.de, Easyparts.nl och Pedparts.co.uk. Pedparts är lite dyrare och har änsålänge nästan bara scooter delar, men utvidgas hela tiden och deras urval för scooter slår ändå allt jag nånsin sett.
Bild

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner båda vita och svarta!
Skriv svar