Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo
Från vad jag kan kan höra är det inget varvstopp. Det jag hör är en felinställd förgasare, för mycket bensin skapar blöddret/hackandet
Ok, har storlek 82 i munstycke tycker du jag ska byta till 80 eller ännu mindre??GurkMarmelad skrev:Från vad jag kan kan höra är det inget varvstopp. Det jag hör är en felinställd förgasare, för mycket bensin skapar blöddret/hackandet
Vad har du för setup?erikssonanton skrev:Ok, har storlek 82 i munstycke tycker du jag ska byta till 80 eller ännu mindre??GurkMarmelad skrev:Från vad jag kan kan höra är det inget varvstopp. Det jag hör är en felinställd förgasare, för mycket bensin skapar blöddret/hackandet
Urpluggat original rör och sportluftfilterGurkMarmelad skrev:Vad har du för setup?erikssonanton skrev:Ok, har storlek 82 i munstycke tycker du jag ska byta till 80 eller ännu mindre??GurkMarmelad skrev: Från vad jag kan kan höra är det inget varvstopp. Det jag hör är en felinställd förgasare, för mycket bensin skapar blöddret/hackandet
Ut och kör en sväng för att kolla hur den går! Kör fullgas i en nedförsbacke, om motorn börjar misstända och hacka vid ca 10k varv så har du strypt cdi.erikssonanton skrev:Urpluggat original rör och sportluftfilterGurkMarmelad skrev:Vad har du för setup?erikssonanton skrev: Ok, har storlek 82 i munstycke tycker du jag ska byta till 80 eller ännu mindre??