Du får inte dreva men du vill ändå komma upp i högre hastighet? Större förgasare, 70cc, membran/reeds.
Låter sjukt att köra originaldrevningen med trimrör
Kör med original drevning du bara, mycket roligare om du vill börja köra på bakhjulet och stunta och hålla på, Mk Thrower är ju ett bra rör för detta ändamål också , men om du nödvändigtvis måste ha högre toppfart utan att dreva måste du helt enkelt få upp varven i maskineriet
Piratenn skrev:Farsan nojjar att polisen ser om man har drevat om så jag tänkte, vad blir skillnaden om man byter munstycke? större cylinder är inte aktuellt
Så länge du väljer ett drev som ser hyfsat original ut så bör du inte oroa dig, skulle du komma med ett blått, grönt, gult drev eller dylikt så skulle jag höja på ögonbrynen och undra lite.
du har en kåpa för framdrevet så dom ser inte. köp ett 14 fram bah, o någon strl mindre än vad du har orginal bak. sen kan du porta cylindern också o massa sånt. gjorde en massa jävulskap med min utom att byta cylinder o fick upp den i 100ärliga. dock var det kolvbyte ca 1 gång i veckan och nållagerras nån gång i månaden.
Derbi_pöjk skrev:
gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.
så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....